Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea N26! Aivan mahtavaa, että haamuviivat vahvistui kunnon plussaksi! Ja onneksi olkoon - olet eka meidän pidemmän kaavan mukaan yrittäneiden plussaaja! Yritetään kovasti tulla perässä!

Gaia, kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Ikävä tosin että "tavataan" tällä palstalla, mutta täältä saa ihan eri tavalla ymmärrystä ja tukea kun joko tärppäis- palstalla; kyllä me pidemmän kaavan mukaan yrittäneet ajattelemme asioista pikkuisen eri lailla kun sitä ekaa luomukiertoa jännittävät.

Vaikka ei pitäisi sortua tällaisiin hölmöyksiin, mutta menin laskeskelemaan, että jos seuraavasta oviksesta meillä tärppäis, niin se lapsi ois sitten jouluaattona aluillepantu - tietysti sillä edellytyksellä että pannaan... [:D][:D][:D] Heh, se olis sitten meidän perheen uusi messias... Okei, mä lopetan nyt kun jutut on taas tätä luokkaa...[:)]

N26 paljon onnea, ja toivottavasti raskaus sujuu hyvin, ja toivottavasti nähdään tuolla odottajien puolella pian.

tästä onnen potku persuksille, ettei tartte tulla takaisin tälle palstalle ilman matkalaista ainkaan seuraavaan 9kuukauteen!!

täällä odotellaan kuukautisia. Mitään ei kuulu, eikä mitään ihmeellisiä olotiloja. Tätiä odotellaan kyllään, sieltä se on kuitenkin tulossa.

MUTTA kuitenkin, kaikille tasapuolisesti ++++++++++

Oi kiitos hirveän paljon teille! :) Olette ihania ihmisiä! :)
Kyllähän tää on jotain kummaa sattuman kauppaa ja pikkusen tuuriakin ollut matkassa. Niin kauan yritystä takana, ettei todellakaan osannut odottaa et ois nyt tärpännyt... :) Nyt vaan jännityksellä ootella ekaa neuvolaa ja toivoa todella et masu asukki pysyis loppuun saakka matkassa, eli joululahjaksi toivomme miehen kanssa paljon niitä tarrasukkia! :)
Mutta minä pidän kovasti peukkuja et saadaan vielä lisää plussia tän vuoden puolella! :)

***N26***: pidetään peukut pystyssä ja varpaat myös XD
toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti :)

Tulen tänne rutisemaan... [:D] Oon koko alkukierron ajan toitottanu mun hyvää fiilistä.No,tultiin tuossa ryminällä alas,kun veljeni avopuolisoineen ilmoitti odottavansa ensimmäistään...Nyt jo oon todella onnellinen heidän puolesta,mutta aluksi jäi sanat kurkkuun.Onneksi olin hetken yksin,sain lähteä ulkoilemaan ja itkeä omaa kurjuuttani.Älkääkä käsittäkö väärin,mutta olisin vain toivonut ehtiväni edes samaan tahtiin.Veljeni (nuorempi mua) kun ei ole avovaimonsa kanssa ollut edes yksissä niin kauan kun me ollaan omaa pienokaista toivottu.Tiedän,että molemmilla vaikeita aikoina takana ja lapsi on kovasti haluttu ja tiedän,että isovanhemmatkin ovat innoissaan.Kyllähän mäkin tästä,tuleehan musta täti ja tiedän jo nyt,että saan varmasti olla pienokaisen kasvussa mukana!Onhan se ihanaa,että perheeseen tulee ainakin yksi pieni!Onneksi nähdään vasta jouluna,ehdin kerätä itseni ja kääntää tämän negatiivisen pois päältä.Koska oikeasti,ovathan hekin onnensa ansainneet,ilman muuta!Nyt vaan alkaa itellä olla ovulaatiopäivät lähellä ja jotenki taas paineet tästä nousi,olis kiva jos olis suht samanikäiset serkukset.Mutta mies on onneksi ihana,sain eilen paljon lohtuhaleja ja kannustusta,että meidänkin aika vielä tulee.Lupas vielä,että lähdetän johonki viikonloppulomalle,kun on molemmilla vapaata![:)] Jos sitten lomatunnelmissa pieni sais alkunsa![:D]
Anteeksi tämä itseen keskittyminen,oli vain tarve saada purkaa...Onneksi on tämä paikka!

Pikkujoulufiiliksiä ja plussameininkiä kaikille!

paipapu sulla on sit sama tilanne kun mulla.
Eli mun sisko on raskaana ja ei oo olleet yhdessä edes niin kauaa mitä me oltiin jo silloin yritetty.
Ja sisko on minua tosiaan nuorempi. Ja tämä tuleva lapsi ei ollut siis mitenkään yritetty.
Tiedän ton tunteen hyvin,se on ihan hirveetä tuntea katkeruutta ja kaikkea siitä,mut se on ihan luonnollista tuntea niin. Aluksi se voi olla tosi vaikeetakin iloita. Mulle kun sisko kertoi niin onnittelin häkeltyneenä ja samana sekunttina kun he lähtivät niin murruin kauheaan poruun.
Ei se helppoa ole,mutta voin kertoa että se katkeruus jne katoaa.
Ihan kokonaan, ja muuttuu pelkäksi iloksi toisen puolesta.
Mulla ainakin kävi näin. Mutta älähän ruoski itseäsi nyt jollet pysty heti ilosta hihkumaan.
Ajan kanssa.
Mulla sisko nyt puolessa välissä, eikä meillä tärpännyt vieläkään... Välissä sellainen olo että koskas meille sitten. Mutta niin onnellisena odotan tädiksi tuloa<3
Saa hössöttää luvan kanssa, ostella kaikkea ja näpistellä niitä niin suloisia vauvanvaatteita[;)]
Mutta voimia sulle tiedon käsittelyyn,siinä menee aikansa,mutta kyllä se siitä helppaa[:)]

Paipapu: Eiköhän tuollaiset tunteet ole pitkän yrittämisen jälkeen ihan luonnollisia, että älä huoli. Vielä se siitä iloksi muuttuu.

Suokaa anteeks, että mä käyn täälläkin kurkkimassa yhtenään vaikka ei oo vielä kauaa yritystä takana. Olen teidän kaikkien hengessä mukana ja toivon koko sydämestäni kaikille sitä plussaa...

Heissan kaikille! [:)]

Tällä puolellahan minunkin paikkani on. Olen satunnaisesti kirjoitellut tuolla kuumeilijoiden puolella, tänne tuloa piti vähän ensin sulatella.... Kiitos Wastis, että aloitit tämän ketjun! Osa teistä onkin "tuttuja" tuolta kuumeilijoiden puolelta.

Ekaksi, paljon onnea ja tarrasukkia N26! [:D][:D]

Eli hieman itsestäni. Olen pian 38-vuotta vanha [8D]. Mulla on nuoruuden avioliitosta kaksi teini-ikäistä lasta. Nykyisen mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä vajaa 7 vuotta ja meillä on yhteinen 4-vuotias tytär. Ehkäisy jätettiin pois tammi-helmikuun vaihteessa 2008, eli pian kaksi vuotta on yritystä takana. Keskenmeno koettiin 7/09, jolloin menetimme helmivauvamme.

Fiiliksistä: Vauvakuumeeni nousi huippuunsa sen jälkeen kun toivuin fyysisesti km:sta. Henkinen toipuminen on varmasti vieläkin kesken. (Tuo keskenmeno oli tähänastisen elämäni toiseksi kovin kolaus, kovin on ollut avioero.) Kyllähän tämä elämä on nyt aikalailla toivon vuoristorataa, välillä ollaan huipulla ja seuraavana hetkenä aivan pohjalla. Henkisesti rankkaa aikaa eletään. Välillä ollaan miehen kanssa mietitty, että onko tässä mitään järkeä, pitäisikö tyytyä siihen, mitä meillä jo on? No, ainakin toistaiseksi mennään vielä näin, aikaa ei meillä ole kauheasti hukattavaksi empimiseen, sen verran tuota ikää kuitenkin on jo.

Omalla gynellä kävin tutkimuksissa noin kuukausi sitten ja mitään syytä sille, miksi raskautuminen ei ole onnistunut, ei löytynyt. Positiivisena merkkinä kuitenkin gyne piti sitä, että olin onnistunut tulemaan raskaaksi ja ultratutkimuksessa näkyi myös se, että siinä kierrossa olin myös ovuloinut. Aloitin tässä kierrossa Terolutit, koska kiertoni on hieman lyhyt ja ennen varsinaisia menkkoja on aina muutamien päivien tuhruttelua. Tänään on kp 31/26-27, eikä menkkoja näy. Menkkaoireita on ollut jo 1,5 viikkoa. Raskaana en ole, testattu on! En nyt kuitenkaan mitään megapitkää kiertoakaan haluaisi, eli vuoto olisi jo tervetullut!

Hienoa, että tähänkin ketjuun on saatu jo ensimmäinen plussa, toivoahan se varmasti meille kaikille luo! [:)] 

Pahoitteluni tästä ensimmäisen viestini omanapaisuudesta, pyrin parantamaan tapani jatkossa... [;)]

Ihanaa, N26 että saatiin sinulle tämän ketjun eka plussa :) Lisää olisi tilauksessa...

Minulla tilanne on se, että meneillään kp32/25-44  - eli täti voi pyrähtää milloin tahansa, tosin kaksi edellistä kiertoa oli 37, että ehkä ensi viikolla voisi tosissaan odotella. Minulla on ovistyyppisiä kipuja ollut nyt kohta kaksi viikkoa, välillä epäilin jo jotain tulehdustakin, mutta toisaalta taas muita oireita ei ole. Raskauteen en jaksa uskoa enää, kun tässä vuoden ajan jo näitä pettymyksiä on koettu. Vaikka on minulla niitä oireettomiakin kiertoja ollut. Jos kuukautiset oisi nyt tullakseen, niin saisivat mielellään tulla nyt ensi viikon alussa, niin ehtisin siinä uudessa kierrossa siihen aukiolotutkimukseen. Muutoin menee ensi vuodelle..

Kiitos tuesta ja sanoistanne!Eihän niille tunteilleen mitään voi...Mutta nyt jo pieni kihelmöinti nostaa päätään ja tiedän,että veljeni puolisonsa kanssa on ihan onnessaan!Kävinpä jo kaupoillakin hakemassa pienen onnittelupaketin...[:D] Veli ja sen avopuoliso tietää myös meidän yrityksestä saada oma pikkuinen ja ovat meitä hienosti tukeneet.Siispä me saamme nyt tukea heitä raskauden aikana -ja sen jälkeen![:)] Kiitos Wastis,kun kerroit omasta kokeumuksestasi,aina löytyy joku,joka tietää lähes täysin mitä käy läpi!Iloitaan molemmat nyt sitten siitä,että saadaan olla ihania tätejä tuleville pienokaisille!Toivotaan,että se ärsyttävä täti sitävastoin tajuaa pian lakata kyläilemästä...[:@] Meillä taitaa molemmilla ollakin kohta puoliin oviksen aika!Sä oot hienosti yrittäny olla ajattelematta,anteeksi kun muistutin...Mä en taas osaa kääntää ajatuksia muualle... Taas on ihminen toivoa täynnä![;)]

Tervetuloa kjeev keskusteluun mukaan!Asia,jonka vuoksi täällä roikutaan on kyllä kurja,mutta täällä sitä myötätuntoa ja ymmärrystä saa osakseen!Eli annahan tulla vaan![:D] Ja tosiaan,hae uskoa siitä,että oot aiemmin jo raskautunu,varmasti se pieni tiensä löytää teillekin!Toivottavasti täti tulee pian ja lähtee myös vikkelään,niin pääsette sitä myötä uuteen kiertoon ja yritykseen!

Mä lähden rentoutumaan (ja ovuloimaan) kylpylälomalle! [:D] Kaikille oikein mukavaa ja puuhakasta viikonloppua!!!

Onnea kaikille plussanneille :)
ja tädin löytäneille onnea uudelle kierrolle toivottavasti nyt tärppää ;)

omaa.. haluis pitää tuon ukon koko vkonlopun tuolla makkarin puolella ;) ovispäivä olis maanantaina ja hirveä hinku olis saada oma nyytti kainaloon.. voiko oikeesti olla mahdollista et haluaa päivä päivältä enemmän sitä omaa nyyttiä?
jos joku olisi sanonut minulle kuusi vuotta sitten että tänä päivänä mulla olis hirveä vauvakuume päällä.. en olis uskonu..
kuuluin nimittäin siihen joukkoon joka vannoi ettei lasta ennen kuin.. ennen kuin.. ennen kuin.. jne..
tais olla se ennen kuin tapaan nykyisen mieheni.. :) nyt taas.. huh.. huhhuh.. nyt taas haluais plussata niiiiiiiiiiiin kovasti oviksen jälkeen..

nojo.. MUTTA.. muistakaa kaikki heilutella niitä peittoja tänä vkonloppuna ja kunnolla XD ;)
jos vaikka päästäs kaikki mahdolliset ja mahdottomat tuonne odottavien palstalle.. :)
olisi kyllä niin ihanaa vaihtaa -joko nyt onnistaisi- palsta odottavien palstalle teidän kanssa.. :)

PLUSSIA KEHIIN TYTÖT!!! ;) ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hyvää iltaa vaan kaikille! Täti tuli kylään eilen, tai tiputtelu vuotoa oli jatkunu jo pari päivää joten ei nyt kovin suurena yllätksenä tullut. Eikä ollut mitään tuntemuksiakaan. Ei siis onnistunu tälläkään kertaa, mutta niin paljon on ollut pikkujouluja sun muita kissan ristiäisiä, että ihan kiva että on saanut niistä nauttia ihan täysin rinnoin, ilman huonoa omaa tuntoa että on tullut otettua muutama lasillinen.

Mutta vaikka itselläni ei onnistunu, niin toivottavasti jollain teillä olisi pian plussauutisia!!

Yhdyn Catja85:n kommenttiin: Plussia kehiin tytöt!! +++++++++

ps. eikö ole ihanaa että sataa lunta ja tulee pakkasta, toivottavasti saadaan valkoinen joulu!!!

Heippa kaikille!
Meinas jo tulla vierotusoireita,kun oli pari päivää poissa,piti heti tulla kurkkaamaan,että mitä täällä!
Itelle ei mitään uutta,ihana reissu takana,teki meille hyvää ja yritetty on nyt ainakin! Mieli näin ovulaation kohdilla korkealla,toivottavasti vaikka sitten joulun kunniaksi pysyykin!

Catja85,vielä tätä kauttakin tsemppiä ovulaatiohetkiin,toivotaan molemmille nyt vihdoin sitä omaa kääröä ja pääsyä tuonne syyskuisiin!Vipinää siis makkarin puolelle![:D]

Pahoittelut Miss Piggy tädin vierailusta...Toivottavasti poistuu nopeasti ja pääsette uuteen yritykseen!

Kaikille paljon paljon plussan täyteisiä hetkiä!

Minulla on meneillään kp 36 (/25-44). Harkitsen että jos menkkoja ei huomenna näy, niin testaan. Pelottaa vain se yksi viiva, mieluummin melkein olen testaamatta ja elättelen toivoa.. jotenkin tässä kierrossa on taas ollut niin raskaanaolo-fiilikset viimeiset kaksi viikkoa (tälläista ei ole ollut useampaan kiertoon..)

Oireita on järkyttävä turvotus, väsymys ja satunnannainen huono.. kaikki voivat tietenkin johtua aivan muustakin, mutta sitä niin haluaisi uskoa. Jos menkat on tullakseen, niin saisivat alkaa jo, niin ehtisin siihen aukiolotutkimukseen vielä ennen joulua..

KP 1. [:)]
Eli ei raportoitavaa, eikä jännitettävää. Seuraavan kerran sitten ensi vuoden puolella!

Palikka

Täti se tulla tupsahti sitten kylään tännekin lauantaina... saisi mennä jo pois! [:'(] Oli mulle superpitkä kierto, jotain 31 päivää kai. Positiivisesti ajateltuna siis seuraava ovis olisi joululoman aikana, sittenhän sitä olisi enemmän aikaakin kaikkeen..

Mulla takana 1. Terolut kierto, käyttääkö joku muu teistä niitä? Mikäli, niin oletteko huomanneet mitään erityisiä oireita? Mulla nyt siis ekat menkat, ehkä normaalia runsaampana mutta niitä tavallisia menkkakipuja ei ole juuri lainkaan tai ainakin hyvin vähän. Lisäksi toi kierto mulla piteni, mikä olikin lääkityksen tavoitteena.

Toinen kyssäri. Nyt kun olen seurannut viime aikoina tarkemmin tätä omaa kroppaani olen huomannut joka toisen ovulaation olevan kivuilaampi ja muutenkin selkeämpi. Kivut tuntuvat enemmän oikealla puolella näinä kuukausina. Ovistestikin on toiminut paremmin tuolloin. Onko kukaan huomannut vastaavaa? Onko siis mahdollista että toisen puolen munasarjat ovat jotenkin aktiivisempia tai tuottavat parempia munasoluja kuin toisella puolella? Ja eikös se ole niin, että ovis tapahtuu yleensä aina vuorokuukausina eri puolen munasarjoista? Luin tuota gynen tekemää ultralausuntoa ja siinäkin lukee, että oikean puolen munasarja on mulla selkeästi isompi kuin vasemmalla. Hitsi kun olisi tämänkin tajunnut lekurilta kysyä!

Ihanaa kun saatiin lunta ja pakkasta, parantaa vaan joulunalusfiilistelyä! [:)] Mukavaa joulunodotusta ja positiivisia uutisia kaikille!
Erityistsempit Lilalle, toivotaan että sä oot seuraava plussaaja täällä! [:D]

hmm... mähän tikutin eilen oviksen,siis sillai että testi-ikkunaan vahvempi kuin kontrolliin.
tänään sama homma..
kaipa se ovis sitten tosissaan kyläilee, harmistukseks tikut loppui.
olisin mielenkiinnosta halunnu vielä tikutella.

sisko oli tänään ollu rakenne ultrassa, kaikki ok,
pään sisään ei oltu täysin nähty,kun kaveri oli pistänyt päänsä katvealueeseen
mutta sitten on kk päästä uus aika varmistukseks,lekuri sanoi kllä että kyllä kaikki hyvältä näyttää
tädin oma pieni mussu
sukupuoltaan kaveri ei ollut näyttänyt,pitänyt jalkansa visusti kiinni.
haukotellut ja hieronut naamaansa (4D), ihana
pääsen siskon mukaan siihen seuraavaan ultraankin, ihanaa
lupasin kyllä niin varmasti vollottaa siellä,
toivottavasti itellä olis vaikka jo hyviä uutisia sillon matkassa
aina saa haaveilla...

kp. 18/(27)-32

Heip!
Yks yökukkuja täällä...
Lila,tsemppiä huomiseen testaukseen!Toivon niin kovasti plussaa![;)]Tuuthan kertomaan,kuinka kävi?
Pahoittelut Palikka tädistä...[:(] Ensi vuoteen sitten uudella innolla,toivotaan,että se on sun vauvavuosi![;)]
Pahoittelut myös Kjeev...[:(] Mitä kysymyksees tulee,mä tunnen aina ovulaation,ja kipu tulee sinne puolelle,kummasta munasolusta irtoaa...Mulla on myös toinen munasarja selkeästi isompi,ja hieman rakkulainen,eli on siis diagnosoitu monirakkulainen munasarja...Eihän sulla oo puhuttu mitään tästä?Aiheuttaa meinaan kiertohäiriöitä(munasolu ei meinaa irrota) ja voi haitata tämän vuoksi hedelmöittymistä.Mulla onneksi kierto pysyny tasaisena,eikä tämän pitäisi olla se raskautumisen este.Mulla oli kolmas gynekologi,joka tämän mulle diagnosoi.
Wastis,otahan kaikki irti oviksesta![:D] Koitetaan,josko saatais siirryttyä tuonne syyskuisiin ja vielä testailtua se plussa tämän vuoden puolella!Ihana kuulla,että siskolla kaikki hyvin ja saat olla vauvan odotuksessa noin täysin mukana!Mä jo odotan tapaavani veljen puolisoineen,että pääsen fiilistelemään tulevaa pikkuista![:)]

Nyt tänne plussa-aalto! +++++

taitaa mennä tän tytön raskautumishaaveet tässä kierrossa.
otin meinaan tänään possunuhapiikin,saattaa pistää kropan koville,
ettei taida raskautumisesta olla toivoa nyt,ja enää ei pysty peittojakaan
heiluttelemaan,kun on sen verran heikko olo nyt tosta piikistä...
ensi vuoteen sitten.
ehkä sillon parempi onni.

tänään oltiin miehen kanssa kylässä ystävillä joilla on noin 2v tyttö ja 1kk ikäinen poika.
on ne molemmat niin ihania<3
vaikka tytölle iskeny pieniä ongelmia ku veli tullut.
haluaa hirveästi huomiota,mäkin sitä siellä halailin kun sille tuli suru puseroon.
ja joka kerta kun otin poitsun syliin niin hän alkoi rääkyä nälkää,
selkeesti siis juonitteli pois tämän tädin sylistä.
arvasi kai että haluisin viedä hänet kotiini[:D][:D][:D]

jos nyt nukkumaan toivoen ettei kauheen paha olo tulis tosta piikistä,
otin vielä samaan hyömyyn normi influenssa rokotteenkin...
yksi kumpaankin käteen[:D]
että varmasti on paikat hellänä.
noh,ehkä tästä jään henkiin.
eikä tarvitse ainakaan sitten raskaana ollessa punnita ottaako sen piikin vai ei.
se on tehty nyt. jos ikinä siis edes onnistun tulemaan raskaaksi...

Takaisin