Pelkoja, huolia, murheita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta taas tuntuu melkein päinvastaiselta jostain syystä.. mitään kovia oireita ei oo ollukkaan ja nekin vaihtelee, kohdun kasvukipujaki jotenki tosi vähän.. vessassa juokseminen on selkein ja jatkuvin oire. Tavallaan tuntuu ettei täs oo vieläkään edes sisäistäny koko raskautta... Mutta ku alussa oli se tunne et apuaapuaapua mistä mä voin ihannytheti saada varmuuden että kaikki menee ok.. niin nyt tuntuu että ei se huolehtiminen mitään vaikuta, jos käykin jotain ikävää niin kyllä se suru itsestään huolen pitää siinä vaiheessa. Jotenki vähän rauhottunu ja alistunu siihen ettei vielä voi tietää.

Pääsääntöisesti oon Aaria pystynyt olemaan samalla mentaliteetilla, kun sä. Mutta silloin, kun on liikaa aikaa miettiä, niin alkaa kehitellä kaikkia kauhukuvia päässään. Ja kyttäillä liikaa oireita tai oireettomuutta. Tuntuu niin tyhmältä, kun tiedän kokemuksesta senkin, että ei ne oireetkaan mitään takaa. Kolme viikkoa piinailua vielä, sitten nt-ultra. Pääsääntöisesti katson tulevaan positiivisena, mut sit tulee tämmösiä paniikkipäiviä.

juu noinhan se menee, harmi ettei voi laittaa kahta kommenttinappia ku olis voinu laittaa lisäks tuon olen samaa mieltä.. ja siis mäki järjellä oon ajatellu koko ajan näin kun nyt, mutta nyt vasta on vähitellen alkanu myös tuntua siltä. Ja ehtiihän tässä tulla vielä monta muutakin tunnetta ennen ku käärylä on käsivarsilla.. :)

Oon aarian kanssa myös samoilla linjoilla, muutama paniikki päivä tullut. Mutta eipä ite voi tässä vaiheessa vielä mihinkään vaikuttaa joten rauhallisesti päivä kerrallaan :)

Täällä yks panikoija istuu odottelemassa varhaisultraa. Meinas pää hajota kun ei mitään oireita ollu niin päätinpä lähtee tsekkaan onko siellä mitään. Ei varmaan kauheen fiksua viikoilla 5+6 kun sykkeitä tuskin kuitenkaan vielä näkyy. No mut näkeepähän edes onko siellä ketään :)

Mä näin viime yönä unta, että kävin ultrassa ja se oli tuulimuna...sitten mulle oltiin tosi tylyjä ja mä vaan itkin... Pakko kai sinne ultraan on mennä piakkoin, että saa mielenrauhan!!

Mulle on tän päivän aikana tullu hirvee pelko siitä että pikkuisella ei ois kaikki hyvin... jotenkin vaan ahdistaa. Onneks huomenna on se neuvola niin pääsee purkaan ajatuksia.

Jep niin kuin arvelinkin, sykettä ei vielä näkynyt, mutta kaikki oli niin kuin pitääkin näin alussa. Ruskuais- ja raskauspussi sekä keltarauhasrakkula löytyi eli nyt voi hyvillä mielin ootella :) esikoisen jäljiltä kierto vielä aika sekaisin joten raskaus ehkä vähän varhaisemmassa vaiheessa kuin mitä olin laskeskellut :)

Minne meni minun tissikivut, ja plussasta lähtien rinnat olivat "kovat" ja nyt ne oli puoliksi pehmeät. Heti huolstuin, mut yritän ajatella että normaalia tissikivun väheneminen :)

Mulla hävis tissikipu siinä 6-7 viikoilla, nyt aristaa enää satunnaisesti :) joten älä huolestu

Eilen illalla sitten alkoi ruskea tuhruvuoto ja lievät alavatsakivut :(. Ja huomenna pitäisi lähteä kolmeksi päivää työreissulle, onneksi sentään Suomeen. Nyt olis mieluiten vaan kotona ja katsois miten käy...

Tsemppiä! Toivotaan, että vuoto ei ylly. Ihan harmitontahan tuo voi hyvinkin olla.

Jaksamisia Nausicaä! Voi tosiaan olla ihan harmitonta. Jos auttaa yhtään niin mulla ainakin tuli selkeesti menkkojen tapaista vuotoa sillon tm:ssä. Mutta ymmärrän ton että nyt haluaisi olla kotona eikä työmatkalla :/

Jaksamisia Nausicaä! Toivotaan, että on ihan harmitonta vuotoa ja kaikki menee hyvin :)

Kiitos, toivottavasti näin on. Heti plussan jälkeen pahimpia kauhukuvia on ollut, että saan keskenmenon ollessani jossain ulkomaankomennuksella ja kärvistelen yksin jossain hotellihuoneessa pääsemättä mihinkään. Varmaan matkavakuutus korvaisi aikaisemman lennon mutta pystyisikö sitä sitten kärvistelemään matkalla ja lentokoneessa...

Ensimmäisessä km:ssä mies oli koko tapahtuman ajan työreissulla. Lähisairaalan äityisosasto oli kiinni koko viikon ja ultraan olisi päässyt yli 100 km päähän, mihin en todellakaan lähtenyt keskellä yötä yksin ajamaan. Ehkä tästä on jäänyt jotai traumoja.

Takaisin