Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua!! Tein aamulla ihan huvikseen testin kun rinnat on ollut poikkeuksellisen arat ja sellaista menkkamaista kipua, muttei menkat ala. Nyt KP33/31 ja ovis oli varmaan 22.päivä. Tuollainen tuli testiin!? Olen ihan hämmentynyt, mitä nyt teen? Voiko tehdä toisen testin heti!?

Sori oma napailu
 

Liitteet

  • IMG_20171105_083159.jpg
    IMG_20171105_083159.jpg
    385.9 KB · Katsottu: 220
Dpo 6-7, ehkä. :shifty: Ekat testit tehty ja negoja olivat, vaikka on toki aikaistakin tietty. En jaksa ollenkaan uskoa plussaan. Ei ole kertakaikkiaan yhtään sellainen olo. Jotenkin kuumottava ja herkästi hikoava olo, raskauksissa taas eka oire ollut vilutus. Mutta eiköhän tässä tuhlailla vielä monen monta testiä ennenkuin uskotaan.
 
Naksutiili onnea! Toivottavasti kaikki ratkeaa, onhan tässä onneksi vielä hyvin aikaa varautua tulokkaaseen! :happy:
 
Kuinka nämä päivät voikin mennä näin hitaasti! -.- huoh. Tänään dpo 4 ja yhtään päivää en jaksaisi enää odottaa että sais jo alkaa testailemaan.
 
Mulla Dpo9 ja olo että menkat alkaa justiinsa. :( mulla oli vaan päiväyksen ylittäneitä testejä, eikä paljon niihin olisi luottamista.
 
Täällä on nyt 10dpo/10päivää inseminaatiosta.Olen lukenut paljon foorumia mutta en niinkään paljon keskustellut enkä kyttäilyt oireita ja jokaista nipistelyä.Jotain pientä olen haivainnut mutta nekin on hyvin voineet olla lugesteronin aiheuttamia.Siis en kokonaan foorumia jättänyt.Torstaina loppuu lugesteronit ja sitten 2-3pvä kuluttua pitäisi alkaa kuukautiset.Viikon päästä testailen jos ei kuukautisia näy ja soittelen tuloksia Naikkarille/Naistenklinikkalle.
 
Takaisin
Top