pelittääkö

Nyt on saatu toi Olet täällä -polku toimimaan, jei emoticon

Keskutelukin aukesi ekalla yrittämällä, enää ei tullut mitään tällä sivulla on ongelmia -ilmoitusta. Ehkä tää tästä vielä joku päivä :-D
 
Aivan Sukey, ehkä tämä vielä joskus :D Nyt immeiset vaan kirjoittelemaan entiseen tahtiin!! Toivottavasti tämä uusi systeemi ei karkoita pois ainakaan vakikirjoittelijoita ja faceebookittomia.
Hymiöt on ihan tyhmiä juu, eikä tämä vieläkään katkaise riviä kirjoittaessa.. Kuitenkin toimii jo selvästi nopeammin eikä enää herjaa erroria jokaisella avauksella :)
 
Mut kuinka monella pienen vauvan äidillä on aikaa oottaa vartti, että keskustelu aukee?
Ei mullakaan... emoticon
 
Eiköhän tää tästä. Meinasin jo luovuttaa ku lataamiseen menny ikuisuus mut tänää näyttäis jo et vähä nopeempaan päin ollaan menos :) Jotain onki päivistä puuttunu ku ei oo päässy lukemaan eikä kirjottamaan kuulumisia..

 
Toisaalta kerrankin on ehtiny tehdä jotain kotihommiakin kun ei oo täällä tarvinnu asua ;)
 
Ja uusien viestien etsiminen tuskaa...Ollaankohan myö kirjoitettu vähän liikaa aiheita?emoticon
 
Luulen että jos alottaa nyt uusia aiheita, ne tulis tohon alkuun? Pitäisikö alottaa koko homma alusta? ;)
 

Miten saan tickerin näkyviin? Pitääkö vaihtaa sitä muotoa Lilypiessa? Nyt näkyy vaan pojan kuva.

No sainkin sen näkyviin kun vaihdoin Html-muotoon.

En saa avatarta näkyviin?

 
Eipä tämän toimivuutta voi vielä ihan kehasta.

Noista uusista hymiöistä kyllä tykkään huomattavasti enemmän ku niistä edellisistä. Olkoot vaikka kui teinimäisiä mut on ne silti kivempia ku ne pelkät pienet yksinkertaiset kuvat. emoticon  Toi on ihan niinku poikani emoticon  kuten myös nää.
 
En tiedä onko kaikki jo huomannu että kun klikkaa tosta viimeisin viesti niin ne tulee aika järjestyksessä. Vaikkakin ainoastaan ne mihin on kirjotettu sinä aikana kun tää uus sivu on ollu.

Nyt mulla alkanu pelittää normaalisti tää sivusto. Vihdoinkin..
 
Hetken aikaa jo toimi se sivupolku ja muukin täällä, mut nyt taas näyttäis olevan ongelmia... eihän täällä jaksa etsiä uusia viestejä! Miksei ne voi näkyä niin kuin ennen... :( Plaah. Ois niiiiin kaivannut tätä tukea täältä, mut ihan liian hankalaa ainakin vielä. Liian monta klikkausta jotta pääsee lukemaan viestejä! Ja aina joutuu aloittamaan alusta, kun polut ei toimi ja se aina heittää ne keskustelut "väärään" järjestykseen, eli joka ikinen kerta joutuu järjestämään ne uudestaan...

En enää edes löydä keskusteluita, joihin oon kommentoinut!! Aargh!
 
Mä en ainakaan osaa käyttää tätä enkä löydä mitään täältä,niitä vanhoja kivoja ketjuja....emoticon
 
Elysee, aihelistan oikeassa yläkulmassa on viimeisin viesti -"painike", siitä kun painaa, niin saa ketjut aikajärjestykseen uusimmasta alkaen.

Nämä hymiöt ovat kyllä kamalia, koskahan ylläpito tekee jonkun muutoksen niihin? emoticon
 
Hahaa mulle tuli tuohon polkuun:

Olet täällä: >error

niinpä

Suurin osa hymiöistä on kyllä ihan kauheita.
 
Mulla foorumi ainakin tekee sitä, et aihelista voi näyttää, että johonkin tiettyyn topikkiin on tullut uusi vastaus, mut sit kun keskustelun avaa, niin sitä uutta vastausta ei näy missään. Siihen saattaa mennä aika kauankin ennen kuin pääsee lukemaan vastauksen, joka kuitenkin näkyy elokuisten "etusivulla" emoticon
 
Takaisin
Top