Parisuhde

Meillä riidat liittyy usein siihen, että mä koen niin epäreiluks sen että mies voi sanoa "mä käyn kaupassa" tai "täytyy käydä moikkaan yhtä kaveria" tai "lähen salille" tai muuta tollasta. Itehän joudun suunnittelemaan menoni paljon tarkemmin, ja sopimaan erikseen että jos meen huomenna salille, niin voiko mies olla tytön kanssa jne..

Kotityöt menee aika tasan, molemmat siivotaan yhtä vähän! :D Tiskit menee koneeseen käytön jälkeen, se kumpi kerkee ni tyhjentää. Ite rakastan pyykinpesua ni se on mun homma, mut joskus jos oon väsyneempi tai muuten en oo pyykänny nii kyllä mies hoitelee niitä pyytämättä. Ruohonleikkuut ja muut pihahommat on koko perheen yhteistä aikaa, neiti on yleensä leikkkrin kyydissä kuulosuojaimet päässä ja mä häärään omiani, ja välillä tyttö häärää mun kans tai välillä mä ajan nurmikkoa.
 
Mä oon pessyt ehkä neljä kertaa pyykkiä koko seurustelun aikana, oon kyl hävettävän huonosti osallistunut siis siihen asiaan.. Muutenkin olen meillä se, joka aina sotkee ja jättää tavaroita hujan hajan. Joskus saan hirveen siivousinspiksen ja sitten siivoan kaiken kerralla (yleensä kun on vieraita tulossa). Pitäis varmaan ryhdistäytyä ku vauva tulee ja pyykkien määrä tuleen kasvaan ja muutenki ois viihtysämpää kotona, jos ois joskus siistimpää :)

Onko teillä muuten mies lopettanut myös alkoholin/tupakan sympatiasyistä tai muuten vaan? Mun poikakaveri aina sanoo kun mun porukat tuputtais sille juotavaa, että "me ollaan raskaana, ei pysty". On mukavaa, kun toinen noudattaa samaa absoluuttista linjaa :)
 
Meillä miehen alkon käyttö vähentynyt entisestään, sama oli esikon odotusaikana. Saunakaljan saattaa juoda, siihenkin kysyy luvan, mutta muuten ei juo mun ollessa paikalla.. Mun mielestä se on kiva, vaikka kyllä mä sille ravintolassa oon sanonut, että mun puolesta saa kyllä ottaa viiniä, mut eipä tuo mies oo halunnut. Kavereiden kanssa käy toki harvakseltaan ulkona, mut se onki ok, kun mä en oo näkemässä. Kännitupakoija on, niinkun mäki olin ennen.

Juttelin eilen ystäväni kanssa ihastumisista yms. ja pääsin jotenkin niin hyvin takaisin mielikuvissa aikaan, kun oltiin miehen kanssa just tavattu. Tänään töistä tullessa näin koko miehen ihan eri tavalla, vitsit että mulla on ihana mies. :Heartred Kuusi vuotta yhteiseloa takana, melkein kolme vuotta naimisissa.
 
Mä rakastan tätä lausetta:

Aviomies on hän, jonka sylissä et voi olla ihailematta makuasi miesten suhteen.
-Pat Jerred-

♥♥
 
Mä kans tykkään aina miettiä niitä alkuaikojen ihastuksen tunteita! mielenkiinnolla ootan mitenkä meillä parisuhde tulee muuttumaan kun (jos) sattuisi tärppäämään... hyvien ja huonojen hetkien kautta voittoon tässäkin suhteessa on menty. Toivottavasti lapsen saaminen vain lujittaisi tätä:Heartred

Sent from my LG-P710 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top