Hyvaa vappua kaikille! Täällä se tosin ei taida olla kovin hyvä... Tiputtelu alkoi meinaan tänään ja eiköhän se siitä vain voimistu...
Mist: Kiva kuulla vihdoin sinustakin. Reissussa ei tosiaan jaksa pahemmin murehtia syömisiä ja juomisia.

Toivottavasti motivaatio löytyy sen jälkeen. Tosin mulla ei ole paljon varaa tästä asiasta puhua, kun itsekin saisin tuota painoa jonkin verran pudottaa. Jospa tuo aurinko ja vauhdilla etenevä kevät toisivat energiaa myös itsestä huolehtimiseen.

Onnittelut kisuvauvasta. Eläinlapset on niin ihania vaikka eivät ne ihan sitä ihmislapsosta korvaakaan. Oon kyllä kuullut, että jotkut on eläinlapsen hankkimisen jälkeen raskautuneet piankin. Toivotaan, että teilläkin kävisi niin.
Mariielle tervetuloa. Toivotaan sinne pikaista plussaa. Ihan riittävästi on jo tuota yritystä takana. Toivottavasti vyöhyketerapiasta on apua.
Mamelle myös tervehdys. Itselläkin taitaa olla nuo tutkimukset edessä. Eletään kuitenkin vielä toivossa, että se haikara löytäisi perille ennen sitä.
Mixuliinille ihan valtavasti stemppiä. Nyt on jo korkea aika saada teille se plussa!
Annulille pahoittelut tädistä. Mulla kierto ei ole vieläkään tasoittunut, mutta aina kun se on pidempi, niin toivo herää ja se pettymys on suurempi... Se herättää jopa sitä vihaa... Miksi ei vieläkään voinut onnistua?!? Missä on vika? Juuri katselin tuolta Facebookista yhden tutun kirjoitusta siitä kuinka on niin kamalaa, kun vatsaan sattuu ja turvottaa. Ko. henkilöllä taitaa olla rv 11 tai 12 meneillään. Nyt tulossa kakkonen ja molemmat raskaudet alkaneet ekasta tai tokasta yrityskerrasta. Mä en jaksa löytää myötätuntoa häntä kohtaan. Mä olisin jo niin valmis kärsimään turvotuksista ja pahoinvoinneista ja kaikesta siitä mistä hän jaksaa isoon ääneen valittaa, kunhan vaan tärppi kävisi. Tämän valittajan raskaudet ovat kuitenkin sujuneet suht normaalisti. Ensimmäisen synnytys oli hieman hankalampi, mutta silti. Joskus tekisi mieli vain täräyttää hänelle päin naamaa millaista joillekin tämä yrittäminen on. Pakko uskoa, että meidänkin vuoro vielä tulee... Ja mielellään suht pian. Stemppihaleja!
Täällä tosiaan on itku taas herkässä. Kyllä tuo tiputtelu todennäköisesti vaan voimistuu. Juuri nyt on olo sellainen, etten enää jaksaa yrittää. Tiedän, että tästä taas noustaan ja hiipunut toivo taas herää henkiin, mutta juuri nyt... Ajatuskin, että pitäisi varata taas aika gynelle ja tunnustaa, että tilanne ei ole puolessa vuodessa muuttunut mihinkään, tuntuu niin pahalta... Toisaalta tuntuu siltä, ettei tämä itsekseen yrittämällä muutu miksikään ja olisi vain hyvä saada tutkimukset ja hoidot vihdoin käyntiin. Taidan kuitenkin tämän viikon keräillä itseäni kasaan ja sitten varata sen ajan. Vaikka tiedän, että sen lähetteen saamisen jälkeen joudutaan taas odottamaan, niin juuri nyt ei löydy voimia kohdata edes sitä gyneä tai keskustella mieheni kanssa tästä asiasta. Mutta kyllä tämä tästä taas... Muuta vaihtoehtoa ei edes ole!!!