Pelottaa

äippä03+06

Oman äänensä löytänyt
Eilen huomasin rusehtavaa vuotoa, ja tänään tuli jo verta. Neuvolasta sanoivat että voi olla ihan normaalia, jos ei oo oo kipuja. Saa nähä pysyykö pikkunen matkassa.
 
äippä03+06: Peukkuja pystyyn,että matkusta pysyy matkassa mukana.Mulla on totuuden hetk itän viikon perjantaina ja jännittää niin penteleesti toivottavasti matkustaja on elossa vielä kun puolitoista viikkoa sit mehiläisessä oli elossa.
 
Mää liityn pelkääjien kerhoon. En tiedä jos ootte jo lukeneet toiselta puolelta mutta mulla alkoi perjantaina pupuilun jälkeen vuoto alamaha kipujen kera, hcg 2050 oli (4+6), lauantaina olin kivuista kaksinkerroin ja yliopistosairaalassa ultrattiin (hcg 2170), löytyi kohdun sisäinen raskaus, sikiökaiku saatiin - ei sykettä. Pussista mitattuna viikot 6+4 ja lääkäri jo pahoitteli että kesken on mennyt. Oon ottanut 19.5 hormonikierukan pois ja kierto alkoi 18.5 joten kp3 ois pitänyt raskautua lääkärin mukaan. Sisätutkimuksessa kaikki hyvin (kanava täysmittanen, kohdunsuu kiinni ja siisti - vuotoa jostain näkyi). Vuoto jatkunut lähinnä rusehtavana pyyhittäessä. Eilen hcg 3300 ja illalla sairaalaan kipujen vuoksi - ei löytynyt syytä - pissaaminen hankalaa.. Tein suolihuuhtelun illalla kotona ja nyt edes kivut pois. Illan lääkäri kyllä tuumaili että vuoto voi tarkottaa alkavaa keskenmenoa.. Ja sekös taas sai mielen surulliseksi kun en vuodon takia edes ollut siellä :/

Torstaina aika gynen polille tarkistukseen. Mulla takana tosiaan jo 7km ja 2synnytystä joten niiin toivoisin saavani tämän vauvan syliin saakka.
 
Äippä: onko siellä vuoto rauhoittunut? Kiitos, tsemppejä tarvitaan joka suuntaan..
 
Mulla myös nyt pahentui. Alkuraskauden keskenmenohan ei yleensä aiheuta kipuja :sad001 7keskenmenoa tosiaan taustalla. Yhdesti meni rv15+ ja kaavintaan, yhdesti olen joutunut ambulanssilla sairaalaan kipujen vuoksi ja loput kerroista on vain alkanut vuoto, joka vienyt kaiken materiaalin pois :sad001

Kuitenkin vuotoa voi tulla esim limakalvoiltakin - toivottavasti sinulla olisi se tilanne :Heartred itse pahoin pelkään että nyt on aika luovuttaa pieni :sad001
 
Minulla oli auennut verisuoni kohdussa ilman mitään syytä, ja siitä tuli isohko hematooma. Vuosin viikolta 6 viikolle 19, 13 kokonaista viikkoa enemmän tai vähemmän. Välillä ruskeaa ja vähäistä, kolmesti aukesi todella raju punainen vuoto ja säikähdimme joka kerta, että nyt se meni siinä. Vuosin ihan pitkin lattioita pahimmillaan, kovien kramppejen kanssa. Yhden yön vietin tiputuksessakin. Diagnoosi oli uhkaava keskenmeno, ja siitä ei paljoa iloa saa revittyä. Alkuraskaus oli todella surkeaa aikaa. Mutta sitten se hematooma vuosi kokonaan pois eikä ole palannut. Nyt on menossa viikko 29 ja vauva on tosi aktiivinen ja ihana. En olisi uskonut vielä alkuvuodesta, että saan ottaa aurinkoa pallomahan kanssa!

Yksi keskenmeno minullakin takana, silloin ei vuotanut muuten yhtään mikään. Surkea tilanne selvisi nt-ultrassa: ei ollut kehittynyt sitten alun, mutta kroppa piti raskautta yllä, kaavittiin pois. Tulin raskaaksi heti ensimmäisestä kierrosta tuon jälkeen ja tässä ollaan ja voidaan paksusti. Toivottavasti kaikki sujuu nyt loppuun asti hyvin. Stressiä olen saanut eliniän tarpeiksi.
 
Kunusiini, ihana :Heartred suunnattoman onnellinen puolestasi!!! Mullakinhan kohdun suu ollut kiinni koko ajan vuodoista huolimatta, mutta jostain sitä vuotoa on tullut - reilustikin :/
 
Voimia äippä ja Liinu2013! Täällä peukut pystyssä, että kaikki menisi vuodosta huolimatta hyvin.
 
Moi! Täällä kans yksi jolla on ollut vuotoa pari päivää... Pelottaa..joo. Lääkärissä kävin tänään ja sieltä sanottiin, että kohtu näyttää hyvältä ja on pehmeä, mutta km riski on olemassa.. :sad001 viikkoja on nyt 6 takana.
 
Henski kävitkö yksityisellä vai? Mulla edelleen vuotaa ,mutta ei niin paljon kuin menkat.(mulla on runsaat).Raastavaa tää odotus, kun ei tiiä onko siellä enään tai ollutkaan ketään... Kunnalliselle ei pääse kun sanoo vaan että pitää odottaa ja seurata. Mutta oishan se kiva tietää.
 
Täällä yksi ryhmästä poistuva. Viime viikolla alkoi vuoto ja todettiin keskenmeno. Se oli jo kolmas ~vuoden sisään ja pääsen nyt tutkimuksiin. Kun vuoto alkoi tiesin heti mistä on kyse. Sitä kesti viikon verran ja sinä aikana oireetkin katosivat. Vuodon alkupäivänä rv6+0 ultralla löytyi ruskuaispussi joka vastasi kooltaan vain rv4+4 eli oli mahdollisesti tuulimuna. Ei siis sikiökaikua. Eilen mitattu hcg vain 35 eli kierto on käynnistymässä uudelleen.
Tsemppiä teille joilla vielä on salamatkustaja kyydissä!
 
Pahoitteluni twin!! Itselläni huomenna aika naistentautien polille iltapäivällä. Menen tarkistaan tilannetta. Niin kovat vuodot, vaikka hyytymiä ei olekaan tullut, etten usko siellä mitään olevan :sad001

Mikä äipän tilanne?
 
Vuotaa, vielä. Niukemmin kuitenkin ku menkat. yhtään hyytymää ei oo tullu, ihan kirkasta verta vain. mä seurailen tilannetta.
 
Istun polilla ja oottelen että huutavat nimeäni. Koskaan en ole täältä vielä hymyillen poistunut..
 
Ja itkien lähden nytkin. Odotan keskeytyspillereitä - alkio löytyi lyhistyneenä ultrassa. Vaikka hcg nousi koko ajan, ei raskaus edennyt.. :sad001

Toivotan teille onnea ja rakkautta :Heartred
 
Takaisin
Top