Espoo:
Mie pyysin neuvolasta sen synnytyssairaalaan tutustuminen- ilmoittautumisohjeen, ku esikoinen oli jo pari viikkoa vanha ku viimeeksi mulla se olisi ollut. Soitan sinne varmaan ensi viikolla ja pyydän että voisinko päästä vaikka jo ennen 30-viikkoa että varmasti pääsen sinne. Sillä olisi mulle hirveästi merkitystä, kuten monella muullakin jutulla mitkä jäi viimeeksi kokematta.
Käytiin miehen kanssa muutamassa perhevalmennuksessa viimeeksi, ja kyllä siellä oli lähes kaikilla se puoliso mukana, ja ne joilla ei ollut, olivat kiusaantuneen näköisiä yksin ollessaan. Wink wink. Ne oli ihan kivoja, vaikka olikin ihan kauheat helteet ja ilmastointia ei ollut, yksi äiti siellä pyörtyikin.
Sit ku lapsi oli syntynyt ni oon käynyt yhdessä valmennuksessa, ja sielläkin olin koko ajan räjähdyspisteessä että mitä roskaa se oli! Kilpaa vaan äidit ja pitäjät haukkuivat miehiä ja telkkarit ja radion kuuntelemisen :D :D Pitäisi kuulemma lapsen eka vuosi olla kotona vaan hiljaa tai korkeintaan kuunnella klassista musiikkia! Kyllä mä ainakin kuuntelen radiota ku oon lapsen kanssa yksin, ei oo niin yksinäinen olo. Yhdessä jammaillaan :D