Pikkujoulut pääkaupunkiseudulla 25.11 klo 12 lähtien

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lennu_G
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täältäkin ISO kiitos päivän emännälle!

Mukavat oli ja ehdottomasti tullaan seuraavaankin tapaamiseen, kunhan sellainen järkätään! [:)] Huomattavasti mukavampaa olla jonkun kotona, kun tukkimassa jotain kauppakeskusta!

Taatu ja Roni kiittää [:)]

Minäpäs voisin kans laittaa pari kuvaa tänne esille [:)]

Vasemmalta ylhäällä: Gibsoni ja Netta, Taatu ja Roni, Henniv ja Jami
Vasemmalta alhaalla: Lennu_G:n Nella, Sarianin Sara ja LauraElinan Jemina

Jenna, Iida, Netta, Sara, Roni, Julius, Jemina ja Jami

Julius, Jemina ja Jami

Jemina ja pojat [:D]

Voi vitsi oon nyt katkera ku kattelin noita kuviaki. [:D] Mä en oikee pääse täältä mihkää ku mies on töissä tai sit nii loppu en ees kehtaa kysyä siltä mitää ja tyttö ei viihdy YHTÄÄN paikallaan jos julkisilla mentäis jonneki joten sekin saa viel oottaa. [&o]
Ja Lauraki mokoma meni muuttamaan Lahdesta pois. [:D] Ollaan muuten kaimoja.

Sitten jos seuraavatkin bileet on meillä, niin täytyy odottaa yläkerran valmistumista [;)]
Kivoja kuvia muuten! [:D][:D]

Noista kokoustiloista muuten, siellä hotellillahan oli ihan sikahintaiset mutta esim. malmilla malmitalolla on vaan tyyliin 10e/h.. että jos ei joku kotonaan järkkää niin joku tollanen vois olla hyvä..?!

täällä mä masennuin ihan täysin ku meille ei kukaan ilmottanut. vaikka facebookissa oon linjoilla kokoajan. en niinkään täällä kun mulla ei oo mitään kerrottavaa kun arki luistaa ihan normaalisti. ipana kasvaa ja voi hyvin. oppii ja kehittyy niinku muutkin vauvat.

ois vaan tehynyt tosi hyvää päästä täältä neljän seinän sisältä johkin.ja kun niin tiiviisti odotusaikana oltiin yhteyksissä että livenä näkeminen ois ollut tosi kiva juttu.
ei täällä eteläsuomessa vieläkään oo kolmen vuoden asumisen jälkeen saanut yhtään kaveria. tuntuu että täällä juoksee kaikki karkuun kun yrittää vähän ehotella jotain. esim työpaikalla työkavereille. viime kesään asti oli bändijuttuja mutta nyt vauvan myötä ne on jäänyt multa ja ukolta sen takia kun pändin toinen perheellinen on hellan ja akan välissä koko ajan eikä pääse reeneihin eikä mitään... mä taas potkin tota ukkoa että olis kavereiden kaa ku niitä kerta ois.

mulla alkaa oikeesti hajottaa täällä seinien sisällä... ja tuo pikkujouluista poisjäänti laukas kyllä nyt sellasen lumipallon että huhhuh.

hani, entisenä pk-seutulaisena voin sanoa että oon nauttinu tampereella siitä kuin paljon avoimempia ja helposti lähestyttäviä ihmiset on[8|] itte oon löytäny ihan sokkotreffi-meiningillä täältä vau:n keskusteluista pari mamma-tuttavuutta, järkytyin ittekki kuin uskalsin[:D] mut on hassua et vaik ois tosi erilaisia ihmisiä niin samanikänen vauva yhistää niin paljon et puhuttavaa löytyy kyllä katotaan jos ite kans pääsis seuraavaan tapaamiseen, taitaa kyl autottomana tampereelt lähtö olla aika heikkoo[8|]

Lähdetkö Hani joku päivä esim. kävelylle tai vaikka joululahjaostoksille tms? Missäpäin muuten asut? Pääkaupunkiseutu on niin laaja käsite..

hani asuu hausjärvellä.
muutin oulusta riksuun kolme vuotta sitten ja järkytyin kuinka täällä kohdellaan muualta tullutta. ketään ei oikeesti kiinnosta. omista asioista ollaan kyllä huutelemassa pitkin kyliä.. taloista, autoista, remonteista ja juhlista yms mutta ei sitten muuta. ja oululaisista sanotaan että me ollaan umpimieleistä sakkia.. noh mun juuret onkin keskisuomessa ja jyväskylästä. väsyin tässä vuosien aikana yrittämiseen. pitäköön tunkkinsa prkle!! [:)][8D][:D]

nyt vielä tää paska tilanne että mulla ei oo ollu viikkoihin autoo kun se on ukkelilla.. sen jenkkirompotti päättänyt käynnistyä ku itte halluu eli ei juuri koskaan, nyt varsinkaan ku pakkasta.. niin mä oon täällä hemmetin peräkylällä ihan jumissa. riksuun mä pääsen kyllä junalla, samoin lahteen. onneksi toi ipana on niiiiiiin kiltti että sen kaa pystyy tekee mitä vaan. ei tarvii sen takia olla tekemättä asioita. se on matkustanut mun kaa kahestaan ouluun ja takasi autolla eikä ollut mitään ondelmaa. :)
mä oon valmis reffaa kyllä kunhan on sillain että pääsee hän junalla. [:)][:D]

ihania kuvia <3[:)][:)][:)]
Jemina on kun LAURA !!!![:D] ihana pimu!
[:)]

Me myöskin tullaan seuraavaan miittinkiin, meilläki voitaisiin pitää, tilaa on kun iso taloo, mutta siinä vaan se, kun te kaikki muut asutte melkeimpä kaikki toisella puolella suomea kun me[&:] [:D]

voi hani <3

ihania kuvia kyllä [:)]

mua ei ainakaa haittais jos ois joskus treffit täällä etelä-pohjanmaan suunnalla [:D]

Takaisin