Pelot

4+0 kuuluukin tulla 1-2 :happy: Nuo testin viikot tarkoittaa kuinka monta viikkoa hedelmöityksestä on. Lisäksi jokaisella ne hormonit nousee omaan tahtiin. Itse sain rv5+0 tulokseksi 2-3 ja tänään 5+5 tuli se 3+. Esikoisesta meni ihan samassa tahdissa ja nyt uskallan hetkeksi hengähtää kun hormonit ainakin on nousseet niin kuin pitää :happy:

Kiitos, nää rauhoittaa niin paljon mieltä! :smiley-angelic003
 
Mulla tänään 5+0 ja sain 2-3, en 3+. Luulisin, että tuokin ok.
 
4+4 ja tiputteluvuoto alkoi. Testissä haalea plussa. Nyt pelottaa aivan helvetisti että tää meni kesken.
 
4+4 ja tiputteluvuoto alkoi. Testissä haalea plussa. Nyt pelottaa aivan helvetisti että tää meni kesken.

Voimia Noaidi. :Heartblue Tiputtelu voi olla ihan vaaratonta ja asiaankuuluvaa, ja plussa haalenee mun käsittääkseni myös hormonien noustessa, kun niitä testejä ei oo tarkotettu käsittelemään niin korkeita hormonitasoja.
 
Voimia Noaidi. :Heartblue Tiputtelu voi olla ihan vaaratonta ja asiaankuuluvaa, ja plussa haalenee mun käsittääkseni myös hormonien noustessa, kun niitä testejä ei oo tarkotettu käsittelemään niin korkeita hormonitasoja.
Kiitos retale tsempeistä, vuoto on jo melko voimakasta ja menkkamaista. Jonkin verran on menkkamaista särkyä jotenkin on vain sellainen olo että tää taisi olla tässä tämä kierto. Mä nyt kuitenkin roikun tässä mukana kunnes saan polilta jotain kommenttia ja vahvistusta asiaan.
 
Kiitos retale tsempeistä, vuoto on jo melko voimakasta ja menkkamaista. Jonkin verran on menkkamaista särkyä jotenkin on vain sellainen olo että tää taisi olla tässä tämä kierto. Mä nyt kuitenkin roikun tässä mukana kunnes saan polilta jotain kommenttia ja vahvistusta asiaan.

Voi, kurja kuulla, pahoittelut. :sad001 Toivotaan silti parasta, mutta kyllähän menkkasärky + kunnon vuoto usein merkkaa keskenmenoa. Toivottavasti kaikki menee olosuhteisiin nähden hyvin ja saat polilta tarvittavat tutkimukset ja tuen. :Heartblue
 
Mua pelottaa juuri nyt huominen aika lailla. Oikeasssa rinnassa on joku kyhmy, ja huomenna sitä kuvataan ja tutkitaan (uä ja/tai röntgen). Imetän vielä edellistä "vauvaa" (1v 4kk), joten syy voi olla ihan harmitonkin, vaikka joku turvonnut maitorauhanen. Toisaalta mulla maitotukokset on aina olleet sellaisia, että niistä tulee heti tulehdusoireita (lämpöä ja vetämätön olo) ja ne on lähteneet samana päivänä kotihoidolla. Tämä möykky on ollut kolmisen viikkoa, ja kasvanutkin vähän. :/
 
Voikurja noaidi. Toivotaa et ois harmitonta.. sen melkeen ite aavistaa ja jotenki tietää kuin menee. Mut pidetään sormet ristissä ja toivotasn parasts! Voimia!


Rilmariel. Hui toivottavasti on vaan jotsin ihsn harmitonta! Tsemppiä
 
Kiitos tsempeistä kaikille, mutta kyllä tämä kierto oli tässä ja lähdetään uuteen kiertoon. Mun pelkoni kävi nyt toteen ja kaikki raskausmateriaali on alkanut poistua vuodon mukana.

Ihanaa raskausaikaa kaikille teille. :Heartred
 
Voi Noaidi, oon tosi pahoillani. :sad001 Voimia :Heartred

Rilmariel, toivottavasti ei ole mitään vakavaa!
 
Kiitos tsempeistä kaikille, mutta kyllä tämä kierto oli tässä ja lähdetään uuteen kiertoon. Mun pelkoni kävi nyt toteen ja kaikki raskausmateriaali on alkanut poistua vuodon mukana.

Ihanaa raskausaikaa kaikille teille. :Heartred
Oon pahoillani :Heartpink voimia teille
 
:Heartblue
Kiitos tsempeistä kaikille, mutta kyllä tämä kierto oli tässä ja lähdetään uuteen kiertoon. Mun pelkoni kävi nyt toteen ja kaikki raskausmateriaali on alkanut poistua vuodon mukana.

Ihanaa raskausaikaa kaikille teille. :Heartred

oon pahoillani :Heartblue Ihan paskaa mutta jos jotain hopeareunusta voi hakea niin meni nopeasti ja nyt pääsee yrittämään uudestaan! Tsemppiä tosi paljon!
 
Voi ei, Noaidi. Olen pahoillani. :sorry:


Mun pitäisi torstaina mennä neuvolaan työpaikkaa vastaapäätä, mikä ei suoranaisesti ehkä pelota, mutta en todellakaan haluaisi, että kukaan töistä näkee mun käyvän siellä vielä tässä vaiheessa. Mitenkähän sitä naamioituisi? :pompus:
 
Voi ei, Noaidi. Olen pahoillani. :sorry:


Mun pitäisi torstaina mennä neuvolaan työpaikkaa vastaapäätä, mikä ei suoranaisesti ehkä pelota, mutta en todellakaan haluaisi, että kukaan töistä näkee mun käyvän siellä vielä tässä vaiheessa. Mitenkähän sitä naamioituisi? :pompus:
Huivi päähä ja sillai ku ennevanhaa pidetty? :D
 
Voi ei, Noaidi. Olen pahoillani. :sorry:


Mun pitäisi torstaina mennä neuvolaan työpaikkaa vastaapäätä, mikä ei suoranaisesti ehkä pelota, mutta en todellakaan haluaisi, että kukaan töistä näkee mun käyvän siellä vielä tässä vaiheessa. Mitenkähän sitä naamioituisi? :pompus:

Pipo ja huppu päähän takista..
 
Onko muilla mitään kipuja alamahalla? Mulla alkoi tänään 6+0 lievää menkkamaista kipuilua ja hirvittää onko nyt sitten menossa kesken vai kuuluuko asiaan:nailbiting:
 
Onko muilla mitään kipuja alamahalla? Mulla alkoi tänään 6+0 lievää menkkamaista kipuilua ja hirvittää onko nyt sitten menossa kesken vai kuuluuko asiaan:nailbiting:

Minulla myös on ollut tänään hieman menkkamaista kipuilua alavatsalla. Alkoi heti aamulla ja jännitin, alkaakohan kohta vuoto. Ei ole alkanut, joten jospa siellä paikat vain kasvaa ja venyy, mikä aiheuttaa kivun. :)
 
Onko muilla mitään kipuja alamahalla? Mulla alkoi tänään 6+0 lievää menkkamaista kipuilua ja hirvittää onko nyt sitten menossa kesken vai kuuluuko asiaan:nailbiting:

Mulla on myös ollut välillä lievää kipuilua, silloin ihan alussa kun olisi menkkojen pitänyt alkaa oli melko kovaakin juilintaa hetkittäin. Kyllähän se joka kerta vähän jännittää, mutta ilmeisesti ihan normaaliakin että on kipuja.
 
Onko muilla mitään kipuja alamahalla? Mulla alkoi tänään 6+0 lievää menkkamaista kipuilua ja hirvittää onko nyt sitten menossa kesken vai kuuluuko asiaan:nailbiting:

mulla on ollu tosi koviakin kipuja ja olin jo varma että meni kesken mutta niiden jälkeen siis oli ultra ja kaikki hyvin! Kuuluu kaiketi asiaan! Mulla myös ummetus selkeesti aiheuttaa vatsavaivoja jotka sekottuu mulla noihin kasvukipuihin.
 
Takaisin
Top