Kyfi1646340
Jostain jotain jo tietävä
En tiiä mitä tehdä. Mies lähti noin pari tuntia sitten "viemään kaveria"... on pettänyt ex-vaimoansa joskus... tosin kosto mielellä mutta kuitenkin... meillä elämäntilanne on repimässä meitä erilleen ja nyt vielä tämä... meillä käy perhetyö ja se stressaa kumpaakin. Tänään piti tulla kokonainen vuosi yhdessä. Mutta mies on jo pidemmän aikaa osoittanu merkkejä erosta... olen kyllä kysellyt että missä mennään ja kertonut mitä tunnen... seksiä on ollut noin kuukausi sitten viimeksi... se mikä tästä kaikesta tulisi tekemään oikeasti vaikeeta on se ett mä todella rakastan tätä miestä mutten tiedä pystynkö häneen luottamaan tuon jälkeen. En ole kuitenkaan antanut aihetta pettämiseen. Ainoa mikä meillä sillai on kiikastanut on se että mies haluis musta sängyssä dominoivamman. Olenkin yrittänyt sitä ja houkutellut häntä sänkyyn... mutta vaikka mun haluttiinki houkuttelevan enemmän niin sitten halusinkin liikaa... kesällä piti naimisiinkin mennä mutta näyttää siltä ettei niin käy... tällä hetkellä oon todella hajalla kun en tiiä missä mennään...
Toivottavasti tää olisi vain vainoharhaisuutta. Itseä petetty 3 kertaa enemmän ja vähemmän... olen tuosta miehelle kertonut... meillä yhteinen poika ja olemme kihloissa...
Toivottavasti tää olisi vain vainoharhaisuutta. Itseä petetty 3 kertaa enemmän ja vähemmän... olen tuosta miehelle kertonut... meillä yhteinen poika ja olemme kihloissa...