Pieniä helmiä tulossa..?!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jesmin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo itsellä kans aina ollut hyvä iho mutta nyt naama kukkii :( kuin myös viimeksi..
mutta olen kuullut sellaisen sanonnan että tyttölapsi vie äidin kauneuden.
eli sillä perusteella olis tyttö tulossa, ainakin viimeks piti paikkansa :)

En ollu tollasta sanontaa kuullukaan, mut ihan järkeenkäypä :D Mun kälyllä on kaks tyttöä ja molempien odotusaikanna oli hällä naama ja selkä ihan täynnä isoja mätäsiä hormoninäppyjä............

Eilen oli np-ultra ja kaikki oli hyvin! Pikkunen liikku paljon ja niskaturvotustakin oli vaan 1.2mm. Viikkoja olis nyt 11+2.

Eli mulle vois laittaa uudeks lasketuks ajaks 04.02.2013.

Täällä ilmoittautuu yksi odottaja. Joensuusta, ikää 23, esikoinen tulossa, laskettu aika 1.2. Ainakin vielä, saa nähdä muuttuuko la ultrassa joka muutaman päivän päästä :) Onnea kaikille muillekin odottajille!

Heipä hei kaikki helmimammat!

Täälläkin odotellaan helmivauvaa. Huomenna olisi ultra. En ehkä kirjottele kovin usein tänne, mutta käyn lueskelemassa kylläkin :-) Ja saattaa olla että rohkaistun liittymään fb-ryhmään ;-)

Eli näilä näkymin laskettu aika on 1.2. ja toinen lapsi on tulossa. Olen 26v. ja synnytyspaikkana PHKS.

Mukavaa odotusta kaikille <3

Mä olen kuullu sanonnan eikä kyllä mun kohdalla pidä paikkansa. En väitä kaunistuneeni mutta mitään iho-ongelmia ei ole ollut ja töissäkin on miehet kehuneet kun säteilee vaikka olen meikkamistakin radikaalisti raskausaikana vähentänyt.

Tänään käyty np-ultrassa ja kaikki hyvin. LA aikaistui 28.1.2013, joten sen vois muuttaa mun tietoihin. En tässä vaiheessa enää foorumia vaihda. :)

Huomenna ultraan!! Odotan hirveästi että pääsee näkemään ihan kunnolla et onhan sielä masussa joku! :) Saapas nähdä muuttuuko LA, koska edellisessä raskaudessa LA muuttui yhdellä päivällä ultrassa, kuin mitä oli aikaisemmni menkkojen perusteella laskettu. Ja kun joku tuolla aikaisemmin sanoi, että laskettua aikaa ei muutettaisi ellei se muutu vähintään viikolla, niin kyllä minulla se ainakin muutettiin TODENNÄKÖISIMMÄKSI ajaksi, niinkuin neuvolakortissakin on erikseen LA menkkojen ym. perusteella ja sitten on isompi ruutu johon tulee ultrassa merkittävä todennäköisin laskettu aika.

Mulle se laskettuaika ei muuta merkkaa kun sitä kuinka pitkällä raskaus on. Niitä tuijotetaan muutenkin ihan turhaan. Harvemmin ne vauvat silloin maailmaan putkahtaa. Käynnistys nyt lähinnä on se milloin sillä on väliä mut ei se sillonkaan päivän päälle ole, koska käynnistyskään ei tarkoita että se sinä päivänä syntyis, tai edes seuraavana.

Tulkaas nyt muutkin facebook ryhmään, idaoonalle viestiä tai mullekin voi laittaa niin saa ohjeita kuinka liittyä :) Ryhmä on täysin salainen eikä kukaan ulkopuolinen näe että olette moiseen liittynyt/kuulutte ryhmään...

Onkohan noita ryhmiä useampia? Kuin monta ihmistä siinä ryhmässä jo on mitä tarkotat? Kun tuolta kaksplussan puolelta on kans yks ryhmä olemassa, siinä nyt n. 40 henkilöä, mietin vaan onko kyseessä sama?

Meitä on tällä hetkellä 8 siinä ryhmässä että ei ole siis sama kyseessä, niitä facebook ryhmiäkin on varmaan joka keskustelufoorumin kautta oma..

Ilmeisesti joo... Huolitaankohan mut myös siihen toiseen? :) Jotenkin kivempi kirjotella siellä kun näillä palstoilla...

Ilman muuta ja olis mukavaa kun muutkin täältä liittyis, saatais enemmän porukkaa mukaan :) voit laittaa vaikka mulle viestiä tai idaoonalle

Niskapoimu ultrassa käyty äsken! HUIMAA! Esikoista kun odottaa niin kokoajan tulee vastaan uusia ihmeellisyyksiä. Kyseessä siis eka ultra koskaan ja vau mikä kokemus! En voinut kuvitellakaan, että siellä näkyy kaikki noin hyvin. Itkuhan siinä heti pääsi. Nyt tuntuu jo niin paljon todellisemmalta tämä odotus. <3 La nyt muuttuikin aikaisemmaksi, eli on nyt 27.1. Eli jos huomioitte tämän tietoihin, en viitsisi enää ryhmää vaihtaa :)

Takaisin