Pieniä potkuja

Rv 17 eikä mitään!! Malttamattomana odottelen ja kuulostelen. Maanantaina hierojalla ollessa pieni epäilys josko olis tuntunut, mutta kun ei sen jälkeen mitään niin eipä varmaan.

Eilen tuntu alamahalla semmosta pientä nopeeta tykytystä.. eka aattelin et ois ollu vauva mikä sielä liikkuu mutta tais varmaa olla vaan joku elohiiri... ihmeellisessä paikassa tosin jos se elohiiri ois ollu O.o

Päivä päivältä vahvempia pienen liikkeet! Nykyään on enää harvoin kokonaisia päiviä, että mitään ei tunnu. Tänään tein habaa salilla taljassa lattialla maaten, Mini-Me ei ilmeisesti ollut samaa mieltä asennosta ja potkas kolmesti masuun :D Välillä liikkeet kutittaa niin, että kikatan ääneen, välillä taas tekee kipeetä, kun kaveri survaisee kunnolla. Rv 18+4.

Rv 14+1 tunsin ensimmäiset hennot kuplinnat. Niitä ei välttämättä tuntunut päivittäin alkuunsa. Kuin yhdessä yössä aloin jo tuntemaan pieniä potkuja/asennon vaihtoja rv 17+0. Pari viimeistä päivää olenkin useasti päivän aikana tuntenut liikkeitä. Varsinkin, kun illalla menen sänkyyn, niin masussa alkaa iltajumpat. Esikoista odottaessa tunsin ensimmäiset epävarmat kuplinnat rv 18+1, joten onkin jännää jo nyt tuntea pieniä potkuja. Viimeksi istukka oli edessä ja vaimensi hyvin koko raskauden ajan liikkeitä, tällä kertaa takana.

Rv 17+3

Tänään rv 15+3 pientä muljuntaa tuntunu :Heartred voi kyllä olla vaan suolikin mikä sielä muljahtelee :laughing025

Tänään aamupäivällä tuntui jotain mitä ehkä parhaiten selittäis kuplien poksahtelulla, tai pieninä sähköiskuina.. En oo ikinä aiemmin tuntenut mitään samankaltaista, niin olettaisin et saattaa mahdollisesti olla jotain liikkeitä ♥ tänään rv 13+3

Tänään 15+1 tuntui ensimmäinen töytäisy käteen, pitää vissiin useammin kuunnella Sentencediä isolla kun tyyppi siitä noin innostui ;) Toki olen muuten liikkeet tuntenut jo noin rv:lta 10 asti. Yhtä aikaisin liikkeet on tuntunut vain 2. raskaudessa ja siitä tuloksena onkin nyt 11v. todella liikunnallinen lapsi :)

Jännä miten sitä on niin malttamaton nuitten liikkeitten suhteen. :D ihan muutaman kerran vaan on tuntunu muljahtelua ja nyt on 17+4. Joka päivä dopplerilla kuuntelen ja hirviästi sielä liikehditään, mutten vaan tunne niitä. :/ Mietin, että oisko mulla sitte kuitenki istukka edessä. kun yksityisellä ultraaja sano, että se olis edessä sivulla. Mutta siittä parin viikon päästä siinä nt-ultrassa sanottiin että ois takana. o_O Nii en sitte tiiä kumpaa uskois.. tuskin se istukka siirtyy parin viikon aikana eestä taakse..

Jännä miten sitä on niin malttamaton nuitten liikkeitten suhteen. :D ihan muutaman kerran vaan on tuntunu muljahtelua ja nyt on 17+4. Joka päivä dopplerilla kuuntelen ja hirviästi sielä liikehditään, mutten vaan tunne niitä. :/ Mietin, että oisko mulla sitte kuitenki istukka edessä. kun yksityisellä ultraaja sano, että se olis edessä sivulla. Mutta siittä parin viikon päästä siinä nt-ultrassa sanottiin että ois takana. o_O Nii en sitte tiiä kumpaa uskois.. tuskin se istukka siirtyy parin viikon aikana eestä taakse..
Mulle kyllä sanottiin ultrassa, että istukka voi vielä noilla viikoilla siirtyä paljonkin :)

Mä oon ootellu liikkeitä jo malttamattomana, mutta tähän mennessä ei oo ollu ku pientä epämäärästä kuplintaa. Tänään sitten autolla ajaessa tuntui niin selvä pieni töytäisy mahassa ettei voinut erehtyä :D Jospa alkais nyt pikkuhiljaa liikkeet tuntumaan kun viikkoja 15+2 :)

Tänään rv 18+4 ja kovaa menoa masussa! Alkoihan ne tuntua viikko sitten, millään ei vaan olisi jaksanut odottaa.
Ekojen kunnon kärrynpyörien aikana mietin että tekeeköhän mun pahaa :laughing025

Mä en oo huomannu vielä mitään ja kun ei mitään tietoa miltä pitäisi tuntua :D rv 16+6

Sitten kun niitä liikkeitä alkaa tuntea niin on taas yksi huoli lisää kun yhtenä iltana ei mitään vatsassa tunnukaan! Hitsit, en halunnu miestä pelästyttää ja puoli yötä valvoin ja kuulostelin liikkeitä, joita ei tuntunut. Vasta kun mies lähti töihin niin nousin juomaan mehua ja sitten taas maate ja nyt olin tuntevinani jotain möyrintää. Mutta kun lisäksi vatsa on vähän sekaisin niin suolikin siellä möyri.
Ei auttanut kuin kaivaa doppleri ja tarkistaa sydänäänet. Ja siellähän jumpsutti <3 ilmeisesti pieni on nyt päättänyt vaihtaa asentoa ja potkii enää selkärankaan. Äidin on nyt vaan kestettävä se ;)

Eilen rv17+3 havaitsin ekat varmat liikkeet alavatsassa. Pari viikkoa sitten epäilin ensimmäisiä liikkeitä, mutta ne olivat vielä niin kevyitä, että ei voinut tietää onko vauvan vai oman suoliston aiheuttamia... Välillä tuntuu sellaisia kovia kohtia vatsassa, siitä tietää missä päin pikkuinen vaeltelee.

Takaisin