Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tuhinamurmeli, mistä tilasit liivejä? olen monilta sivuilta katsellut, mutta en vielä tilannut. haluisin kanssa sellaset mitkä venyy ja paukkuu :)

Huh, kyllä tätä rahaa menee!
Ja vieläkin jäi muutamia kokoja puuttumaan..
Vaikka rahaa olisi ostaa kaikki uutena, niin me tehdään tänään pojan kanssa kirpparikierros.
Parhaimmat aletkin hyödynnetty ja seuraavat kunnon alet onkin sitten juhannuksen jälkeen, jolloin ei välttis ole shoppailuintoa niissä hormonihuuruissa ;)
Sit vielä ne vaunut pitäis tilata, mutta tilataan ne luultavasti "vasta" seuraavassa kuussa.. Turhaahan ne tilaa vievät ja uusia vaunuja en tonne meidän varastoon vie pölyttymään :)
Tuntuu muuten että noita 60 - 74 kokoisia paitoja ei myydä Facebookissakaan paitsi tytöille :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä erityistä tuossa hoitolaukussa on? Eikö siihen kelpaa kassi kuin kassi tai vaikka isompi käsilaukku mihin menee vaihtovaippaa ja vaatetta.

No, jos kassissa on paljon taskuja, niin miksei ostaisi tavallista? (ite tykkään että kaikki vaipat ja vaatteet on selkeästi omissa lokeroissaan).
En mistään löytänyt tavallista laukkua, jossa ois ollut 9 taskua - nyt mulla on oma lokero liivinsuojuksille, siteille, omalle juomapullolle ja vauvan tuttipullolle jne :)

Ostoksilta kotiuduttu, olen tosi tyytyväinen päivän saaliiseen; finlaysonin vauvanpetivaatteita alehintaan, isompi peitto+tyyny kaappiin odottamaan sopivaa hetkeä. Ja pienen huoneeseen aivan ihana pöllökuvioinen kappaverho. Tai siis kankaan ostin, mutta verho valmistunee joskus tässä. :) Kiva päivä!

Harmitti kevättakin puute ja tilasin BellaBambinasta takin puoleen hintaan, alle neljäkybää. Jee! :) Samalla yksi imetystoppi ja yksi pitkähihainen. Vauvan vaatteita en uskaltanut ees katsoa o_O kun pidän itseäni shoppailukiellossa vauvanvaatteiden suhteen hetken. Toivon mukaan noi ostokset on hyviä ja ei tarttis palauttaa. Se äitiysuikkari, jonka Bellabambinasta tilasin, on ollu hyvä ja vauva kypärämyssy meni miehen veljen vastasyntyneelle kun tajusin, ettei vappuvauva varmaan kypärämyssyä tarvii.

Mä keräsin h&m nettikaupasta jo kaikkea kivaa ostoskoriin, mutta jätinpä sit kuitenkin tilaamatta! Oon niin ylpee itestäni :) Tällanen käytös on multa ihan ennennäkemätöntä. Oon nyt vihdoin tajunnu ettei kaikkea tarvii tosiaan rohmuta ennen vauvan syntymää! Jes :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mäpäs kävin sittenkin shoppailemassa. Pikareissu läheiseen shopping-centeriin oman äidin ja tyttären kanssa...saldo: 3 tuttipulloa (2€ kpl!!), 4 ensilusikkaa (2€ yhteensä!!), vaunuihin suojakangas (siis valosuoja/aurinkosuoja/ötökkäsuojakangas) ettei tartte harsoa pitää, uusi hoitolaukku (Emma-merkkinen, ihan perus mutta tarpeeksi taskuja ja kätevän kokoinen ja hintainen), 56cm fleecehaalari (ale 70%), esikoiselle sadetakki ja kurahousut ja ja ja ja ... aika hyvin tuhlattu alle tunnissa :oops:

pikkuselle olis jo kaikkea hankittu :) pinnasängyn patja uuppuu vielä ja käyttötavarat (voiteet,talkit yms.) itelle en oo kerenny mitään tilailla/ostella vielä... paitsi nämä yhet ja ainoot mammafarkut :D imetysliivit ja mahdollisesti -paitojakin pitäs ruveta kattelemaan...

Nyttenku muutto on ohi ja saanu nukutuksikin pari yötä paremmin NIIIN vähä tekis miel PIKKASE nettishoppailla pikkumiehelle vaikka mitä! <3 :) Näppejä polttelee!

Noshin paketti tuli, oli ihania :)
Pienen listan kanssa kävin kirpparilla:
Hyväkuntoiset Reiman 23 kokoiset kävelykengät 3,5 e!!! Housuja eurolla, paitoja eurolla ja yks Reiman takki 3,5 e miehen tytölle pihatakiksi!
Sain 28 eurolla vauvalle, pojalle ja tytölle pussillisen vaatetta!
Pitääkin taas alkaa pyörimään kirppareilla kun jotain tarvii :)

Oon muuten huomannu tässä viimeaikoina että näiden hankintojen kanssa helpottais kyllä aika paljon jos olis auto. Kaikki lastentarvikeliikkeet tuntuu olevan tosi kaukana ja melkeen joka kerta tavaraa tulee niin paljon tai joku hankinta on niin iso että bussilla/kävellen on hankalaa kulkea...

Mä suunnittelen siis tekeväni vielä shoppailureissut ikeaan ja babystyleen mutta kumpaankin reissuun tarvii auton enkä ainakaan ikeaan voi lähteä yksin! Hankalaa!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin