Ketju raskauteen, synnytykseen tai vanhemmuuteen liittyville peloille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan ymmärrän, kun yhdenkin tuleminen jännittää. Tai eihän sitä vielä tiedä.Tää ei ehkä ole varsinainen pelko mutta jännittävä aihe. Mulla on ilmeisesti kohonnut todennäköisyys monikkoraskauksiin perinnöllisyystekijöiden ja lapsettomuushoitojen vuoksi.
Jos tulisikin kerralla useampi, olisivat tietysti kaikki yhtä tervetulleita, mutta jännittäisi miten sitä pärjää kun on kuitenkin vain kaksi kättä.![]()
Mä oon käsityksessä että vain synnyttävän osapuolen perintötekijät vaikuttaisi, mutta en tietty päätä tästä pantiksi pistä.Ihan ymmärrän, kun yhdenkin tuleminen jännittää. Tai eihän sitä vielä tiedä.Mun mummolla on kahdet kaksoset, äidillä ei oo. Et vähän kans perintötekijää. En tiedä vaikuttaako miehen puolelta miten nämä, ku sielläkin on kaksosia.
![]()
Näin oon kans ymmärtänyt, että yhdetkin lisää jo todennäköisyyksiä. Ja jos on aiempia raskauksia.Mä oon käsityksessä että vain synnyttävän osapuolen perintötekijät vaikuttaisi, mutta en tietty päätä tästä pantiksi pistä.
Meillä suvussa kummallakaan puolella ei mun tiedon mukaan ole kuin yhdet kaksoset. Ei täälläkään siis monia kaksosia mutta yhdetkin kaiketi nostaa todennäköisyyttä.