Pelottaa

Liinu, voi mä olen niin pahoillani :sad001 Onneksi pääset tutkimuksiin ja olisi parempi onni jatkossa!
 
Voi liinu... Mä kävin lääkärillä . Kohdun kaula oli kiinni. Ääniä ei kuulunut, mutta voi johtua varhaisista viikoista 7+4.Ei antanut lähetettä ultraan kun on kuulemma tosi yleistä tämmöinen. En kyllä ala kuukautta odottamaan ekaa ultraa . pitänee varata yksityiseltä
 
Et saanut aikaa ultraan?!?! Todella outoa!!

Toivottavasti pääset katsomaan että Pienesi on kunnossa :Heartred mulla oli tänäänkin kohdunsuu kiinni ja siisti, kanava 3cm eli täyspitkä..
 
Minustakin oli outoa. Sanoi että jos tulee enempi kuin kuukautista. Sanoin että mulla on tosi runsaat kuukautiset. Tää vuoto on varmaa paljon jollekkin jolla on niukemmat . Ois pitänu valehella ja sanoo et tulee enempi. Niin ei ole kait väliä että onko se kiinni vai auki.. huoh. hirveetä tää epätietoisuus.
 
äippä: joo yksityisellä kävin ja käskettiin seurata tilannetta perjantaihin asti...

Liinu: Paljon voimia sinne
 
olipa erikoista kun eivät ultraan pistäneet! mää pääsin heti ultraan kun oli hirveet alavatsa kivut vaikken vuotanut!
 
Jättimäiset pahoitteluni vielä tätäkin kautta Liinu. Olen niin surullinen puolestanne, liika on liikaa ja kyllä teillä on näitä vastoinkäymisiä ollut jo enemmän kuin tarpeeksi. Voimia♥

Äippä03+06, joko sait ajan yksityiselle?
Kunnallisen puolella säästetään niin paljon, että tosi nihkeesti pääsee mihinkään tutkimuksiin :/
Vieläkö vuotaa?

Henski, toivottavasti siellä tilanne rauhoittuu ja kaikki menee hyvin!
 
Moi. vuosi sitten en itekkään päässyt ultraan enään vaikka jouduin siihen kun tyhjennyslääkkeet ei tepsineet ja polttareitteni aikaan sitten alkoi kunnon niin sanotu*tyhjennys prosessi* ja Naistenklinikan päivystykseen menin yöksi valtavienkipujen kera.Eivät ulranneet että olisikos nyt kohtu auennut mutta ei pumppasivat täyteen lääkkeitä minkä kerkesivät.Jouduin jo odottamaan muutenkin jo siihen kaavintaan niin eivät katsoneet joskos ois hätänä tehneet sen, kivut sietämättömät ja mitään ei tullut ulos. Kaavinnan jälkeen heräämössä keho itki helpotuksesta kun tressi on poistunut kehosta kun en ollut nukkunut pahemmin 1.5vko joten niin kävi ja hoitaja jo ehti hätääntyä.Kaikkimeni sitten lopuksi hyvin.

Liinulle lämpimät halit ja osanotot.
 
En varannut aikaa vielä. Seuraan tilannetta viikonlopun yli. Jos ois ollut kipuja tai arkuutta niin oisivat ultranneet. Vuoto ei oo lisääntynyt , mutta vuotaa edelleen.
 
Nyt se tais mennä kesken ,:sad001 tullu koko illan semmosia hyytymiä, että tuntus olevan aika selvä tapaus...Osasihan tätä odottaakkin. Mites Henskillä?
 
Voi ei äippä, niin pahoillani puolestanne :/ Jaksuja!
Onko Liinulla lääkkeet saanu vieläkään mitään aikaan?
Henski, mikä siellä tilanne?
 
Nyytti, ei mitään ole tapahtunut. Tai no, kirkasta limasta vuotoa kun pyyhkii - siteeseen ei mitään! Niiiiin toivoisin että sais ny ilman kaavintaa ohitte.

Toisaalta mietin että jos kaavitaan niin voisivatkohan samalla tehdä kohduntäytön ja ottaa koepalan - kun ne on kuitenkin edessä..
 
Voimia Äipälle paljon!!!!

Täällä on nyt toistaiseksi vuoto loppunut..ja mitään kipuja ei ole... Kovasti väsyttää ihan koko ajan ja kamala flunssa päällä. Toivon kovasti että matkalainen olisi kyydissä ja hyvässä kunnossa :)
 
ultrassa käyty, hyvin oli itsestään tyhjentynyt, ei tarvitse onneksi lääkkeitä tai kaavintaa. Tsemppiä henskille!
 
Takaisin
Top