Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuusityttö ja RouvaS voi itku! Oikeesti mä luulin että muut olis päässy jo aikaisemmin tästä kurimuksesta, 2 vuotta on niiiiiiin liikaa. Välillä kyllä naurattaa käydä lukemassa muita vauvapalstoja (mitä noita nyt on helistimiä sun muita) kun tuntuu että pari kuukautta yritystä on joillekin elämää suurempi kysymys ja hoitolaiset on eristetty ihan omiin lokeroihinsa. Täällä me ollaan kaikki sulassa sovussa odottelemassa omaa vuoroa.

RouvaS, mulla ei olis riittänyt huumorintaju tohon! Olisin varmasti tokassu suoraan sen korvaan, että "nyt te ette tajua millasilla asioilla leikitte"... siitä se olis sitten lähtenyt. Että täytyy ihailla sun rauhallisuutta! Haamuhan riippuu ihan sitten testistä, joten elä luovuta!!! Huomenna uusiksi emoticon

ON: piikitykset alko eilen ja hyvinhän se upposi. Ultra ens keskiviikkona ja sillon taas tiedetään että minkälaiselta pohjalta yritetään saada sitä yhtä hedelmöittynyttä munasolua taasen. Kertauksen vuoksi kerrottakoon, että ICSI 1, nega, 4 munasolua, yksi top alkio, yksi luokkaa 3. ICSI 2, plus + km 9+6, 10 munasolua, yksi top alkio. ICSI 3, nega, 5 munasolua, 1 top alkio. nyt olis sitten ICSI 4 ja toiveissa olisi 2 alkiota... Kaikki tehty lyhyellä kaavalla Gonal-F:llä.

Heippa vaan kaikille pitkän kesätauon jälkeen! Eli meikäläinen tulee taas tänne roikkumaan ja pitämään yli 2 vuotta kestäneiden joukkoa yllä! Toiv. ei pitkään mene, että ollaan kaikki muilla palstoilla :)
Kesästä ei sen ihmeempiä, lomailtu on ja nautiskeltu, mut ilman toivottuja tuloksia. Yksi inssi ehdittiin siis ennen lomia, mut ei tuottanu tuloksia. Nyt siis odotellaan ovista ja kokeillaan luomuna vielä tää kierto ja sit jos ei natsaa, niin alotetaan lääkärin mukaan pistoshoidot tueksi ens kierrossa.
Vaihtelevin tunnelmin on fiilikset menneet, mutta välillä on aika alavireistä ollut, kun paljon raskausuutisia on jälleen lähipiiristä kuulunut...*huokaus*
Ihanaa, että yksi plussa oli kuitenki joukkoon saatu kesän aikana!

Miikalle erityistsempitykset tulevaan!

Tikru82, onnittelut plussasta! :)

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! :(

omanapa: Kuten toivoin, sain eksytettyä tätiä lähtemällä Saksaan, mutta loppuun asti se ei toiminut. Oireita oli koko viikon, ja nälkä siis vain yltyi. Se meni siihen, että oli nälkä, söin ja uusi nälkä alkoi ennen kuin ehdin lopettaa syömisen. Koko ajan piti siis syödä jotain ettei oksenna. Kaksi lääkäriä siellä reissussa sanoi, että olen varmasti raskaana, tai sitten minulla on diapetes, mutta raskaus on todennäköisempää. Lisäksi kohtua vihloi aina kun liikahdin, ja monesti havahduin siihen, eli ei voinut olla omaa kuvitelmaani. Siihen vielä päälle pahoinvoinnit, korkeat lämmöt ja turvotukset sekä myöhästyneet kuukautiset niin voilá, saadaan keskenmeno. En ole testannut, koska en uskalla. Silti olen keskenmenosta varma, sillä kuukautiset alkoivat hyvin kivuliaina ja jatkuvat hyvin runsaana. Sitä ovat edelleen, vaikka aiemmissa kierroissa on kp 3 tullut juurikin ehkä teelusikallinen verta päivässä. Vuoto on myös ollut hyvin vetistä, lapsivettä kenties? No, kuitenkin, hyvin surullisissa merkeissä mennään täällä talossa. Mulla on aika gynelle 16. päivä, ja aion pyytää clomit ja terot, että saatais ovis ja täti varmistettua ja suunnilleen ajoissa... Kun viimeksi oli terot, niin 2 ekaa kiertoa oli tasan 29 päivää ja kolmas 24 päivää, kun ei ollut ovista, joten haluan nyt ne clomitkin.

Toivotaan, että siirrymme plussajunaan kaikki pian :) Täällä olen jo niin väsynyt yrittämään, että mies jopa ehdotti, että käytettäisi ehkäisyä ja hän salaa tekisi kondomiin reikiä, etten tietäisi siitä ja ei tarttisi stressata... Suloista, mutta ei taitaisi toimia. Kuitenkin kiskoisin tiedon hänestä, että jos hän on niitä reikiä tehnyt.

Eikä sekään auta asiaa, että taas kaksi tuttua odottaa viimeisillään synnytystä.

yk 12 [ :´( ]
kp 3/23-46

Kuukkeli liihottelee kesän vietosta sadetta pakoon ja palstan ääreen :) Täytyy tosin myöntää, että satunnaisesti olen teidän kuulumisia käynyt lueskelemassa. Tarinoita viime kommenttien jälkeen tullut kuitenkin sen verran, etten kaikkea pysty kommentoimaan. Tiivistettynä siis: ONNEA Tikrulle - aivan ihanaa lukea noin hyviä uutisia!! Tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille edelleen tädinkarkoitukseen! Monilla myös tutkimukset/hoidot alkaa pikku hiljaa lähetä - peukkuja teille!!

Omaa navanympärystä: Nyt on kaikki tehtävissä oleva tehty, ettei polin ovenkahvassa tarvitsisi kuun lopussa roikkua. Ylimääräiset stressit on kesälaitumilla ihmeesti pysynyt loitolla (itsekin ihmettelen). Toki ovista on bongailtu ja sen mukaan elelty, mutta suurempia olojen kuulosteluja ei ole tullut tehtyä. Tällä hetkellä elellään kp 22/23-25 ja pikkasen alkaa jo jänskättää..

Joku oli kysellyt palstalaisten "yritysaikaa"? Meidän historiikissa siis esikkoa odoteltiin enemmin ja vähemmin aktiivisesti reilut 3 v. ennen tutkimuksiin hakeutumista. PCO-tyyppisten löydösten myötä Clomeja napsittiin puoli vuotta, minkä jälkeen tarkemmat tutkimukset. Pientä "vikaa" molemmissa ja 2 inssin jälkeen luomusti räpsähti 2 viivaa tikkuun :) Kakkonen olisi saanut tulla ihan milloin vain. Nyt imetyksen lopettamisen jälkeen n. 10 kiertoa mennyt ilman toivottua tulosta. Siksi siis uusiin hoitoihin ollaan menossa. Nyt jälkeen päin olen harmitellutkin, ettei meidän tullut tutkimuksiin mentyä aikaisemmin, vaan odotettiin, petyttiin, toivottiin, mentiin taas pohjamutiin, mistä taas rämmittiin ylös niiiin monta kertaa. Ihmetellä täytyy kuinka meidän naisten pää-parat tällaista voi kestää... Suotta pelkäsin piikityksiä ja sivuvaikutuksia, tieto lisää tuskaa ym. ym. Toki loppujen lopuksi "helpolla" esikko viimein saatiin moniin muihin verrattuna. Kaikki "tutkimattomat" pikku nyytin odottajat, rohkeasti vaan lääkärin puheille ja tarkempiin tutkimuksiin! Tiedän, pelottavaa, kun ei tiedä millaisen "tuomion" saa, mutta saattaahan olla, että natsaaminen on vain jostain pienestä asiasta kiinni, minkä voi esim. lääkkeillä korjata. Eikä ne hormonit niin hirveäksi peikoksi tee kuin elokuvissa. Tai voihan ne kilahtelut laittaa niiden piikkiin; "enhän minä, vaan ne hormonit.."

Mukavia sadepäiviä kaikille!

-Kuukeli-

Voi Untamoinen! Hali!! Ja muut yli 2 vuotta kärvistelleet, voi p***a!! Tää on niiin tätä. Mulla on nyt joku epätoivon aallonpohja menossa. Taas tuntuu siltä, että en tuu raskaaksi enää koskaan. Jotenkin niin epätoivoista. Tiedätte tunteet. Täällä vedellään kp 26:sta kohti menkkoja. Ja uus kierto taas pian alkamassa, puh. Ei nyt muuta tuu mieleen.

Ja *Fenix* ja Kuukkeli, kiva kun tulitte lomalta takasin tänne! Tai siis, kumpa pian voitais kaikki siirtyä näistä ympyröistä veke (valittelemaan vaikka pahoinvointia ja turvotuksia)!

Hyvää huomenta, eilen sitten oli ukolla lekuri joka sitten tulee konsultoimaan urologia jolta sitten tulee lähete... ei sitten tarkemmin osannut sanoa tai jotain... No sentäs jotain pientä, sai ukko lähetteen verikokeisiin. Siis kun keväällä otettiin sukupuolitaudit niin nyt sitten lekuri tahtoo ottaa muut, multahan otettiin jo kaik maholliset sokerit yms.

Miikka: ite ihan samaa mietin että enpä ole kuullu... no se selvinnee jossain vaiheessa kuhan lähete saadaan...Ja juu tää ois meidän ensimmäinen yhteinen...

Untamoinen :

Mitä muuten ovat nämä clomit mistä moni puhuu? Terolutit loppui siis mulla ja olihan se... ei juu tullu viimeksi kolmea päivää ennen menkkoja pms oireita , voin pahoin yms... no nyt sitten pari pv sitten ihan törkeät pms oireet ja on itkusuutta ja väsyä... no menkkoja ei nyt kuitenkaan näy :D että jotain hyvää tässä ja ovistikutettu on ja tänään näky kaks viivaa, on täs joka ilta varmuudenvuoksi heiluteltu, tänään sitten oikein kunnon tunteella <3

Nyt yritän siirtää ajatukset taas jonnein muualle... ja tietenkin olisi taas yhdet rattaat halvalla... en osta... mutta koulutarvikkeita senkin edestä, tänään nimittäin koko porukalle lähtään ettimään penaalintäytettä yms. Jaksamisia kaikille.

Hepsistä, kotiuduttiin juuri folliultrasta ja molemmilla puolilla nököttelee 2 kappaletta 15 millisiä, sekä kolmesta viiteen kappaletta pienempiä. Iloisin filiksin myös siis täällä odotellaan ensi viikoa... punktio siis joko ma tai ti. Kuukkelin myötävedessä suosittelen myös hakeutumaan hakemaan lisämotivaatiota lääkäreiltä, jos yhtään mietityttää omat sukusolut! Ei sitä oikeasti kannata tätä kahta vuotta odottaa ja rämpiä itsesäälissä, kun voipi olla ihan yhden tai kahden pillerin päässä uusi elämä

Nine, välillä sitä vaan on niin hemmetin p*ska päivä, että voi hyvin olla vähän pohja-aallokossa näiden asioiden kanssa.. tuntuupahan hyvät päivät sitten paremmilta, kun saa taas kerran asiat käsiteltyä.

Untamoinen, voi hemmetti. KM on aina kirosana, eikä siinä aina tarvita testejä. Hittolainen, yleensä raskauspahoinvointi kertoo hyvää sikiön kehityksen kannalta, vaan ei tietenkään aina. Toi sikiövesi ei kylä tossa vaiheessa taida olla enempää kuin millilitra, mutta jos on kystiä ja muita seurana, niin nehän voivat vuotaa nestettä? En tiedä, kurjaa tuo on kuitenkin, kun sitä niin odottaa.

Poikanen? käsittääkseni clomit on tarkoitettu ovulaation turvaamiseen, eli tukevat munasolun kasvamista. Teroluteilla sitten korjataan kierron pituutta ja kasvatetaan luteaalivaihetta. Tietty voidaan käyttää myös eri immeisillä eri tavoilla, esim. joillekin miehille syötetään clomeja siittiöiden laadun parantamiseen.

Piti vielä kertomani, että meillä mies on nyt syönyt niitä Tamofenejä nelisen kuukautta ja tuplaantuneen testosteronimäärän katsoi lääkäri olevan erittäin hyvä merkki! Ensi viikolla tiedetään sitten onko myös siittiöiden määrä samalla tavalla kasvussa. Sanotaanko näin, että vaikka alentunut testosteronitaso (pitää kai olla yli 5, miehellä alunperin 12) yleensä viittaa myös alentuneeseen sukupuoliviettiin, niin ei ole ollut sitä ongelmaa meillä... koskaan.

Heipsis, ompas täällä hiljasta! Ilmeisesti kierrot ja hoidot vielä siinä vaiheessa ettei oikein ole raportoitavaa. Sormet ristissä silti jokaiselle!emoticon

ON: käväsin tokassa ultrassa ja tulossa olisi 4 isompaa follia molemmin puolin. Punktio maanantaina ja olisko tämä nyt sitten se 4 kerta toden sanoo? Toivotaan. Nämä hormonit on kyllä tällä kertaa tehneet sellasia psyykkisiä ja fyysisiä temppuja, että toivotaan ettei ihan heti jouduta uusintaan, vaan saataisiin muutama papu myös pakkaseen. Jos ei parisuhde ole muuten lapsettomuuden myötä koetuksella, niin nämä hormoonit takaavat kyllä osaltaan sellasta vipinää parisuhteeseen, että huh huh.

Sunnuntaita!

Alkuun omat: Tänään siis eletään kp 1 - taas.. Eilen alkoi tuhrutella (ällövaroitus!) vetisen valkovuodon kera, eikä minulla ikinä ennen ole tuollalailla tuhrunnut. Piti siis sekin näköjään kokea.. Yleensä alkaa vuoto hiljakseen, mutta ihan normivuotona, eikä mitään veitstä ällöeritettä. Toiveet eilen vielä pienellä liekillä eli, mutta tänään nekin on saanut vetää vessasta alas. Ei kun reilun vkon päästä suunnittelemaan järeämpiä aseita käyttöön! 

Nine: Vieläkö siellä tätiä pakoillaan? Toivon kovasti, että olet osannut harhauttaa! Varmasti olet aikaisemmin kirjoittanut teidän historiaa, mutta millään en jaksa muistaa.. Eli antoiko teillä esikoinen myös odottaa itseään pitkäänkin? Ja oletteko tutkimuksissa käynyt? Syytä uuden odotuksen odotukseen löytynyt? Selailen kyllä sivuja takaisin päin, nyt vaan muisti pätkii ;) Aikalailla samassa veneessä taidetaan kuitenkin kellua - syvääkin syvempi kiitollisuus esikosta, mutta samalla kova kaipuu saada vielä pikku nyytti hoivattavaksi.

Miikka: Tsemppiä punktioon!!! Toivottavasti saatte alkion siirrettyä ja toisen vielä odottamaan pakkaseen! Peukut! Ja ne hormonit.. Vaikka itse en niistä "kunnon" annoksista tiedäkään, niin jo pienemmilläkin annoksilla sain aika hyvin kierroksia nosteltua. Ei siis kovin tyypillistä minulle normisti. Välillä mies katsoi viisaammaksi lähteä siivoamaan varastoa ja antaa pahimman myrskyn tyyntyä.. Onneksi hyvin ymmärsi, ja on jälkikäteen niille ajoille naurettu. Saattaa vaan taas hymy hyytyä, kun uusiin hoitoihin mennään ;) Ja niin taitaa olla, että jos lapsettomuudesta/hoidoista suhde säilyy, kestää se aika paljon muitakin vastoinkäymisiä. Jännittävää vkoa sinulle!!

Plussapuhuria kaikille palstailijoille!

-Kuukkeli-

Minneköhän mun vastaus just hävisi...? Toivottavasti ei tuu tuplana.

Siis Kuukkeli, mehän elellään ihan samaa sykliä, kp 1 täälläkin! Tässä kierrossa voitais kyllä liittoutua yhdessä tätiä vastaan, torjutaan se yhdessä, joukkovoimaa nääs!

Kirjottelin juuri oman navan ympäryksestä tuonne "Raskaaksi 2011" -ketjuun. Mutta siis, hohhoijaaa että piti tähän pahimpaan aallonpohjaan tulla tuollainen ennennäkemätön megapitkä (31pv) kierto. Kuukkelille vielä, että esikoista teimme enemmän tai vähemmän tosissaan pari vuotta, josta 1,5v ilman ovistestejä tms. Sitten tikuttelin ja siirryimme Väestöliittoon tutkimuksiin. Siellä ei löytynyt kerrassaan mitään, ja ehdoteltiin sitten tätä siittiöiden pesua ja pruuttausta h-hetkellä oikeaan kohteeseen (termistö hallussa?). Siihen asti emme päässeet, kun luomuinen plussa tuli (ja yksi ainoa pupuilukerta koko kuussa!). Tätä toista onkin sitten tehty 16 yk:aa, kaikki mahdolliset apukeinot olleet käytössä. Mies ei ole kovin innokas lähtemään sinne siittiöpesulaan, tiedä sitten miksi. Kai se on sinne pakko kohta raahata. Gyne tosin lohdutteli, että kun vikaa ei ole löytynyt, ja luomuplussa on kertaalleen tullut, niin se on todennäköistä että raskautuminen onnistuu ihan hyvin. Mutta toisaalta, ikään on jo se 35, että ei tässä kovin montaa kuukautta enää jaksa jahkailla. Labraan suuntaan nyt alkukierrosta tsekkaamaan tämän hetken alkukierron hormonit, kun ne kertaalleen otettuani hävisivät jonnekin labran bittiavaruuteen. Jos sieltä ei löydy selitystä, niin mies vaan vedettävä mukaan Väestöliittoon. Onko kenelläkään neuvoja miten mies saadaan suosiollisesti mukaan?!

Miikalle tuhannesti onnenpotkuja punktiojuttuun! Kerro kuulumisia!! Ja kaikille muille myötätuulta prjoktiin, oli se sitten mikä tahansa. Kuulumisiin, naiset!

Nine ja kp 1 (25-31)
Yk 17 (vi*un vi*un vi**u!!)

Siis myötätuulta PROJEKTIIN. Alko kirjoituskädet jo hyytyä, kun näpyttelin viestin kahdesti. Päivänjatkoja, kohtalontoverit!

Voi vitsit Nine! Onpas kiertokin vielä samassa jamassa ja ikää mulla vain 1 v. vähemmin! Mulla viimeset 10 kiertoa ollut 23 - 28 pv, nyt 26 pv. La aamuna jo malttamattomana r-testailin, vaikka arvasin negaa näyttävän. Esikon jälkeen täti kurvaillut kylille nyt 14 kertaa (pari ekaa kiertoa tosin vielä imetin) eikä ehkäisyä ole käytetty. Terkka neuvolassa tosin "tyrkytti" pillereitä tms., kun kuitenkin luomusti raskauduttiin. Onneksi en ottanut..

Tuohon miehen tutkimuksiin raahaamiseen en osaa ikävä kyllä antaa vinkkejä :( Meillä miestä ei sen tarkemmin ole tutkittu, simpat vaan analysoitu. Toisaalta aika jännä juttu, kun ei ne pikku-uimarit kuitenkaan mitään parasta A-luokkaa ole ollut..? Insseissä mies toimittanut purnukan sisältöineen polille, ja minä mennyt iltapäivällä "vastaanottamaan" parhaat palat. Tosi romanttista! Eikä mies mitenkään purnannut vastaan, vaan enpä tiedä kuinka punaisin poskin purnukan on hoitajalle antanut! Tai ehkä keksinyt jonkun (omasta mielestään ) hyvän vitsin.. Ehkä miestäkin saa motivoitua, kun muistuttelee mieleen mikä tavoite hoidoilla on??

Nyt siis selkä suoraksi (vaikkakin rätit pöksyissä) ja päättäväisin mielin tätiä karkoittamaan! Siis kaikki palstalaiset!

-Kuukkeli-

Ai niin! Olisko kellään hyviä selityksiä työpaikalle, kun ilmoittelette poissa oloa tutkimusten/hoitojen vuoksi?? Meillä työpaikalla osa tietää aikaisemmista hoidoista, niin helposti varmaan arvaavat missä "asioilla" joutuu käymään. Enkä vielä haluaisi hoidoista puhua.. Kiitokset etukäteen!

Hei vaan naiset!

Paljon onnen puhelluksia Miikkalle, jotta hoitoihin, toivotaan että tärppää.:)

Suuret pahoittelut Untamoiselle, voimia, jaksamista ja iso halaus:) Toivotaan että päivä paistaisi risukasaankin...

Tuli jonkin aikaa pidettyä taukoa kirjoittelussa ja lukemisessa, en muista varmasti kaikille kommentoida, mutta tasapuolisisesti kaikille paljon hyviä tuulia tähän kiertoon:) Ajatellaan positiivisesti:) helpommin sanottu kuin tehty...

ON: Lomalla käytiiin miehen kanssa, mekin Saksan maalla. Menimme reissulla naimisiin ja kuherruskuukautta vietetään. Ei siis lomaa ole, yritetään vain kuherrella paljon :) Tähän mennessä onnistunut oikein hyvin:) Huomenna menen verikokeisiin, tutkitaan s-prolaktiini hormoni, se kai vaikuttaa monien muiden hormonien toimintaan. Kokeen takia täytyy jättää tänään kuhertelu väliin:(

Mukavia loppukesän hetkiä ja paljon positiivia puhureita kaikille :)

Untamoinen, sun oletettu km kuulosti vähän samanlaiselta kun toi munkin tilanne. Olitko siis menossa gynelle anyway huomenna vai tsekataksesi tilanteen? Mietin nimittäin ihan samaa, et pitäis varmaan mennä gynelle... Vois se ainakin kurkata et kohtu on ok, ettei siellä ole mitään jäänteitä (jos oiskin ollu aikainen km), joka taas ois este uudelle tärpille. Mä en suostu hukkaamaan yhtään kuukautta odotteluun. Siinähän menkkojen oltua myöhässä sen ekan kerran elämässäni (min. 3, enint. 6 pv), tuli toki haaveiltua. Huhtivauva, lasten ikäero olisi kivast reilun 2.5v, haaveilin jopa raskaana olosta (jossa ainakin mulla ekassa raskaudessa ei ollut mitään ihanaa, heh). Mutta sitten menkkojen alettua sitä yritti ajatella, että jos se oli km, niin parempi näin, kun viikon tai parin päästä, tai vielä myöhemmin. Miten voisi kestää keskenmenon myöhemmässä vaiheessa...huh. Kaikille syvä kunnioitus, jotka ootte sen läpikäyneet. Tällasia tänään (ja kp 2 VASTA menossa!)

Kuusityttö suuremmoiset onnittelut naimisiinmenon johdosta!emoticon

Untamoinen ja Nine, mä ainakin suosittelen käymään gynellä juttelemassa noista km:stä. Voihan siihen löytyä joku syykin keskustelemalla, tai ainakin toteaa näkemällä, että limakalvo on kokonaan poistunut.

ON: tänään oltiin punktiossa ja justiinsa heräsin päikkäreiltä. Punkteerattu 8 follia, joissa 7 munasolua JA MIKÄ PARASTA: miehen siittiötiheys 1milj./ml -> 12 milj./ml!!!!! Tämä saatu aikaan niillä lääkkeillä. Mulla on korkea kipukynnys, mutta täytyy sanoa ettei se punktio nyt oikeastaan tälläkään kertaa sattunut, kunhan vähän nipisteli ja kirveli... tiedoksi niille, jotka sitä stressaavat.

emoticon 

Ihana kuulla Miikka, mulla peukut pystyssä! Kerrohan jos olossa alkaa esiintymään lupaavia merkkejä! Mä varasin gynen loppuviikolle...

ONNITTELUT plussanneille ja hurrrrrrjat PLUSSATUULET  muille !!!
Pakko se teidänkin aika on vielä tulla !

Mä en osaa vieläkään pysyä erossa täältä, no oonhan mä tän ketjun aikoinaan
aloittanutkin.
Mun 21. kierron ihme täytti tänään puoli vuotta, niin se aika vaan menee.

Toivon niin parasta teille kaikille ! <3

Huomenia, lukemassa olen käynyt mutta no... ovulaatio oli ja ainakin kaikkemme antaneena jälleen, koulut alkoi joten härdelli täällä sen mukainen, omat lähipäivät kylläkin vasta myöhemmin mutta tehtäviä löytyy kyllä... 11 päivää tuon laskurin mukaan testaamiseen... no tämän härdellin myötä uskoisin ajan menevän nopeasti...On vaan jotenkin... en tiedä, lehdissä puhuvat viimeisistä helteistä...täällä ole aurinko varmaan viikkoon paistanut ja lehtiä tippuu puista...

Kuusitytölle onnittelut häistä myös täältä :)

Kohta se on syyskuu ja vuosi yritystä niin sanotusti takana, hämmentäviä oloja ja ajatuksia päässä. Jotenkin vaan odotus, siis sen odotus että onko jossain vika niin argh. Ei että tahtoisin negatiivisia uutisia tai mitään mutta olis mukavempi tietää ku olla tietämättä...jos oisin rikas ni varmaan oisin jo kuvauttanu itteni ties mistä jossain yksityisellä, onneksi sentään alkoi koulu taas niin pystyy ajatella muutakin :)

Hei pitkästä aikaa!

Kuusitytölle onnittelut naimisiin menon johdosta!

Miikkalla on jännät paikat meneillään, mutta hyvältä näyttää. Toivon niin hartaasti, että pitkä odotus teilläkin vihdoin palkittaisiin.

Kuukkelin kanssa samat ajatukset...Mäkin mietin miten selittää töissä poissaolot, vai kertoisisko esimiehelle vain tilanteen suoraan. Vielä en ole päässyt ratkaisuun asiassa.

Poikanen Muistan sen tunteen kun se maaginen vuoden yritys lähestyi. Itse silloin varasin heti ajan yksityiselle, enkä ole katunut. Parempi tosiaan tietää kuin olla tietämättä.

Nyt oma päivitys: Tänään oli ensimmäinen yhteinen käynti lapsettomuuspolilla. Yritystä takana 19 kuukautta. Perustutkimukset oli ok tammikuussa. Mutta nyt ultrassa huomattiin mun oikean puolen munatorven olevan ilmeisesti tukossa, vaikka vielä tammikuussa oli auki?? Olen sairastanut tulehduksen vuonna 09, joten tod.näk.on joku jälkitila siitä. Näin ollen olen jonossa laparoskopiaan, jossa selvitetään tilannetta tarkemmin. Taas on edessä odotusta 3-4 kuukautta. Mua ei oo enemmin nukutettu, joten tällä hetkellä pelottaa, surettaa ja sattuu.

Takaisin