Pesänrakennusvietti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rosalina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toukokuun puol välin paikkeilla. Aika viimehetkellä tulee muutto ko la 1.6. mut parempi sillon ku ei ollenkaan :)

Onnea Pau! Meilläkin on muutto viikon päästä edessä, apua :D onneks on tulossa paljon kavereita auttamaan ja saa itse keskittyä työnjohtopuoleen.. :) Ja kiva päästä laittamaan vauvan tavaroita paikalleen, nyt ne on vaan kasseissa ja kasoissa makkarissa).

Mymmelii, kiva että säkin saat uuteen kotiin laitella vauvajuttuja. Onnea siis sullekin. Muutatteko isompaan? =)

Täälläkin on muutto ensiviikolla :) Kuukausi sitten saatiin tämä entinen myytyä ja samalle viikolle löytyi uusi koti. Päästiin samantien tekemään remonttia sinne. Laitetaan kerralla kaikki uusiksi katosta lattian niin on sitte mukavampi asua vauvan kanssa.

Meilläkin edellinen oli rivitalo kaksio ja nyt muutetaan 15 neliötä isompaan rivitalo kolmioon, jossa oma etu- ja takapiha :)

Muuton jälkeen pääsee laittamaan vauvan huonetta vihdoin ja viimein <3 Onneksi on ollut paljon sukulaisia ja kavereita auttamassa tässä projektissa!

Onnea muuttajille uuteen kotiin! :)

Meillä kun on mustat huonekalut ollu ties kuinka monta vuotta niin nyt mulla olis iihan kamala tarve saada valkoset tilalle :D esikoisen pinniskin on laitettu vauvaa varten valmiiksi, jopa pedattu :D ehkä vähän aikasta mut mitäs sitte :D ja vauvan vaatteetkin ovat löytäneet oikean paikan itselleen. Vielä pitäis hoitopöytä, sitteri ja kiikku ostaa kaverilta pois. Ja niinku mä aina olin et ei me hoitopöytää tarvita kun ei ollut esikoisellakaan ja hyvin pärjättiin :D

Täällä pesänrakennusvietti nosteli taas päätään kun sain aikaiseksi kirppispöydän varattua, nyt pari viikkoa saa viiä turhakkeita sinne,ja hyvin lähtenyt tavaraa menemäänkin :) Vapun jälkeen laitetaan makkari vauvavalmiiksi! Jään töistä pois keskiviikkona et sit luulen viimeistään viettien räjähtävän kun on aikaa ja voimia laittaa ja duunailla :D

Onko se nyt sitä pesänrakennusta, kun keskellä yötä herätessä tekee mieli mennä pesemään pyykkiä ja petaamaan pinnistä? Voi, kun tulisi samanlainen vimma siivoamiseen. Vaikka sitten keskellä yötä.. :D

Mikäs siinäkin on että nyt kun sais rauhassa omistautua pesänkyhäämiselle niin ei huvita.. Tuntuu ihan työvoitolta että oon saanu kaks koneellista pyykkiä pyörimään vauvan vaatteista ja esikoista odottaessa oli näillä viikoilla vaatteet kokoon 68 asti kaapissa silitettyinä ja laitettuna...

Mä oon ollut muutaman päivän kotona sairaalassa olon jälkeen enkä oo saanut mitään vieläkään tehtyä vauvalle. Tosin päivät menee lypsäessä maitoa ja käydessä keskolassa pojan luona, mut ehkä mä ens viikolla aktivoidun kun oma vointi toivottavasti taas vähän parempi :)

Toivottavasti tämä vietti puskisi pikkuhiljaa täälläkin päälle.. Toisaalta ei huoleta oikeasti vaikka mikään ei olisi valmiina kun tämä syntyy. Oikeasti niitä ehtii laittaa vaikka kun on kotona. Melkein kaikkea kuitenkin on jo. Ja lisää saa kaupasta. MUTTA kun osa vaatteista on jo pesty ja ne odottaa olkkarissa, pakkauslaatikon päällä ja siinä ne ehtii kahdessa kuukaudessa hyvin pölyyntyä.. Ja sitten ne pitää pestä uudestaan. :P

Kauhea ulkovaateshow vanhempien lasten toppavermeiden kanssa. Heittää risat pois, pesee ehjät, ompelee katkenneet ripustuslenkit ym, harjaa kengät, pakkaa kaikki vakuumiin ja roudaa pihavarastoon. Voi pyhä sylvi että tota kampetta riittää 5 hengen perheessä, ja kohta on kahden vermeet lisää :grin

Takaisin