Tää tulee olemaan niin vaikeeta. Näen sukulaisia juhannuksena mökillä ja ruokajuomana on usein viiniä ja saunan ja paljun yhteydessä on aina tarjolla olutta, siideriä ym. Tuntuu, että olen muutenkin suurennuslasin alla kun ollaan viime kesänä menty naimisiin ja lapsen saanti olis sitten se seuraava vaihe. Juhannuksesta parin viikon päästä on kaverin häät. En tiedä yhtään miten olen juomatta siellä. Kaikki huomaavat jos otan alkoholittoman alkumaljan... Ja häihin ei ole kutsuttu lainkaan lapsia, joten luvassa siis juomista ja juhlintaa läpi yön... (Ja vaikka sanotaan, ettei pienen kuoharilasin juonnista ole haittaa niin en koe mitään tarvetta sitä juoda. Alkoholin juominen raskauden salailun vuoksi ei sovi oikein omiin arvoihin.) Sitten on kesällä vielä meidän omat tuparit, toisen kaverin polttarit ym. Yhden kerran voin vedota siihen, että olen ottanut migreenilääkkeen, joka on kolmiolääke, eli en voi juoda, mutta mites kun näkee samoja ihmisiä useamman kerran kesällä tällaisissa tilanteissa joissa juodaan? Passittavat mut lääkäriin jos migreenikohtaus iskee kahden viikon välein!!! :D
Jään odottamaan, että te muut keksitte tänne hyviä tarinoita ja lainaan niitä sitten häikäilemättä! :)