Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miikka: luulis ettei meillä yritysestä ja ajoituksesta olis kiinni.. Mene ja tiedä sitten, mut ku pupuilua on kyllä meilkein joka toinen päivä koko kierron ajan :D Kai se raskautuminen on niin tähtitiedettä sitten, et ei vaan onnaa.

Soitin kyllä jo Väestöliittoonkin ja sieltä sanottiin, et tutkimuksia voitais tehdä: simpat ja hormonikokeet ja munasarjojen aukiolotutkimus. Sen jälkeen sit inssiä vois kokeillä, jos ei niissä mitään oo.. Eli tutkia pitää vissiin ensin ja sit inssi?

On vähän ristiriitaiset tunteen noihin tutkimuksiin lähdön kanssa. Minussahan se vika kumminki on, ku miehellä lapsia jo on ennestään... No ens viikolla on terkkariin se aika. Katsotaan mitä siellä sanotaan:)

Olen ihmetellyt kun mitään tietoa ei ole meiliin tullu että ois tullu uusia viestejä ja ihan sattumalta tulin kattomaan että onko tosiaan  näin että kukaan ei ole kirjotttanu... kakan marjat, täälähän on viestejä pilvin pimein ja ihanuutta PLUSSAA!!! Onnea Miikka <3

Ja mitä Dark kanssa!!! Jeiiii!!! Eikäku mitä...Sormet ristissä sun puolesta täällä .

Kuusityttö :(

Tervetuloa uusille, toivottavasti pääsette nopeesti poies.

ON:Viimeviikolla siis ke taispi olla kun menkat alkoi... lyhyen lyhyt kierto... Torstaina erittäin hyvä ystäväni meni ja kirjautui sairaalaan sisään josko kaveri syntyisi... Torstai iltana hajosin ihan totaalisesti, hengailin suihkussa ja repesin vaan itkuun. Vuos siis yritystä mun laskujen mukaan takana. Perjantaina olo helpotti kun kaverin vauva syntyi, niin hassulta kun se saattaa kuulostaakin ja tänä pe pääsen jo pitelemään kaveria sylissä. Tämä ystävä tietää meidän yrityksestä ja on ollut suuri tuki vaikka raskaana onkin ollut :) Lähetettä edelleen odotellaan urolle...jos ei ole ens viikolla tullu mitään ni soitto lekurille että onko sillä tietoa... tässä kuussa en tietoisesti osta ovistestejä ja lasken lyhyen kierron mukasesti ja veellään joka toinen päivä. sillai tosi "romanttisesti" sanottuna :D Mutta no huumori elää ja kipinä pysyy yllä, tänään meinattiin lähtä ettimään joku mettäpolku mutta taidetaan tyytyä tuohon meidän sänkyyn... alkaa vaan hitusen nukuttaa nää aikaset heräilyt yms. Mutta näin, poistin oman sen laskurihommelikuvakkeen ei niin tasaisen kierron takia. mutta tänään siis KP7 ja pupuilupäivä osa 1

Tervetuloa Maria joukkoon! Poikaselle ja Kuusitytölle täti taas saapui, voihan vee. Untamoiselle voimia vaan, älä anna kriisin lamaannuttaa (helpommin sanottu ku tehty, joo samaa riisiä täälläkin). Ite alan tuuppaamaan Lugeja alakertaan huomenna. Gyneltä sain ne kokeiluun, vaikka labrat oli ok. Tää Lugen hormoniarvo (keltarauhasjuttu kai?) oli kai heikonsorttinen, vaikkakin normiarvojen sisällä. Kokeillaan nyt tätäkin. Nyt on talletukset sisällä, ja ovis bongattu, sit vaan siis Luget kuvioon. Kellään kokemuksia?

pirjel
Kiitos... Saa vaan nähdä oliko tohon viivanpaikkaan/haamuun luottaminen.. Kun en yhäkään tiedä oliko viiva jo 3min sisässä vaiko eikö, oli sen verran hämärää kun testiä aamulla vilkaisin, ja sitten katsoin myöhemmin ja siinä se viiva oli. Viivanpaikkaa epäilen kuitenkin, ainakin sillä perusteella ku sitä plussaa ei oo saanu tuijotella kovinkaan useesti :(
Jospa tosiaan saatais tyhjäks tää palsta joku kaunis päivä!! :)

liny_83
Pahoittelut tädistä, ja nyt vaan tsemppiä uuteen kiertoon, osta ihmeessä ovistikut jos siltä tuntuu... Itte en tikkuihin oo ajatellu lähtee, sylkitesti (donnatest) kestokäyttöinen semmoinen ittellä, ku tulee halvemmaks ja en haluu tihrustaa viivoja.. :D
ootko koska ottanu tai pitkäänki primoluteja siis? Nehän kuitenkin sisältää hormoneja (nia..?) niin ne voi vaikuttaa kehoon kyl kummallisen paljon, ja muutoksia voi tulla kiertoon jos jonkin moista...

Untamoinen
No, vielä mä täällä roikun - viivanpaikkaa luulisin saaneeni, enkä plussaa :(
On kyl kauheen vaikeeta nähä mahoja ja vaunuja saati sitten kuulla ystävien raskausuutisia tai muuta... :(
Toivottavasti sun ei tartte kauheen pitkään enää ootella raskautumista... Yli vuoden täälläkin menossa niin alkaa vähän pänniä jo.. :(

Maria79
Tervetuloa! :)
Hienoo ettei sulla hormonillisen ehkäsyn poisjättö sekottanu sun kroppaa ihan täysin! :)
Toivottavasti et kerkee täällä kauaa kirjoittelemaan! :)
Tsemppiä ja jaksamista! :)

Miikka
Oo niin kauan ku vaan haluut, kuitenkin sunkin tilanne ehkä osin auttaa meitä muita siinä, et voi se onni tulla sitten kuitenkin... :) tuut sit heti kertoo mitä näytti AU! :)

Kuusityttö
Pahoittelut tädistä! :((

Poikanen?
Joo olin ite kans ens et JEIIII ja sit silleen eiiii ja sit silleen häh?? :D
Ja häh oon vieläkin...
Kiertojen heittelyt on niiiiiiin pyllystä! Toivottavasti siellä ei nyt sit todella heittele enempiä!
Mä olin ystävän synnytyksessä mukana tammikuussa ja oli ihana kokemus, olin hienosti tukena siellä, jälkeenpäin miehen kainalossa tuli sitten itku siitä kun se tyttö oli ollut niin suloinen... Ja kun se oma lapsenkaipuu niin suuri. Meillä tuli vuosi yritystä kesäkuussa ja se ottaa niin päähän. tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta, mut sille ei vaan kai mitään voi... :(

Nine
Sulla siis jännäpäivät käsillä? Peukkuja ja plussatuulia sinne!! :)

Omanapa

Täällä tosiaan mennään yhä tädittä eteenpäin. Koitin soittaa mua hoitaneelle gynelle, mutta hän ei ole tällä viikolla vastaanotolla kuulemma. Huomenna olisi soittoaika, mutta en mä voi soittaa, mulla on luento just enkä viitti sieltä kesken lähtee pois - eka kouluviikko kuitenkin vasta.

Tissit on kosketusarat. Niitä välillä kutisee, samoin jalkapohjia. Selittämättömät alavatsakivut jatkuu. Ja täti piilossa vieläkin. Valkovuoto runsasta. Pää hajoaa tuohon, onneks nyt on toi koulu ja kolme seuraavaa suunniteltua treeniviikkoa, joten jotain muuta ajateltavaa kyllä on. Jos ei muuta, ainakin sitten opiskelun oiheistuotteiden (kirjat, labrapuku yms) hankintahinta, joka on hyyvin kallis, yritä opintotuesta niitä sitten maksella. Ostopakkoa ei oo kuin pukuun mutta mieluummin mulla ittellä ne kirjat on kun se et joudun jonottaa et saan yön yli lainaan tenttikirjaa... Huhuu? :D

No eipä kai muuta tällä erää...

Dark
kp52
yk14

Uusille tervetuloa, toivottavasti ei täällä kauaa hengata!

Pahoittelut niille, joille täti tuli kylään. I share the pain.

Untamoinen: Mulla oli/on samanlaista kriisiä, kun yks mun kaveri ilmoitti odottavansa. Hieno juttu niille, kun vuoden yrittivät, kunnes nappasi. Samalla myös kriisi syventynyt/pahentunut, kun kuulee vanhingoista, kuten esim. tänään yksi työkaveri kertoi että hänen sisarensa odottaa "vanhinkoa". Niinpä niin. Eniten mua harmittaa neuvot niiltä, jotka ovat tulleet raskaaksi heti ilman edes mitään yrittämisiä. Mä EN oikeasti jaksa minkääntason neuvoja ja jos yksikin tulee kysymään, että koskas teille tulee pieni niin en kyllä takaa mitä suustani päästän. "Mä niin soisin tän tilan sulle" tai "duunailkaa jopa päivä" tai "kyllä lapset pitäisi nuorena tehdä (joo, niitähän tehdään), että jaksaa...". Shut up, for real! Ei tällaista voi oikeasti ymmärtää sellainen, että joka on lähes villasukasta tullut raskaaksi. En sanallakaan puhu enää niille kahdelle "ystävälle" meidän vauvahaaveista (vieläkin herne nenässä siitä naureskelusta!) ja onneksi pääsen töistä toiseen paikkaan, eroon siitä ystävästä, joka odottaa. Lähinnä olen niin loukkaantunut sen naureskelusta, kun itse tietää millaista tämä on, etten voi käsittää, miten kehtaa nauraa toisen murheelle saada lasta. Tiedän olevani aivan hirveä ihminen, mutta mä en kestä enää yhtään. Kaikissa mainoksissakin on vauvoja, jopa siinä hiton hilsemainoksessakin. Kaupassakin, kaikkialla pyörii raskaana olevia naisia. Mut joo, samassa veneessä ollaan.

Dark: No joo, mä kans kattelin sitä sylkitestiä, mutta ei kukkaro antanut periksi. Ovistikkuja laitoin tilaukseen, joten kokeillaan nyt niitä sitten. Sitten ajattelin lämpöä alkaa seuraamaan, mutta jotenki tuntuu, että menee pikkasen säädöksi tää koko touhu. Plaah. Eiköhän tää tästä. Niitä Primoluteja se lääkäri määräsi syötäväksi kp 15-24 ja niitä käytin 2 kk. Sen kolmannen liuskan (ja viimeisen) jätin kesken, kun en jaksanut sitä ällötystä ja masentuneisuutta. Siitä kai toi pieni vuotohäiriökin sitten johtui. Primolut on ns. progestiinivalmiste (keltarauhashormonivalmiste) eli synteettinen hormonivalmiste, en yhtään ihmettele sen tempauksia kehossa.

Muuten ei mtn uutta, menkkojen loppumista odotellaan.  

kp4

yk11

Moikka, mä ajattelin josko liittyisin tähän ketjuun...
Oon jo 41 v ekavekaraa yrittävä, siippa 45v. Siipalla tosin jo 2 teini-ikäistä lasta.
Ekavekara oli jo tuloillaan viime kesänä, mutta päätyi keskenmenoon rv12 elokuussa.
Sen jälkeen ei oo onnistanut.

Saatiin lähtete julkiselle puolelle ja hämmästykseni aika lapsettomuushoitojen suunnitteluun tuli heti ja aika on jo 4 viikon kuluttua lähetteen tekemisestä(24.9).
Omasta mielestä ovuloin ihan ok, mut tiiä sitten. Tähän kiertoon hankin tikut ja hymynaamaa se testi näyttää. Kilpirauhasarvoissa on jotain häikkää ja siitä tää koko sairaalakuvio sai alkunsakin. Itseasiassa luuli että lähete tehtiin sisätauteihin....mut hyvä näin. Tk lääkärinä sellanen hyvin  hoonosoomi venäläinen lääkäri, joten jotain jäi ehkä mulle epäselväksi.

Ei voi kuin toivoa ett ekavekara sais alkunsa nyt ja testin pitäis kaiketi näyttä plussaa ennen tuota aikaa... jospa tällanen "pelottelu" auttais raskautumaan luomusti.
Mulla oli ennen km tarkka kierto 26 pvää mut sen jälkeen se on ollu kaikkea 21-35 väliltä.

Se  miksi mulla ei ole ollut edes yritystä lapsista aiemmin johtuu siitä että silloinen avokkini oli laatuaan sellainen että lapsi olisi ollut suuren suuri virhe siihen suhteeseen.
Nykyisen mieheni tapasin 2,5 sitten ja lähes saman tien jätettiin ehkäisy pois.
Toiveissa on, mut saa nähdä jääkö toiveeksi.

Hmm..
Tänään kp 28/27, eikä mitään oo tapahtunu paitsi, että tuli huono olo ja maha meni sekaisin just ennen yövuoroon lähtöä.. :S Piti jäädä saikulle. Liekö mahatauti iskenyt vai mitä tää on.
Rinnat on olleet arat ovulaatiosta eiliseen saakka niinku yleensä aina, mutta tänään ei enää niinkään tunnu. Alaselässä ja vas puolen alamahassa vihlontaa. Liikoja en uskalla edes miettiä näitä oireita raskauden aiheuttamiksi. Menkat sieltä lopulta kuitenki tulee :D Ikuinen pessimisti siis.

Pahoittelut tädin kohdanneille :(

Helpottaa vähän, kun saa purkaa tuntojaan tänne:)!

Maria, loppuuko sinulla ylenssä rintojen arkuus kun menkat alkaa? Ootko saanu keltään vastausta miks ne menee jo ovulaatiosta araks? Itselläni sama vaiva. ei ollu ennen kun alettiin yrittämään. Aikasemmin tuli aikaisintaan viikkoa ennen menkkojen alkua. Yks hoitsu sano että hormonit on sekasin siks ne on niin aikasin kipeet. Muuta vastausta en oo saanu. Nyt sitten kun ne menee kipeeks, niin tietää aika varmaks että tässäkää kierrossa ei onnistunu, ja siitä pystyy myös laskemaan millon seuraavat menkat alkaa.

Tervetuloa myös Hietsulle, toivottavasti ei tarvitse pitkään täällä roikkua:)

Syksy on oikeasti tullut. Ihanaa kun lehdet lentelee. Mää niin rakastan syksyä :)

Miikka, enää viikko ja yksi päivä ultraan. Mahtaa jännittää? :) Onko mitään tuntemuksia? Ja kyllä mun paras ystävä tietää yrityksestä, eipä me juuri muusta puhutakaan. Harmittaa kyllä, ettei hän kysele, miten minä voin... Kaipa se vaan on niin, että elämä pyörii oman navan alustan ympärillä, kun on saanut plussan tikkuun.

Kuusityttö, pahoittelut tädin kohtaamisesta :(

Nine, kiitos tsemppauksesta :) Taitaa olla tahattomasta lapsettomuudesta kärsivien yleinen ongelma tämä kriisi raskautuvien keskellä. Nyt olenkin lukenut paljon lapsettomuudesta kertovia kirjoja ja ne helpottaa vähän oloa.

Dark, jos sulla ei vieläkään ole kuukautisia niin testaa uudestaan! Voihan sen viivanpaikan tilalla olla nyt vahva viiva. Sitten saisit mielenrauhan ja voisit keskittyä miettimään muita syitä, miksi täti on myöhässä. Oireet kyllä viittaisivat raskauteen.

liny_83, tiedät siis todella, miltä tämä tuntuu. En kyllä minäkään ymmärrä sun "ystävän" käytöstä! Kuitenkin hän tietää, miltä se yrittäminen ja yhä uudelleen pettyminen tuntuu ja silti naureskelee noin. Taitaa olla aika empatiakyvytön ihminen.

Hietsu, tervetuloa porukkaan :)

Maria79, me pidetään sulle peukkuja, että jospa nuo oireet olisi sitä itteään! ;) Täti on kuitenki jo sulla myöhässä. Voisit mullekin kyllä opettaa tuota pessimismiä, ettei tarvitsisi aina pudota joka kuussa niin älyttömän korkealta.

omanapa: Taas kipeänä. Saksasta toin kuukausi sitten sitkeän flunssan mukanani, ja nyt kun olin toissa viikolla jo parantunut, niin eiköhän mulle tule uusi tauti. Tällä kertaa jatkuvaa kuumetta n. 37,5 astetta ja vähän nuhaa mutta todella kipeä kurkku. Nieleminen on tuskaa.

Mullakin alkaa olla kierto lopuillaan, nyt kp 26. Alavatsaa on vihlonut lujastikin jo viikon vuorotellen molemmilta puolilta ja keskeltä ja mietinkin, kun kuume nousi, että onkohan mulla joku tulehdus, mutta sitten kun kurkku kipeytyi niin eihän se sitä voinut olla. Huono olo ja väsymys on myös vaivanneet, samoin päänsärky ja jatkuva nälkä. Tätiä silti odottelen, sillä en jaksa uskoa pelkkiin oireisiin enää. Olis kyllä hienoa, jos tulis raskaaksi juuri kun se vuoden yritys tulee täyteen. Eikö se ole niin, että 80% alle 30-vuotiaista pareista tulee ehkäisyn jättämisestä vuoden sisällä raskaaksi? Olisi hienoa kuulua siihen porukkaan :) Enää pari päivää niin sehän selviää, kuulummeko miehen kanssa siihen sakkiin vai emme.

Mukavaa syyskuun alkua teille ihanille kanssasiskoille! :) Nyt syksyn piristykseksi niitä plussia kehiin!

kp 26
yk 12

Hietsu, tertulemast joukkoomme!! Ja Untamoinen, tule viimeistään parin pvn kuluttua päivittämään kuulumiset! On vuoden täyttyminen jotenkin maaginen raja, eniten kai korvien välissä. Oispa hienoa, jos vuoden "kunniaksi" plussa teille pärähtäisi. Oma navanympärys: eilen alotin siis Luget, 10 pv:n kuuri. Gyne sanoi, että jospa ongelmana ois se kiinnittyminen, vaiks labra-arvot olikin viitearvojen sisällä, joskin vähän heikot. Joltain palstalta luin, että jotkut käyttäjät ovat saaneet Lugeista paljonkin sivuoireita, mutta ei toivottua tulosta. Jollakin oli tärpännyt ekasta Luge-kierrosta. Mitään ei itsellä vielä "tunnu". Teillä kenelläkään ei siis taida olla Lugeista kokemuksia?

Hei kaikille! Saanen liittyä joukkoon tähän (meitä ei olekaan aivan vähän)?
Pidemmän aikaa tätä keskustelua sivusta seuraillut mutta nyt sain aikaiseksi rekisteröityä itsekin. Eli taustoja: 24v minä ja mies kohta 30. Varsinainen yritys alkoi syyskyyssa 2010 mutta pillereitä en ole syönyt 2-3 vuoteen, käytettiin siis keskeytettyä yhdyntää "ehkäisynä" kunnes päätös perheenlisäyksestä syntyi. Vuosi sitten olin aivan varma että tänä jouluna olisi jo nyytti sylissä mutta luonto näyttää päättäneen toisin. Nyt meneillään siis Yk13 ja ensimmäinen lääkärintutkimus oli tällä viikolla. Kiusana epäsäännölliset kuukautiset sekä ylipaino. Ikinä en ole kahta viivaa saanut raskaus enkä edes ovulaatiotestiin.
Tutkimukset meni onneksi ihan hyvin, olin jokseenkin varautunut "täydelliseen nöyryytykseen" ylipainoni takia ja kyllähän siitä sanomista tulikin mutta myös tutkimukset saatiin käyntiin. Aika näyttää miten tässä sitten käy..
Pitäisi jotenkin saada laimennettua tätä vauvakuumetta mikä ei niin helposti käykään kun muut ympärillä sikiää :/

Nine minulla on noista lugeista kokemukset jokaisen ICSI:n yhteydessä. Sotkusta puuhaa, mutta pakollista, sillä yleensä punktion yhteydessä tehdyn alkionsiirron jälkeen tuo keltarauhanen ei pääse kehittymään, kun ei ovulaatiotaan tapahdu luonnollisesti. Eli summa summarum: oikeen hyvä hormonilisä, jos vähänkään epäilee ettei keltarauhanen tuo kiinnittymistä (esiintyy tiputtelua, lyhyt luteaalivaihe, jne.).

ON: joo jännittää mitä siellä ultrassa näkyy. Toisaalta ei se jännitys siihen lopu, viimeksikin löytyi täydellisesti kehittynyt sikiö, jonka sydän pumppaili loistavasti ja silti kävi ikävästi.

Miikka, mulla ei esiinny minkäänsortin tiputtelua ja luteaalivaiihe on öbaut se 14. Mut gyne ei keksiny kai tähän hätään muuta, kun vikaa ei löytyny. Ja Miikalle vielä, et kyl se ultra ihan vähän kai keventää, kunnes taas alkaa jännään seuraavaa etappia...

Joo..
Sieltä ne menkat taas sitte tuli "#¤¤%&/&* tietenki! Ei se kuulkaa pessimistinen asennekaan auta kauheasti. Aina sitä tippuu korkealta, ku ehtii ajatella vaikka ja mitä...

Eli kp 1/27-28 ja olisiko yk 14 alkamassa. Huoh*

Kuusityttö
Mul on nykyisin ollu rinnat arat tosiaan ovulaation jälkeen aina menkkojen alkuun asti ja sit helpottaa. Oisko nyt puolisen vuotta ollu tällanen oire. Oon niin kauan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, et en muista oliko silloin ennen samanmoista arkuutta. Kai se liittyy tosiaan johonki hormoonitoimintaan, mut ajattelisin sen olevan kuitenkin normaalia. Monet siitä kärsinee muutkin.. En tiiä. Jos sais ens viikolla lähetteen johonki hormoonikokeisiin lääkäriltä.

-Maria, masentuu sohvalla hetken ja herkuttelee jollain tosi epäterveellisellä-

Nine en missään nimessä epäillyt, että sulla olis tiputtelua yms! Meinasin vaan, että niitä yleensä esiintyy jos keltarauhanen ei toimi kunnolla, ja Luget on tosi hyvä lääke jos yhtään epäilevät että kiinnittyminen vois johtua siitä ja lopputuloksena olis sitten pienellä vaivalla jotain aivan ihanaa <3 Ja aivan oikeassa olet, kyllä se AU konkretisoi tätä lapsettomuuden "hoitotulosta" suuresti, ja varmasti hetken aikaa pystyy taas luottamaan kosmokseen/luojaan/äiti maahan (kuka nyt minkäkin valitsee) hetken aikaa.

Marialle hyviä lohdutusherkkuhetkiä sinne sohvalle. Mulla on sellanen muistijälki, että sillä rintojen herkistymisellä oli yhteyttä justiinsa tuohon keltarauhasen toimintaan (keltarauhanen toimii -> rinnat saattaa olla arat). Mulla ei kyllä ole mitään muistijälkiä että nää mun megameijerit olis joskus olleet oviksen jälkeen hellät. Muutenkin tuli mieleeni se, mitä oma lapsettomuustohtori sanoi ensimmäisellä käynnillä, että miehen spermaan vaikuttaa olennaisesti elintavat ja aika ja stressi ja oikeestaan myös kaikki millä ei ees uskois olevan vaikutusta, joten aikaisemmalla lapsilykyllä ei ole tämänhetkiseen tilanteeseen mitään korreloivaa vaikutusta. Siksi varmasti teettävät ajan kanssa myös miehellesi testit... äläkä vaivu alakuloon, olen siinä suossa käynyt ja sieltä ylös pääseminen jatkuu edelleen... vasta sentään 2 vuotta takana tätä samaa.

Mist tervetuloa! 

ÄÄÄ EIKÄ IHANAA !!!!!!
Ihan itkua pukkaa, ihanaa miikka onnea onnea onnea kovin !!!
Kyllä se pysyy nyt matkassa, aivan varmasti <3
Ensi vuonna saat sitten vihdoin sen oman nyytin syliin, jonka oot niin ansainnut.

darkillakin vielä jännärit päällä.

PLUSSATUULIA PUHALTELEN !!! <3

Letkeästi menee aika (toistaiseksi) eteenpäin. Jollain näillä main ovis pitäisi olla mutta no jokatoinenpv - politiikalla mahdollisten hedelmällispäivien aikana mennään...Ja vaikkei ovistestejä ny käytössä ni voin sanoa että kroppa on ainakin tänään erittäin vastaanottavainen, huomenna kyl vasta pupuillaan....Mutta niin siihen mikä tämän vastaanottavaisuuden nosti huippuunsa...Pidin tänään viikon ikäistä ihanuutta rintakehän päällä ainakin puoli tuntia. Sydän sydäntä vasten ja kuuntelin/nautin tuhinasta jota kaveri piti. On vieläkin autuaan lämmin olo <3 Ens viikolla uudestaan.

Hietsu: tervetuloa, uskoisin että lähete tuli noin nopeesti iän puolesta. Ainenkin mitä olen kirjoja paria lukennu ni jos on nainen jo ylittäny 35v rajapyykin ni asiat alkaa nopeutumaan tutkimusten osalta...Toivottavasti onnistaa pian :)

Mist: tervetuloa myös.Ja mitä vauvakuumeeseen tulee niin mulla ei esim auta se yhtään että oon sitten vauvalehden tilannut :D En vaan voi itselleni minkään. Onneksi kaveri nyt sai nyytin jota pääsen nuuskuttamaan jo heti maanantaina.

Maria79: emoticon Ite ostin lempiherkkua, ben & jerry jädeä. On helvetin kallista mutta oikeesti, taivaallista <3

ON:ei sieltä helkkarin urolta ole tullu vieläkään lähetettä... ja kun ei tiedä mistä päin se uro ees on ettäkö sille vois soittaa... maanantaina meinasin että soitto terveyskeskukseen ja lääkärille joka ukkoa sillon haasteli niin soittoaika, lisätietoa tms ...edes jotain.. Että joo vaikka tällä hetkellä on ihan ok, relax olo ni ois silti kiva saaha jotain tietoja jo pikkuhiljaa... ja että sitte ku tuo on testattu ni ois sitte mun vuoro... No onneksi juu koulu pitää huolen siintä etten paljoa ajattelemaan ehdikkään... Huomenna mettälenkki poppoon kera ja herkkuakin herkumpi päivä ultimatum ähkytys suorastaan tortillojen muodossa, plus tietty pupuilut päälle, tai heti aamusta alle :D NO yritän jälleen pysyä positiivisena... Saa sitte nähä mikä määrä kiertopäiviä tälle kierrolle tulee....

Pitkästä aikaa tulin tänne kurkkimaan teidän kuulumisianne ja mitä ihanaa täällä näkyykään...

Miikka: Aivan super IHANAA ja oikein hurjasti onnea plussasta! emoticon Paljon tarrasukkia ja ihmisliimaa pikkuiselle matkalle mukaan.
Uskon, että teillä menee kaikki hyvin loppuun asti ja ensi vuonna saat oman nyytin syliisi. Paljon tsemppiä odotukseen ja kaikkea hyvää teille!

Kaikille muillekin tutuille ja uusillekin plussatuulia ja ihanaa syksyn aikaa!

Perjantaita, perjantaita naiset!!

Lyhyesti gynenpolin kuulumisia: verikokeita otetaan lisää, irtoaako munasolu (mikälie hormoni oli..) ja estrogeenitaso, mies simppa-kokeisiin ja näillä eväillä todennäköisesti inseminaatioon. Tarkemmat suunnitelmat, kun on tarkempaa faktaa ;) Ihan hyvällä fiiliksellä eteenpäin :)

Voimia jälleen aallonpohjalla rypeville - sieltä suunta vain ylöspäin! Ja Dark: joko olet testaillut?? Jänskää..

-Kuukkeli-
kp 20/23-28 -> jännitystä ilmassa siis täälläkin

Miikka, kyl tästä on  jo toivuttu. Uuteen nousuun siis:)  Minäkin muistelen kuulleeni tuosta rintojen arkuudesta ja keltarauhasen toiminnasta. Niin ja toki mieheni simpat tutkitaan. On aikeissa viedä näytteen Väestöliittoon heti kunhan vaan ehditään. Toivotaan, että teillä kaikki sujuu hyvin vauvelin odotuksessa!

Poikanen?, joo toi Ben & Jerrys on ihan super hyvää! Varsinkin se, jossa on niitä cookiesin palasia, NAM. Pitää vaan yrittää vähentää nuita hiilareita ja koettaa pitää linjat kurissa. Pikkuiset repsahdukset kyllä sallitaan heikolla hetkellä:)

).( Miten se nyt olikaan tuon kierron laskemisen kanssa.. Minä oon laskenu aina ekaksi päiväksi sen, jolloin tulee ensimmäiset tipat, olipa ne sit ihan punaista tai rusehtavaa..? Silloin ei kyl välttämättä oo viel ollu niitä kouristuksen omaisia kipuja, mitä mulla yleensä on, ku menkat alkaa. Vissiin olen väärin aina laskenu, jos se lasketaan vasta siitä, kun verta tulee ihan siteeseen asti..?

Eli tänään olisi siis vasta kp2 menossa, ku kivut ja kunnon vuoto alkoi vasta eilen ja tuon edellisen kierron pituudeksi tuli 29 pv. No aina oppii uutta, ku täällä surffailee ja lueskelee toisten kokemuksia ja tietämyksiä:)

Plussatuulia kaikille++++++!!!

Takaisin