Pelkoja, huolia, murheita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei oo vielä, onneks, koska käyn salilla treenaamassa. Täällä tasan 16.

Mul vihloo alamahassa usein kun teen jonkun äkkinäisen liikkeen, mutta en oo siitä yhtään huolissani. Eikös ne oo sellaisia liitoskipuja?

Kohdunkannattimien venyminen aiheuttaa yleensä nuo viiltävät kivut äkkinäisten liikkeiden yhteydessä. Liitoskivut on enempi semmosia pitempiaikaisia kipuja ja tulee usein kun liikkuu enempi, esim kävelyreissuilla. Vaikka yksilökohtasiahan nämäkin jutut on. Ja suurin osa siedettävistä kivuista täysin vaarattomia :)

Jatkuvaa jomotusta alavatsalla.. Nivusissa ja niiden vieressä! :oops: Kävin jo gynelläkin tsekkaamassa kun en saanut mielenrauhaa, mutta ei sieltä selittävää löytynyt..
Istuessa on ruvennut tuntumaan kuin istuis jotenkin kohdun/ mahan päällä? :sorry:

Täälläkin välillä supistelee ja välillä jotenkin aristaa kohtua. Mut kai se on normaalia :)

MiniMami saitko heti ajan gynella vai miten :) Kun mietin et pitäisikö käydä itsekin tsekkaamassa tilanne, just mielenrauhan vuoksi

Joo, kävin siis yksityisellä. Mulla oli siinä muutakin ja terkkarissa ei lääkäriä vauvan vointi kiinnostanut (ei siis tutkinut mitään) niin pakko oli käydä!

Tympeetä, ettei joillakin paikkakunnilla tunnu julkiselta saavan nyt mitään apua/tutkimuksia :( mulla käynyt vissiin tuuri, kun tosissaan otetaan.,

Joo, mulla ois ollut murheita paljon viime viikon neuvolaankin, mut eikös sinne sattunut sijainen. Joku nuori tyllerö joka sanonut mihkään juuta taikka jaata.. Mutta eipä tuo lääkärikään tutkinut! :sorry:

Ja synnärin päivystykseen eivät vissiin vielä näillä viikoilla hevillä ota! Uhh..

Täällä ei ainakaan vielä pääse synnärin päivystykseen. Itse olin yhteispäivystyksessä ti-ke yönä, josta jatkoin ultrattavaksi naistentautien puolelle. Seuraavana päivänä menin naistentautien polille ja jäin pariksi päiväksi tarkkailtavaksi/testailtavaksi/ultrattavaksi.

Mullakin ollut säännöllisen epäsäännöllisesti tuolla mahassa erinäisiä tuntemuksia. Mua ei myöskään lääkäri ottanut todesta, joten paree vaan nyt luottaa että nää kuuluu raskauteen. Huolestun sitten jos tulee verta. Lepo on mulla auttanut kipuiluihin. Jos on ollut jotain touhuttavaa niin oon ottanut vaan rauhallisemmin :-)

Onko teillä tapahtunut kohdunkaulassa muutoksia? Itellä tuntuu olevan pehmennyt ja vähän auki

Itse luulin et pehmennyt ja raollaa, mut kävin lääkärissä ja tiukasti oli kiinni :)

Mulla oli lääkäri viime viikolla oli ihan normaali silloin kokeilin itsekkin, mutta nyt oli ihan erillinen :/

Takaisin