pelittääkö

Mirde

Puuhakas puhuja
tämä foorumi? Koetan testailla. Ainakaan kuvia en eilen nähnyt, siis niitä avattaria. Ja jotenkin.. no, kaikkeen tottunee. Haa, osasin laittaa tuon avattaren. Ehkä tämä tästä. :)
 
Miks kukaan ei kirjota enää mitää:D pelittää tää joten kuten.. lataa tosi kauan.
 
Tää on nii erinäkönen koko foorumi. Ja toi et noi viestit ei ole ollenkaan aikajärjesykses nii on ihan syvältä.

Mä en ole ehtiny eilis illan jälkeen käymään. Mut nyt ekan kerranpääsin kirjottamaan. Katotoaan nyt lähteekö tää toimimaan paremmin. Toivottavasti.
 
Mä en edes osaa mennä takasin omaan viestiini saati sitte mistä mä pääsen takasin siihen aiheiden listaan? Mä olen ihan käsi täs hommas. Ed oli kuitenki aika selkee. Tästä ei ota tolkkua millään, MRRR. Eikä löydy hymiöitä ym.
 
Mä kirjottaisin mut tää jumittaa ihan koko ajan tosi paljon............... Ja sit kun kirjotan, painan aina vahingossa "peruuta" nappia!!!!!! MRRRRRR... Ne on väärin päin :)

Ja joo, se ettei nää viestit oo aikajärjestyksessä on tosi syvältä. Tulee ihan kiukkuseksi kun koittaa täällä käydä, kun on tottunut päivittäin ainakin lukemassa käydä ja nyt ei meinaa edes se onnistua :(
 
Musta toooosi hidas avaamaan viestejä...eikä noi foorumi jutut ollut ainakaan eilen aikajärjestyksessä...
 

J.J. 

Sama juttu, mä hakkasin ekaa viestiä lähettäessäni ensin kolmasti peruuta-nappia.

Kummasti lyheni viesti kerta kerran jälkeen..

Ja kappas, näkyi vaan osa vastauksista alkuun, viestin lähettämisen jälkeen vasta näkyi kaikki.

 
Juu taitaa VIHDOIN JA VIIMEIN toimia.. Komppaan muita, ihan pyllystä kun uusin viesti ei näy ensin :( Ja tämä vastausjuttukin on ihan tyhmä niin monella tavalla!!! Miksi tämä jatkuu ja jatkuu vaan niin pitkään kunnes painaa entteriä!?! Ja se vastauspainike on tuolla vasemmassa laidassa :/ Mutta ei kai tässä auta kuin opetella..
 
Mun koneella foorumi toimii suht hyvin, ei enää jumita koko nettiä samalla tavalla kuin viimeiset pari päivää.

Näkyykö teillä muilla, jos viestiketjuun on tullut uusia viestejä? Mulla ei näy. Toivottavasti ylläpito tekee jonkinlaisen muutoksen siihen.. Eiköhän tästä ihan hyvä tule, palautetta voi aina lähettää ja muutoksia tehdään varmaan sitä mukaa kun vikoja tulee ilmi :)
 
Mua ketuttaa kaikkein eniten tuo aikajärjestyksen puuttuminen!!! Ja hymiöiden puuttuminen.. ja se, että tää rivi ei katkee kirjotettaessa. Ja se... :D!!!
 
en ole jaksanut edes kokeilla kun oli niin tuskaisen hidasta. Trackerit (ne polut takaisin) ei ole dynaamisia, vaan näyttää aina room tms. mun mielestä pitäisi näyttää sen ketjun nimi missä on.

Sitten jos palaa hetken kuluttua ja klikkaa niin tulee vaan erroria (siis jos yrittää esim. palata elokuisten ketjulistauksiin, kun on jonkun ketjun sisällä..)
 
Nyt pääs suht nopeesti sisälle.

Mut mistä mun pitää painaa et pääse takasin siihen aihelistaan tästä viestiketjusta?

Mulla kyllä katkasee rivin ihan normisti.
 
Saas nähdä.. Pääsin vihdoin kirjautumaan, yhessä vaiheessa aina ilmoitti ettei tunne mua. Aikajärjestyksen puuttuminen suurin puute, en oo kyllä vielä ehtiny tutustumaan tähän tarkemmin, ehkä myöhemmin sitten.
 
Mulla jumittaa ja pahasti, rivi on yhtä pötköä, polut ei toimi... Ei siis toimi oikeastaan mikään täällä! Mistä pystyis pistää palautetta ylläpidolle, onko tietoa?
 
Mä en tykkää vieläkään yhtään, tai olisi ihan hyvä jos saisi auki näitä keskusteluja... Menee joku 5yrittämää ennen kun saa auki...
Ja kaikessa kestää ihan hirmu kauan! :(
 
Tää on kyllä ihan sika hidas!! viimeks kun yritin heti sen päivityksen jälkeen käydä täällä ni meni vielä kauemmin enkä saanu viestiä lähetettyä. Nyt on sentään tähän viestin vastaus kenttään ilmestyny nuo hymiöt sun muut jutut...meinasin jo et poistan tunnukset tänne kun niin rupes ärsyttämään, mut ehkä mä annan vielä toisen mahdollisuuden tälle
emoticon
 
Muuten alkaa pelittää melko hyvin, mutta mulla ei avaa keskusteluja heti, vaan ensin tulee jonkinlainen ongelmailmoitus ja vasta sivun päivitys avaa keskustelun.

Aika mielenkiintoisia hymiöitä, mun mielestä ne vanhan palstan hymiöt oli parempia.. emoticon
 
en ala jos tää jää näin hankalaksi. Olis todella kiva, jos tuohon otsikon viereen tulis samalla lailla näkyviin montako sivua on jo kirjoiteltu ja vois suoraa mennä siihen viimeiselle eikä ensin ekan sivun kautta.

Ja hymiöt on hirveitä. Niin teinihymiöitä, että huhhuh!emoticon
 
Takaisin
Top