Pienokaisen nimi?

Onko nimiajatukset muuttuneet vauvan synnyttyä? Meillä meni etunimi uusiksi. Ei tämä vaikutakaan eikä näytä yhtään siltä mikä oli jo "päätetty"!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Spiraali, onko teillä vielä tiedossakaa mahollista nimeä?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä ei oo nimee. Tai miul ois, mut mies junnaa.. Taitaa tulla nimetön!
 
Toinen nimi on selvä, ekaan pari vaihtoehtoa...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä pysy se mikä oltiin jo kaavailtukin :D Ja hyvä näin kun edellisellä kerralla nimi meni täysin vaihtoon.
Kovasti jo ristiäisiä järjestellään :)
 
Meillä meni vaihtoon. Ei näyttänyt vauva kahdelta ekalta nimiehdotukselta. :)
 
Me annetaan se nimi joka alunperin oli päätetty, sopii tytölle oikein hyvin. :) Ristiäispaikka ja -pappikin on jo varattu vaikka on vasta heinäkuussa.
 
No nyt on alustavasti nimi pojalle :) Ei ollu Elmo minkä halusin vaa aiemmat ehdotukset yhdistettiin ja kiva nimi tuli :) Huomenna soitettava kirkolle.
 
Meilläkin poika näytti ihan nimeltään. :) Pitäs soitella huomenna kirkkoherranvirastoon ja varailla kasteaikaa. :)
 
Mä pidin kiirettä sen ajanvarauksen kanssa kun toukokuisia vauvoja on syntynyt niin hurjasti, että saimme mieleisemme papin ja päivän. Nimi alkaa olla melko varma jo, ihanaa!
 
Mä olin olevinani niin varma nimestä, mutta laitoksella aloin empiä. Mies keksi nimen, joka on nyt pyörinyt puheissa ja alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta. Toinen ja ehkä kolmaskin nimi uupuvat vielä.
 
Meiltä lähti nimet maistraattiin eilen! Vihdoin on siis sellaiset nimet, jotka sopivat tytölle ja nyt niitä ei enää vaihdella. Kelakorttia odotellaan.
 
Onneksi tytsy vaikuttaa aiemmin sovitulta etunimeltä, en jaksaisi enää aloittaa etsintää alusta... Toiseksi nimeksi on pari vaihtoehtoa, mutta se on ok kun kaikki ovat hyviä. Näistä tyttönimistä päästiin sopuun kai jo ekalla kerralla kun alettiin nimiä miettiä.

Jos olisi tullut poika, me varmaan jahkailtaisiin valinnan kanssa nimiäisaamuun saakka.
 
Nojoo..eilen otin miehelle puheeks että mulla ois nimi ideoita ja niitä oli kymmenen, miehelle ei kelvannu ykskää! Meidän poika jää nimettömäks!! Mä en keksi enää yhtään ainutta nimeä ja miehen ehotukset oli luokkaa pentti ja iivari!! Miten voiki olla niin vaikeeta!? Kymmenestä nimestä ykskää ei ollu sen mieleen!!! Byäääh!!!
 
Meille tuli kotiin yhden sairaalatutkimuspaperin tulokset ja on hassua kun siinä on vauvan esitietolomakkeeseen laitettu nimi vaikka hänestä ei sen nimistä tule. Nimi 95% päätetty ja ei edes muisteta kumpi etunimen keksi, se natsaa aika hyvin molempien suuhun.:)
 
KELA-kortti tuli kotiin! Olipa kiva nähdä tytön koko nimi virallisesti postikuoressa :).

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Cedju: kuinka kauan meni nimen ilmoituksesta maistraattiin ja Kela-kortin saapumisen välillä?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top