Aretha mulle kans suositeltiin neuvolasta tollasta tukivyötä kun selkä on jatkuvasti kipeä, mutta en oo vielä löytäny paikkaa mistä niitä kannattais täällä Tampereella lähteä ostamaan ja kuulemma voi olla vielä vaikee löytää sopivaa kun masu on niin pieni. Kiva kuulla kuitenkin että sulla on ainakin auttanu, ehkä mullakin on tän selkäni kanssa vielä toivoa!
Siivosin tänään mun vaatehuoneen ja siinä sit kävin läpi kaikki mitä oli vauvalle ja itselle tullu hankittua. Mulla on nyt 3 äippäfarkut, kaikki eri kokoa, koska oon vielä niin pieni, että luulen isompien tulevan myöhemmin tarpeeseen. Oon myös hankkinu 2 äitiyspaitaa, vaikka mulla on muutenkin pitkiä ja löysiä paitoja hyllyt täynnä. Oli vaan kiva shoppailla :D Vauvalle on hankittuna perusvaatteita 50, 56, 62 ja 68 kokosina, mutta aika pieniä määriä vielä. Lisäks kaapista löyty muutama pyyhe, torkkupeitto ja lelu tulokkaalle. Ajattelin että joulun jälkeen vois vähän kattoa jotain tyttöjuttuja pikkuselle kun kaikki on tähän mennessä vielä niin neutraalia. En kyllä oo suunnitellukaan pukevani pikkupalleroa alusta asti vaahtokarkiksi, mutta kai sitä jotain tyttömäistäkin vois hankkia :)