Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei taas!

Lila, ärsyttävää että lääkäriaika pitää varata just tiettyyn aikaan kk, tai siis ärsyttävää että sen tutkimuksen voi tehdä vain tiettynä aikana kuukaudesta. Jos se ei osukaan oikeaan aikaan niin sit joutuu taas odottamaan kuukauden. on tää niin elämää kuukauden sykleissä.... 

hmmm, musta tuntuu että mä aina paasaan täällä tosta ajasta, mutta ku oon tosi kärsimätön ihminen, ja yli vuoden odottelu että raskaantuis, niin alkaa vähitellen huumori loppua tästä hommasta. Vähitellen sais alkaa tapahtua jotain. Aina välillä haluisin vaan lopettaa päivien laskemisen ja olla vaan. Mut sit ku mä niiiiiiin haluan sen lapsen, haluan sitä niin paljon. Että en halua odottaa enää yhtäkään kuukautta, en malta yhtään odottaa, ja siksi pakostakin lasken päiviä.

Noh, ei asiat niin huonosti ole ku ehkä kirjoittelusta ymmärtää, mut tänne niin helposti kirjottaa ne kaikki negatiiviset tunteet. Mä esim. odotan aina ihan innolla sitä raskaustestin tekemistä, se on vähän niin ku lotto arvontaa jännittäis. Pessimistinä aina ajattelen etten kuitenkaan voita, mut pieni ääni sisällä sanoo, "entä jos sittenkin tällä kertaa olis meidän vuoro voittaa se jättipotti" Negatiivisen raskaustestin jälkeen on vähän sellanen olo että kyllähän mä sen arvasin, mut sit taas se pieni ääni sanoo sisällä "entä jos testi olikin väärässä, niin kauan ku ei tule kuukautisia voin ehkä sittenkin olla raskaana" hölmöä, tiedän, mut minkäs sille ajatuksilleen mahtaa...

Wastis, sullahan on mahdolliset testaukset käsillä ihan näinä päivinä. ilmoittelehan itsestäsi mikä tilanne on! Teidän raskaustestien tulosten jännittäminen on heti the next best thing omien testien jälkeen [:)]

miss piggy niin tuttua niin tuttua.
ihan samoilla fiiliksillä täälläkin mennään.

tänään koitan unohtaa raskautumis asiat, kun pitäs tätä vanhentumista juhlistaa.
eli mulla on tänään synttärit[:)]
vaikka en siitä vanhenemisesta ookkaan innoissani...
mutta vaikeuksia voi olla unohtaa toiveita, vieraiksi tulee kuitenkin oma sisko,
joka on puolvälissä raskaana.
ja tää mun maha nippailu ei anna unohtaa.
ties mitä tätioireita onkaan.
mutta kp 27/28-32 jatkuu näissä merkeissä...

Hyvää syntymäpäivää, Wastis!!!

Toivottavasti se mahan nippailu olisi "pkku-wastis" [:D] eikä täti.

toivottavasti pystyt olemaan ajattelematta koko asiaa, tsemppiä ja plussaa tikunnokkaan!!!

Onnea Wastis syntymäpäivä johdosta ja toivotaan että saat iloisia uutisia lahjaksi ;)

Miss Piggy, tiedän todellakin noi sun tunteet! Ihan samanlainen olen itsekin, eli hieman malttamaton... kaiken pitäisi tapahtua nyt ja heti... ja aina yhtä toiveikas tuon raskautumisen suhteen, ehkä juuri siksi se tuntuukin niin pahalta kun totuus iskee päin näköä.

Pidetään kuitenkin peukkuja meille kaikille!

hei kaikille ja onnea wastis syntymäpäivän johdosta! =) ja toivottavast mahanippailut ois JUST NIITÄ nippailuja ;)

mun on pakko hehkuttaa nyt... näin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanaa unta viime yönä, olin raskaana siinä ja kerroin vaan siinä unessa kaikille että oon viikolla 12 =) kaikki oli niin hyvin ja vitsi mulle tuli hyvä fiilis... siis senkin takia, kun tosiaan oon alkanu jo murehtimaan sitä että jos tosiaan sitä vauvaa ei ole viel tarkotettu meille enkä halua sitä tarpeeks.. mut nyt tuli niin hyvä mieli tosta unesta.<3 toivottavast ois enne uni!

Wastikselle oikein paljon onnea synttäreitten johdosta [:)]
Toivottavasti saisit parhaan mahdollisen lahjan [;)]

Paljon onnea wastis!! [:)] toivotaan että saisit synttärilahjaksi plussan raskaustestiin!!
Mulla menossa kp 25-27/29. Ei oikeestaan minkäänlaisia oireita vieläkään, paitsi että tänään ehkä viiden minuutin ajan oli sellasia menkkamaisia mahakipuja ja ehin jo aatella että sieltä se täti taas tulee. Oviskipuja tunsin jo kp 10-12 paikkeilla, et ei ois ihme vaikka menkat nyt alkaiski näin aikasin, nuo clomithan tekee sen et ovis voi tulla vaikka joka kk eri aikaan.
Magenta, tuosta sun unesta tuli mieleen et mun äiti soitti toissapäivänä ja kysy heti suoraan että oonko mä raskaana ku oli kuulemma nähny sellasta unta että olin sille soittanu ja kertonu [:D] Äiti nimittäin sillon ku mun veli sai avokkinsa kans vauvan niin näki siitäki enneunta! Toivotaan että se olis nytki ollu enneuni, että tulisin ees joskus raskaaksi!

pidetään peukkuja ElisaK ja Wastis!!

ElisaK jos äitisi on oikeassa niin voitko kertoa sille että näkee pian unta myös tuntemattomista naisista, mä ainakin voisin mielelläni tollasen ihmisen uniin mennä jos sillä on tollanen taito [:D]. Toivotaan että teille olis nyt tulossa ikiomat elovauvat!!

Miss Piggy, pitääpäs pyytää! [:D] Musta tosin nyt alkaa vahvasti tuntua että täti on tuloillaan ku mielialat heittää ihan miten sattuu. Välillä itkettää, välillä v*ituttaa, ja ihan ilman syytä! Eilenkin katsoin kaikkia ystävieni vauvojen kuvia ja itkin kuin vesiputous täällä yksin ku ukko töissä [:D] Tää epätietoisuus on just pahinta, toivon et menkat alkaa mahdóllisimman aikasin jos on alkaakseen, ettei tarvi epätietosuudessa elää.. Mut parempi olis kyllä ku ei tulis ollenkaa [;)]
Alkaako täällä muilla oleen testailut lähellä ku mulla ja wastiksella?
+++++++-tuulia hirveesti kaikille!!!!!

saiskohan täällä joten blokattua itsensä noista toisista keskusteluista. Idioottina menen lukemaan niitä missä ihmiset eivät oikein tiedä haluavatko lapsia vai ei ja hups ennen ku huomaakaan niin se muksu on jo tulossa, tai sit tyyliin lukea juttuja "kokeiltiin ihan vitsillä kerran ilman ehkäisyä, ja kappas lapsihan sen siitä syntyi." "Se oli vissiin tarkoitettu ja kohtaloa" AAARGH!!! en kestä enää yhtään. Kivat heille, mut multa ei ainakaan tällä hetkellä irtoo yhtään myötätuntoa niitä kohtaa jotka ovat raskaana eivätkö oikein tiedä onko se hyvä juttu vai ei... Antakaa mulle lapsenne jos ette niitä halua...

voiskohan adminia oikeesti pyytää blokkaamaan mun käynnit jokaisessa muussa paitsi tässä ketjussa. [:)]

pitäisköhän alkaa meditoimaan niin tää sisäinen raivo purkaantuis jotain muuta kautta kuin että muutun katkeraksi keskustelu-palstojen öykkäriksi. Joku voisi sanoa että eukko on niin takakiree että sen tarttis saada miestä... niillle tiedoki... KOKEILTU ON, ei auta.

raskaudutaan kaikki yhdessä niin loppuu tämäkin piina [:D] ++++++++

Moikka!
Myöhästyneitä synttärionnitteluita Wastis!Toivottavasti saat plussauutisia!:) Tsemppais meitä muitakin!Meillä tupa täynnä vieraita,pakko tulla purkamaan,kun anoppi aloitti nyt sitten vauvautelut ja omat mummu-haaveilut...No,nyt sitten kerroin raskautumisyrityksistä ja tuloksettomuudesta sinnekin,en jaksa väkisin vaan hymyillä.Varsinkin kun täällä toivo jo heitetty,täti tulossa,kaikki oireet kertoo sen...[:(] Alkais vaan äkkiä,tää epätoivoinen odottelu,jossa välillä kuitenkin salaa toivoo,että josko ne ei kuitenkaa alkaisi.Harmittaa taas niin vietävästi.Kyllä on noita negoja tullu testattua useampaan otteeseen,että en tiedä mitä tapahtuu,jos se plussa sinne joskus ilmestyy!No,meillä siis edessä nyt miehen tutkimukset joulukuussa.
Muakin harmittaa noi jutut,jossa ei oikeen tiedetä halutaanko lasta vai ei ja silti jo ollaan raskaana.Tiedän,ettei se aina mene niin kun meinaa,mutta nyt taas menkkojen kynnyksellä kaikki tuollanen niin sattuu...Ja tää vaihe on niin ärsyttävää,kun ei oikeen voi nyt taas mitään tehdä,muuta kun odotella seuraavaa mahdollista kertaa.Toki siis ne peitot voi heilua muutenkin,en sitä tarkoita![:D]
Parempi siis hakea tukea täältä!Kiitos taas purkuväylästä,on kyllä nyt niin negatiivista tekstiä...No,uutta ovista odotellessa!

Mukavaa viikonloppua,plussia ja tsemppiä!

Olen kirjoitellut tuonne joko nyt onnistaisi-palstalle ennen kuin huomasin tämän palstan (kiitos wastis)

Elikkä itse olen 24-vuotias ja mieheni on 33-vuotias. Olemme olleet pian 5 vuotta yhdessä ja ehkäisyä emme ole käyttäneet vähän yli kahteen vuoteen (tulee jos on tullakseen ajattelumaailmalla) kunnes viime joulukuussa päätimme alkaa yrittää tosissaan.
Huhtikuussa tein testin (syntymäpäivänäni) ja plussahan sieltä tuli.. viikko siitä meni kesken :( (en uskalla oikein enää tikuttaa kun tuntuu että aina sen jälkeen alkaa parin päivän sisällä, taikauskoa, tiedetään)
nyt minulla oli vähän yli viikon myöhässä ja ehdin jo toivoa parasta ja ajattelin ettei se testi voi nyt tosissaan olla se mikä siihen vaikuttaa.. tein sitten testin pari päivää sitten.. negaa näytti ja kyllä muuten itkettiin vuolaasti.. :( (ja eiköhän ne alkanu sitten seuraavana päivänä) EN TESTAA ENÄÄ IKINÄ!!!

kyllä se välillä tuntuu rankalta katsoa kun toisilla maha kasvaa ja (olen kaupassa töissä) kun tutut ihmiset tuovat nyyttejään näytille.. siinä sitten nieleskellään kyyneleitä ja hymyillään parhaan mukaan..
älkää nyt käsittäkö väärin, olen todella iloinen kaikkien puolesta jotka saavat/ovat saaneet lapsen..
huomaa vaan että jotkut eivät ymmärrä sitä kun tuntee itsensä syylliseksi kun ei onnistu..
saati sitten kun yritin kertoa omalle äidilleni että haluan lapsen.. kommentti taisi olla se aika yleinen, mikä kiire teillä on, eihän sinulla ole edes vakituista työpaikkaa, onko miehesi nyt varmasti se oikea (äitini ei hyväksy miestäni, vaikka rakastan miestäni koko sydämestäni).. silti se loukkaa..

huh.. en tiedä tuliko tuo järkevästi ulos.. tajuaako kukaan tuosta sekoilusta mitään..
huh.. tuo on ollut mielessäni jo pitkän aikaa.. oli vaan pakko päästä purkamaan tunteita jonnekin..

mutta...
PLUSSIA toivottelen kuitenkin kaikille.. :)

kiitoksia paljon kaikille onnitteluista<3
täällä on alkanut täti oireet nostaa päätään[:(]
eli eiköhän se täti pian tupsahda kylään...
nämä paria päivää ennen on ne pahimmat,
varsinkin kun tuolla vessassa olis yks tosi herkkä testikin,
voi näyttää jopa 5pvä ennen menkkojen alkua plussaa.
tää uusi missä on viikko näyttökin...
että jaksaako tässä odottaa vai testaisko vai...
ja eihän sekään sata varma ole.
nooh... katsellaan[:D]

tänään sitten kuulin hyvältä ystävältäni,joka käyttää ehkäisy rengasta,että kun hän oli pitänyt tauon,
niin vuotoa ei kuulunutkaan ja kun tuli niin tosi niukkana,ei meinannut ees huomata sitä.
eli jos vahinko olis käynyt ja vois olla raskaana.
hänelle sanoin että tulee tähän meille testaamaan kun mulla on testejä,niin huomenna ennen pikkujouluja.
hän pitäisi lapsen,mutta todellakin olisi vahinkolapsi.
olen ehkä kamalin ihminen,mutta tiedän että jos hän on raskaana,minä murrun ihan täysin.
noh,kyllä sen yli sitten päästään ja suru muuttuu iloksi mutta silti.

kp 28/28-32
tämä täti menee nyt nukkumaan, kellokin on jo ihan hirveästi[:D]

magenta ihana uni,toivotaan että olis enneuni[;)]

elisa k toivotaan sullekin parasta,että plussa tulis niin että pärähtäis[:D]

catja olipas kurja testi[>:] ja ei toi "katkeruus" ole mitenkään väärin, tottakai me tunnetaan noita tunteita,se on oma tapansa käsitellä tätä omaa raskautumis halua ja mahollisia keskenmenojaan. Mulla ainakin nostaa keskenmenon takia semmoset katkeruuden välissä,että itteä hävettää niin kauheasti tuntea jotain sellasta. Mutta oon todennut että en pahaa sillä tarkoita ja että sekin menee ajan kanssa ohi. Esimerkiksi kun oma pikkusisko tuli raskaaksi ns. yrittämättä,niin se oli mulle tosi kova paikka aluksi. Nykyään olen vain niin kauhean onnellinen hänen puolestaan ja tulevana tätinä saan vielä hössöttääkkin. Pääsinpä ekaan ultraankin seuraksi. Se oli mulle niin terapeuttista,kun ite ollu kerran ultrassa jossa saanu huonoja uutisia,niin oli ihanaa olla mukana ultrassa jossa oli hyviä uutisia. Näki senkin puolen siitäkin hommasta[:)]
Ehkä mun siskokin tajus senkin vaihtoehdon kun mua sinne mukaansa pyysi[;)]

en jättänyt tahallaan kenellekään kommentoimatta, menee vaan noi nimimerkit niin pahasti sekaisin, luen niin monia palstoja samaan aikaan ja nyt vielä väsyneenä[:D]

voi nyt paska, ihan suomeksi sanottuna.
kun käyn vessassa ja pyyhin, tulee iinan punaista paperiin,
eli ne menkat tais alkaa.[:(]
oudointa tässä on se. että mulla on aina ollut tuo 32pvän kierto,
lukuunottamatta niitä kahta 28pvän kiertoa KM jälkeen viime keväänä...
sen jälkeen aina tuon 31(kerran) tai 32.
Nyt jos ne tänään alkaa, niin kierto jääkin sitten 27 päivän mittaiseksi.
Kun tänään olis 28kp ollut...
tosi tosi outoa mulle.
menkkaoireita on,lievinä tosin, en ole esim yhtään turvonnut.
noh, kai ne on huomenna alkanut kunnolla.
mitä tää mun kroppa vaan mahtaa nyt temppuilla.
nyt on tää tyttö ihan sekaisin.
kyllä mä tätiä osasin odottaa,mutta mitä hittoa se näin ajoissa täällä tekee[:-]
kun on kuitenkin aina ollut ton tasasen 32 päivän kiertoja... että miten se voi heittää yhtäkkiä viis päivää.

kellään muulla kierto yhtäkkiä hypännyt lyhyemmäksi?
oon kuullu useesti että esim stressistä kierto pitenee yhtäkkiä,
ikinä kuullut että täysin tasanen kierto pomppais tällain,
nooh... ihme kroppa mulla.[&o]

toisaalta tulee olo,että josko tämä on nyt joku varhainen km...
ns. kemiallinen raskaus vai miksi sitä sanotaankin,kun raskaus keskeytyy niin ajoissa että menee menkkojen aikaan kesken,siis tulee menkkojen mukana ulos. Nehän on tosi yleisiä ja suurin osa naisista ei ikinä edes saa tietää olleensa raskaana.
Tuli vaan semmonen olo kun kävi vessassa että oli pakko päästä tätä purkamaan jonnekin.
En viitsi kellekään soittaakaan. Joutuvat kuuntelemaan mua ihan kyllästymiseen saakka muutenkin.

Voi ei wastis!!![:(]
Se ois niin ollut sun vuoro!![&:]
Pieni lohtu on, että pääset nyt nopeemmin yrittämään kun tää täti lähtee.
Mä pidän sulle peukkua ensikierrossa ja niiiin kovasti toivon että sulle tulee joululahja!![;)]

Kaikille muillekin hurjasti tärppiä ja äkkiä![:)]

Mies sai ne simppatestin tulokset,ja ne oli hieman "normaalia" heikommat joka saattaa vaikeuttaa hedelmöittymistä.[:-]
Mutta jalat vaan kohti kattoa,ei pesulle todellakaan heti.
Kannatti kärvistellä siihen aikaan kuusta tyynyt pepun alla,jalat ylhäällä.[;)]

+++++++++ tuulia kaikille!!![;)]

wastis, oon niin pahoillani sun puolesta!! [:(] On se prkl kumma ku se täti ei tajua pysyä pois!!!! Tiijän kuin hirveeltä ja turhauttavalta se vessakäynti tuntuu, jollon huomaa että menkat on taas alkanu! Mut jos sulla ei ala kunnolla vuotamaan nii sithän se on ihan eri asia, joillakihan kuiteski tulee pientä vuotoa raskauden alussa. Eli jos nuo menkat ei muutu "normaaleiksi" niin testaamaan vaan!
Ja jälleen omaa napaa.. kp 27/27-29. Olen melko varma että menkat kohta alkaa, on sellainen olo. Ja hermot ihan uskomattoman tiukalla! En tiiä miten voinki olla näin pahalla päällä, niinku perseelle ammuttu karhu kokoajan! Kai se on sitä ku täti tekee tuloaan, ne kuuluisat hormonit..

kyllä se täti taisi tulla vaan...
heräsin yöllä helvetillisiin mahakipuihin,en oikein saanut niiltä nukutuksi ennen kuin otin
särkylääkkeen, sin aamulla alkanu vuotaa enemmän.
eli kyllä se kierto jostain kumman syystä nyt pompsahti lyhkäsemmäksi.
vaikka vuotoa ei oo paljoa edelleenkään,niin tein varoiks ton testin ja nega oli,
jos oliskin ollu vaikka siitä km kyseessä niin halusin tietää.
hemmetin täti[:(]
nyt sitten kärsitään täällä.

On se ihme että miksi sellaiset jotka ei ees lapsia halua, kaiken maailman narkkarit ja alkoholisit tulee raskaaksi vahingossa eivätkä edes hoida lapsiaan, kun taas me jotka tosissaan haluttas ja oltas valmiita siihen niin ei raskauduta ei sitte millään!![:@] Ärsyttää..
Huomenna tai lähipäivinä alkaa menkat, on just sellainen mahakipu.. kp 27/27-29. Itkettää jo valmiiks ku tietää että se joka kuukausi tapahtuva maailman isoin pettymys tapahtuu taas lähipäivinä..

Takaisin