Pelkoja, huolia, murheita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi yksinainen, olen tosi pahoillani. Voimia huomiseen ja kaikkea hyvää jatkossa!

Voimia vielä yskinäiselle <3 oon itse kokenut kohdunulkoisen raskauden ja varhaisen keskenmenon ennen tätä raskautta. Minulla on entuudestaan jo yksi lapsi mutta kova halu on ollu saada toinen lapsi. Nyt kun tammikuussa sain plussan testiin niin on murehtiminen ollut suurta ekaan ultraan asti että onko siellä ketään ja jos on niin onko elossa ym. no ekassa ultrassa oli kaikki loistavasti mutta nyt kun on viikkoja vasta 14 enkä tunne vielä liikkeitä niin ajatukset välillä synkistyy mitä jos jotain tapahtuu.. Oon kuitenkin saanut itseni rauhoittumaan aina ajatuksella että ei aina voi mennä huonosti ja oonhan mä jo yhen synnyttänytkin ja jos jotain sattuu niin en voi asialle mitään. Sekin on vähän mieltä huojentanut että on jo tän verran viikkoja kasassa että suurin km riski on aika pieni. Mutta toivottavasti kaikilla menee raskaudet onnellisesti loppuun saakka :)

Eipä tässä auta kuin toivoa, että kaikki on maha-asukeilla hyvin :) Ja tosiaan kuten itsekkin totesit - ultrassa kun kaikki ollut hyvin, niin aika pieni on enää keskenmenon todennäköisyys.

En tiedä onko tän asian paikka täällä ketjussa, mut on tarve päästä jakamaan.

Työkaverini puoliso on odottanut kaksosia, joiden suunniteltu sektio piti olla tällä viikolla, viikko ennen täysiaikaista raskautta. Vauvoille oli nimet valmiiksi mietittynä, keskosille sopivia vaatteita hankittuna. Vauvojen koko arviolta noin 2 kiloa kumpainenkin. Luonnollisesti näistä asioista tullut paljon nyt oman raskauden aikana jaettua ajatuksia.

Tänään sain työkaverilta tiedon, että vauvat ovat ennen sektiota kuolleet kohtuun. Miten näin voi käydä? Elämä on pelottavan epäreilua. Mietin myös, miltä oma kasvava mahani siinä silmien edessä nyt tuntuu hänestä...

Hui kamalaa! :sad001 Elämä on ihan kohtuuttoman epäreilu. Ei voi käsittää, mikä suru ja murhe siinä perheessä nyt on :sad001

Ihan kauheeta kun noin tapahtuu, kun odotin poikaa hyvän ystävän vauva kuoli kohtuun kahtaviikkoa ennen laskettua aikaa. Olin ihan paniikissa koko loppuraskauden. Ravasin lopussa useasti synnytyspäivystyksessä kun en ollut varma liikkeistä.

Takaisin