Äh... Pieni harmitus kun rannekello on hajonnut. Ja täysin turha murhe siitä kehtaanko hankkia uuden...
Minulla oli ennen raskautta käytössä urheilukello, laadukkaalta valmistajalta. Jossain puolivälissä sen käyttö rupesi ahdistamaan, kun olin niin väsynyt että töiden jälkeen vain torkuin seuraavaan aamuun, ja nouse ylös sohvalta -muistutukset ärsytti
Se jäi sitten laatikkoon lojumaan. Nyt löysin sen ja koitin ladata, muttei ota enää virtaa vastaan. Olisin huollattanut sen, mutta löysin valmistajan sivulta tiedon, että tuohon kelloon ei ole mahdollista vaihtaa akkua
samaa kelloa ei uutena enää saa, uudempi malli maksaa noin 200 euroa. Toinen malli olisi 168 tällä hetkellä netissä myynnissä, jossa on käytännössä samat ominaisuudet kuin vanhassa, vaikka sitä myydään nimellä juoksukello. Pitäisi päättää haluanko sijoittaa itseeni tuollaisen summan rahaa tässä elämänvaiheessa, kun olen kotona lapsen kanssa. Mulla on suunnilleen tuon verran rahaa kyllä kertynyt käteistä kevätsiivouksen jälkeisistä tori-myynneistä, jotka olen ajatellut omaksi rahaksi kun se mun tavaroista on tullutkin
On vain niin väärän tuntuista hankkia kotihoitaessa tuollainen kiva ja oikeasti hyödyllinen, muttei 100% tarpeellinen esine.