Pettääkö mies? Pelkään niin

Kyfi1646340

Jostain jotain jo tietävä
En tiiä mitä tehdä. Mies lähti noin pari tuntia sitten "viemään kaveria"... on pettänyt ex-vaimoansa joskus... tosin kosto mielellä mutta kuitenkin... meillä elämäntilanne on repimässä meitä erilleen ja nyt vielä tämä... meillä käy perhetyö ja se stressaa kumpaakin. Tänään piti tulla kokonainen vuosi yhdessä. Mutta mies on jo pidemmän aikaa osoittanu merkkejä erosta... olen kyllä kysellyt että missä mennään ja kertonut mitä tunnen... seksiä on ollut noin kuukausi sitten viimeksi... se mikä tästä kaikesta tulisi tekemään oikeasti vaikeeta on se ett mä todella rakastan tätä miestä mutten tiedä pystynkö häneen luottamaan tuon jälkeen. En ole kuitenkaan antanut aihetta pettämiseen. Ainoa mikä meillä sillai on kiikastanut on se että mies haluis musta sängyssä dominoivamman. Olenkin yrittänyt sitä ja houkutellut häntä sänkyyn... mutta vaikka mun haluttiinki houkuttelevan enemmän niin sitten halusinkin liikaa... kesällä piti naimisiinkin mennä mutta näyttää siltä ettei niin käy... tällä hetkellä oon todella hajalla kun en tiiä missä mennään...

Toivottavasti tää olisi vain vainoharhaisuutta. Itseä petetty 3 kertaa enemmän ja vähemmän... olen tuosta miehelle kertonut... meillä yhteinen poika ja olemme kihloissa...

Onpa kurja tilanne. :sad001 Onko tilanne selvinnyt mihinkään suuntaan? Ei tässä voi kuin suositella puhumaan miehen kanssa vakavasti. (Ehkä oletkin jo tehnyt sen.) Selvittää mitä toinen tuntee/haluaa ja koittaa selvittää, onko todella pettänyt. Paljon voimia!

Juu kiitos... olen kysellyt... epäilykset sen takia olleet päällä koska meillä seksi loppunut kokonaan... olen yrittänyt kysellä mistä johtuu mutta piiloutuu kipujen taa... olen myös miettinyt että olenko minä se syy... aikanaan olin kun olin melko passiivinen... nyt kun olen aktiivisempi ollut niin sekään ei ole ollut sopivaa... muutenkin elämäntilanne ollut erittäin vaikea niin en tiedä miten olisi... toinen kun ei anna huomiota...

Onko kiistänyt pettämisen? Mahdollisuus onko semmoiseen? Paljo poissa? Faktat kannattaa kans funtsia. Ehkä ei petä. Vaikka seki on mahdollista, mutta joskus meillä naisilla mustasukkaisuus ottaa välillä vallan jos tulee torjutuksi.

Voihan se olla kauhistunut aktiivisuudestakin jos olet ollut aiemmin passiivinen?

Ei ole kiistänyt mutta kovasti puhuu ettei katella muita. Mahdollisuus on. Ollut monestikin. Lähtee käymään usein jossain ja toisin kuin ennen ei vastaa viesteihin. Lisänä kotioloissa kirjottelee erittäin salaperäisesti. Ei myöskään aamuisin viihdy seurassani. Olen sanonut että jos sen tekee niin hyvin vaikea tie olisi edessä. En välttämättä lasten vuoksi eroaisi koska arki muuten sujuu mutta vaatisin äärimmäistä rehellisyyttä. Mm. Että näkisin joka viestin minkä kirjoittaa. Tiedän että mustasukkaisuuttakin saattaa liiaksi olla. Olen kysynyt myös että onko minussa ulkonäöllisesti jotain vikana... en ole kuulemma yhtä viehättävä kuin ennen. Ja kun kysyin että miten parantaa omaa ulkonäköä niin en saa vastausta.

Olen oikeastaan yrittänyt jo kaikkea. Paitsi seksin vonkaamista(en näe siinä järkeä). Mikään ei vaan tunnu auttavan.. lihonut en ole. Pikemminkin laihtunut kun ruoka maistuu harvemmin.

Nyt stop tälle mietinnälle ja mars parisuhdeneuvojalle yhdessä. Näitä löytyy muun muassa seurakunnista ja neuvolasta. Eivät maksa mitään, mutta voivat auttaa selvittämään ongelmia ja pelastaa liiton.

Toisaalta kuulostaa myös muiden viestiketjujen viestien perusteella, että sinulla itselläsi olisi myös henkilökohtaisesti tarvetta käydä juttelemassa jollekulle. Neuvolan kautta järjestyy sekin. Vai voisitko jutella perhetyöntekijän kanssa? Kun omat ajatukset saa kuntoon, niin sitten on helpompi keskittyä parisuhteeseen. Minäkin olen käynyt neuvolan kautta juttelemassa terapeutille ja hyvää teki! Apua kannattaa hakea. Siitä se elämä hiljalleen taas hyväksi kääntyy.

Takaisin