Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä päätin hommaa ton vau.fi:n sivuilla mainostetun Lastentarvikkeen ja Pampersin Baby boxin. Aivan ihania olivat tuotteet, mitä se sisälsi. :love7 Mieskin sanoi, että tuotteet olivat aivan älyttömän ihania.

kiitti vinkistä, huomenna haen omani! Jee jee lisää kivoja juttuja jotka tekee tästä bebestä taas vähän todellisemman :) ( välillä ei meinaa uskoo et kohta se ihanuus tulee)

Mie taas tilasin äitiysajaksi saumattomia alushousuja joissa on ehkä ihanimmat pitsit edessä ikinä. Koskaan ei oo ollu pitsisiä alusvaatteita miulla arkikäytössä ja ne o vaa koristeena siinä housun ulkopinnassa ni ei tunnu inhottavalta iholla ja se joustava ohut vyötärökappale asettuu tosi kauniisti vatsakummun alle ja ne housut peittää levinneen perseenkin kokonaan toisin kuin omat puuvillaiset vanhat. Samoin imetysliivejä tilasin puuvillaisena mutta pitsikoristeilla eli miun äitiysvaatteissa on miljoonasti seksikkäämpi olo kuin normaaleissa arkivaatteissa (roikkuvat puuvillakalsarit ja saumattomat urheiluliivit). On syytäki ku kroppa niiden sisällä ei oo enää yhtään niin timmi :grin

Eilen tilasin Manducan kantorepun sekä ozbabystä ihanan pallohaalarin, karvahuppu ja kaikkea!! Ps. Ozbabyllä on ale -40 Ticket to Heavenia, Name it, Molo Kids yms. talvihaalarit ;)

Nyt on vaunut tilattu! Babystylen vaunualesta löytyi Brion Happy -yhdistelmävaunut mustana hintaan 599€ (ovh 750€). Anoppikokelas sanoi maksavansa nämä, joten mun ja miehen rahataistelu (tavallaan) oli aivan turha. Samalla tilattiin myös adapteri kaukalolle tuohon runkoon. Näitä odotellessa, niin pääsee koeajolle!! Mitäköhän "lisävarusteita" pitäisi ostaa? Mistä on oikeasti hyötyä? Sade- ja hyttyssuoja? Entäs jotain aurinkolippoja? Mitä kaikki niitä oikein olikaan, olen hämmentynyt.

Ainiin, työkaveri myi yhdellä lapsella käytössä olleen manducan 40€ halpaan hintaan. Ostin, vaikken ollut vielä kerinnyt edes ajatella mitään manducoita tai kantoliinoja.

Miulla on hankittuna kunnon koko hyttyssuoja vaikka vaunuissa on jo valmiiksi "osa" hyttyssuoja ja kunnon sadesuojakin on hommattu vaikka vaunujen kangas on vedenkestävä. Ihan vaan varmuuden vuoksi ja pidentääpä vaunujen ikääkin ainakin kunnollisesti :)

Last edited by a moderator:
Ele: Mä suunnittelin kans noita Babystylen ale-Brioja. Teitkö hintavertailuu paljon? Mun kamu sai Happyt joskus marraskuus mun mielest 499e jostain(ruskeat)ja mä yritän löytää jollaki muulla värillä kun varmaa aika paljon kuljetaan vaunujen kaa yhes. Ruskeita oon nähny jonkinlaisissa aleissa, mut en 499e tasolla tod. missään. Joten harkitsen siis iteki noita mustia 599e. Harmi ku ei oo kokemusta et minkälaisella hinnalla noita voi alesta ylipäänsä kuvitella ostavansa ja kandeeko iskee ku sikalimppuun just nyt, ku muuten on myöhästä.

Käytiin hakee mekin toi babybox. Samalla mies osti hoitoalustan ja ihan itse valikoi minkälaisen osti. Halusin, et saa nyt päättää ihan itse mieleisensä alustan ilman miu mielipiteitä (yleensä otetaan kummanki mielipiteet huomioon kaikessa, mut nyt halusin tehdä poikkeuksen). :) Ite taas ostin sellaisen, öö onkoha se nyt mobile nimeltään kans. Se minkä saa sänkyyn tai johonki roikkumaan ja se soi vetämällä. Se oli aivan ylisöpö, nalle roikkuu kuun päällä ja nallella on vaaleensininen pyjama päällä! :P

Nyt on vaunut tilattu! Babystylen vaunualesta löytyi Brion Happy -yhdistelmävaunut mustana hintaan 599€ (ovh 750€). Anoppikokelas sanoi maksavansa nämä, joten mun ja miehen rahataistelu (tavallaan) oli aivan turha. Samalla tilattiin myös adapteri kaukalolle tuohon runkoon. Näitä odotellessa, niin pääsee koeajolle!! Mitäköhän "lisävarusteita" pitäisi ostaa? Mistä on oikeasti hyötyä? Sade- ja hyttyssuoja? Entäs jotain aurinkolippoja? Mitä kaikki niitä oikein olikaan, olen hämmentynyt.

Me ostettiin v.2012 esikoiselle Emmaljungan valkoiset yhdistelmävaunut. Niissä oli mukana vaunujen oma hyttys- ja sadesuoja. Niile on ollu käyttöä paljon. Aurinkovarjoja tms ei olla tarvittu. Kuomu suojas aika hyvin ja harso aukon päälle. Tossa.vaunukopas on tuuletusluukku myös takana.. Kalliit ne oli, tais alessa maksaa noin 900eur, mut mies ne halus sillon ;) Tosin.kyllä mä niistä oon tykännyt :)
Lisäks meillä on Gragon matkarattaat autossa ja niihin kiinni saatava kaukalo. Ne ostettiin esikoiselle käytettynä, oliskohan tullu hintaa n.90e yhteensä. Lisäks ostettiin rattaisiin sopiva hyttysverkko..

Nyt oon hankkinut peräkkäin istuttavat sisarusrattaat matkamallia. Niihin aion hankkii hyttys- ja sadesuojan. Rattaat oli käytetyt ja hintaa 30e..

Muokattu viimeksi:
Minäkin nuita sisarusrattaita haaveilisin kun esikko alle 2v kun toinen syntyy ja olisihan se kiva porukalla päästä vaunuilemaan! :) Katsoa nyt onko miten varaa.
Tänään tuli postissa äitiyspaketti ja ihana saada pikkuisellekin vähän jotain omaa ettei ole kaikki esikolta perittyä :)
Kyllä tuota kevättä jo odottaa :)

Tais olla Lälly kun kehu Kappahlin vauvanvaatteita niin mun oli sitten pakko mennä kuluttamaan sinne viimesetkin rahani tänään! Mutta oli kyllä joka sentin arvosia kun en oo noin söpöjä vaatteita löytäny vielä mistään muualta :love7

Ne on söpöjä jos meinaatte samoja mitä ite kattelin pari kuukautta sitten, mutta melko hinnakkaitakin.

Ei ne mun mielestä oo sen kalliimpia ku muissakaan marketeissa:eek: Saattaa olla, että olin sillon ku kävin niiin hurmoksessa ettei siinä kauheesti hintalappuja tuijoteltu. Toki kirpparit on se paikka mistä ne vauvan vaatteet olis oikeesti mahdollista ostaa halvalla, ja aijonkin lähtee niitä myöhemmin kiertelee :)

Joo ei ne mustakaan ollu kalliita kun bodyt ja pöksyt oli 8e luokkaa. H&m:ltä vois saada halvemmalla mutta siellä ei vaan oikeen oo mitään kivaa. Lindexin alessa oli kans ihan kivoja juttuja -50% mutta meille ei nyt tarvii ainakaan vuoteen hankkia yhtään vaatekappaletta!! On kyllä tullu kirppareilta ja kaupoista ostettua jo aikamoinen määrä tavaraa ja kaikkea pientä on saatu lahjaks ja muuten vaan myös...

Takaisin