Pieniä helmiä tulossa..?!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jesmin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa mixuliini :) Muistankin sinun nimimerkin tuolta kuumeilupuolelta missä kävin välillä kurkkimassa myös siellä pitempikaavalaisten puolella (meillä ei tullu vuotta yritystä täyteen, mutta häämöttelihän se raja jo siinä). Hienoa, että teillä nyt on kyytiläinen matkassa ja että kaikki on teillä ultrissa ollut hyvin :) Paljon onnea ja toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Mutta nythän teillä näyttää jo oikein hyvältä :)

tervetuloa mukaan mixuliini toivottavasti kaikki menee hyvin siellä :) ite jännitän ku huomen illalla ois todennäköisesti se kauan odotettu ultra :) 

Ei vitsi Heinis, onnea sinne! :) oon miettinytkin että oonko ainoa täältä joka odottaa helmikuulle, ootko muute mistäpäin kainuuta?

Mulla oli eilen varhaisultra.. Kaikki on hyvin, sikiö voi hyvin ja sydämenlyönnit näkyi vahvasti ruudulla. :-) Olo oli aivan mahtava ja mieskin yhtä hymyä. Edelleen jännittää, et kaikki menis jatkossakin hyvin. Mut nyt nautittaan tästä!

Kun ei kerran kenenkään helmiäisen laskettuaika ole 12.2. niin onhan se liityttävä taustalta seuranneena joukkoon :) Siispä 12.02. / möpö / 33 / 1.lapsi / Savo

Tervetuloa joukkoon möpö :)

Hehe, olin omiin tietoihini unohtanut ikäni, ja ihan kuin sillä olisi suurta merkitystä :D Mutta lisäsin sen tuonne kuitenkin :)

Mun rivin voi siis poistaa tästä, koskapa ultrassa näkyi pelkkä pussi. :(

Mulla taitaa mennä tämän asian sisäistämiseen jonkin aikaa. Etenkin kun vuotokaan ei ole alkanut. Oon kyllä välillä itkeskellyt ja oli välillä tosi kurjakin olo, mutta nyt on taas ihan hyvä olo. Luin äsken vauvakirjaa ihan tyytyväisenä :D Sitä parempi kai, mitä enemmän on hyviä hetkiä. Ja kun oli tuossa virtuaalisesti linjoilla yksi ystävä, kenelle sai jutella tästä ja muustakin, niin se auttoi kyllä.

Eli ei yksi keskenmeno välttämättä mikään maailmanloppu oo.

Mutta parempaa onnea teille muille. Toivotaan, että nyt teillä lopuilla kaikki menee hyvin loppuun asti, ja vauvat syntyvät terveenä! Ja itselleni tietty toivon uutta raskautta mahdollisimman pian (ja näin aluksi, että se vuoto alkaisi). Onneksi toivoa on.

Hei,

Elena, kovasti voimia sinulle! Minulla takana myös juuri keskenmeno ja nyt sydän karrella toinen yritys käynnissä. Toivottavasti fyysinen toipuminen alkaa pian, niin pääsette yrittämään uudestaan. Tsemppiä! 

Täällä siis 23.2.  Peppiina80 / 32 / 1. lapsi / Espoo, Jorvi

Meillä oli huhtikuussa keskenmeno vkolla 7. Nyt sitten onneksi uudelleen raskaana, mutta puoliksi vähän pelokkain mielin. Liekö henkisestä epävarmuudesta johtuen, kun on ollut paljon hankalampi olo tällä kertaa (rinnat särkee, plösö olo, ruoka ei maita aamulla jne).

Pohdinassa juuri, että mennäkö omatoimisesti nyt jo ultraan vai odotella elokuun alkuun. Kas siinä pulma :)

Onnea ja hyvää mieltä kaikille odotukseen! 

voimia sinulle elenna, varmasti kova paikka :'( itellä edelleen odotellaan kuin kuuta nousevaa tuota ultraa ku ei olla vieläkää päästy käymään vaikka kuinka saanu kuulla inshallah illalla, inshallah huomenna... no täytyy toivoa ja rukoilla että kaikki on hyvin ja pikkunen on terve. olo on kyl aikas hirvee välil ja lmpimän ruuan saan unohtaa kokonaan ku ei taho mennä kurkust alas. onneks vihdoinki on jotai hedelmiä ja vihanneksia ni saa niitä välil popsittua.

Mä kävin tänään neuvolassa ja siellä terveydenhoitaja sanoi lasketun ajan olevankin 23.2, ei 25.2 :) Tosin ultran myötä voi taas muuttua..

Mutta jee, raskaus on jo kaksi päivää pidemmällä kuin luulin!
Eli luullun 7+0:n sijasta siis 7+2 :)

Pahoitteluni elennalle!! Mutta täälä iloisia uutisia! Ensimmäinen ultra aika tuli postissa! 23.7!! En malta oottaa.. :) Pahoinvoinnit loppuneet ja odotusta 10+3 takana!!

Kovasti tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut, että päivitys listalle kesti näin pitkään! Olemme juuri muuttaneet ja päälle lomailleet viikon, joten tekniset haasteet ja pitkät päivät hankaloittivat päivittämistä. Toivottavasti onnistuin poimimaan kaikki uudet viestien joukosta listalle :)

Ja tietysti osanotto ja voimia kaikille, joiden odotus on päättynyt kesken *halaa*

Ihania kesäpäiviä tasapuolisesti kaikille :)

Miut voi poistaa listalta.

Alkion kehitys oli pysähtynyt rv 5+2 ja lääkkeellisesti eilen keskeytys tapahtui. Kivuton tapahtuma miulle kaikin puolin, pääasia, ettei ehtinyt tulehduksia tulla vaikka jo yli kuukauden ehti olla kehittymättä.

Mie olen asian kanssa ihan sinut, joten uutta yritysta laitetaan kehiin heti kun mahdollista.

Kaikkea hyvää kaikille jatkoon!

Wiitahepo: Onnea uuteen yritykseen! Ehdit varmasti jo valmistautua menetykseen. Koin aikanaan saman, uusi raskaus pelastaa paljon :)

Täälläkin yksi ilmoittautuu helmilapsosen odottajaksi :) Olen foorumia seuraillut sivusta ja nyt ehkäpä uskallan jo ilmoittautua :D Olen yksinodottaja, lapsen iskä ei halunnut olla lapsen kanssa missään tekemisissä ja sehän luonnollisesti poistaa minutkin kuvioista :) Hyvin varmasti pärjäämme kyllä ilmankin isää. 13-vuotias isoveli löytyy hoitamaan pikkuista edellisestä avioliitosta. Jännää on ollut tähän asti; pari viikkoa sitten sanottiin että kyseessä on keskeytynyt keskenmeno, mutta juuri ennen kaavintaa ultrassa näkyi pienenpieni, mutta ihka aito sydän pumputtamassa ja lujasti! Eli tämä pikku-ninja on kyllä aikamoisen sinnikäs.. Masuun päätyi pillereistä huolimatta ja keskeytyneet keskenmenotkin se selättää ^^  Lasketusta ajasta on vielä epävarmuutta, koska alunperin sen piti olla 10.2, mutta tuon ultralöydöksen perusteella laskettu aika olisi 17.2.. Muutellaan sitten vielä kun ja jos laskettu aika kovasti muuttuilee :)

17.2    Malla007 / 2.lapsi / KSKS / Jyväskylä

Takaisin