Parisuhde raskausaikana

Mun mies odottelee kuulemma et 12vko on ohi ni uskaltaa iloita. Mut soitti veljelleen jo kertoo :D ja sain hieronnankin äsken et kyl hän on onnellinen..ja paras oli lähdössä makkarista ku mä alan nukkuu aikaisen työvuoron takia ni suukotti mua ja sanoi vatsalle hyvää yötä :Heartred aika ihanaa :Heartred kyl tää on ihanaa aikaa :Heartred
 
Meillä mies on sitä mieltä ettei halua ajatella koko raskautta ennen kuin on käyty ultrassa. Pelkää niin paljon huonoja uutisia.
 
Esikoisesta mies vasta kun vauva oli sylissä niin kasvoi jotenkin isäksi. Ja ei oo oikeen kuopuksenkaan raskaus aikana ikinä mitään mahalle jutellu yms. Sillon tällön saattanut silitellä. Mut aika on on nyt ihan myyty kun vauva on syntynyt. Luulen et joillekkin miehille se ei oo niin helppoa ajatella sitä vauvaa samalla tavalla odotus aikana kun äidin
 
Minun mies ei paljon puhu asiasta, mutta kuuntelee minun pulputusta ja huolipuhetta. Tuntuu, että säikähti siitä tammikuun keskenmenosta niin paljon, ettei nyt uskalla juuri odottaa ennenkuin jotenkin asia varmistuu.
Hauska oire parisuhteessa on se, että saan orgasmin nyt helpommin. En tiedä johtuuko se parantuneesta kehonkuvasta vai parisuhteen tiivistymisestä tai ihan jostain biologisesta esim.limakalvoille. Mutta mukava raskausoire. :cat:
 
Minun mies ei paljon puhu asiasta, mutta kuuntelee minun pulputusta ja huolipuhetta. Tuntuu, että säikähti siitä tammikuun keskenmenosta niin paljon, ettei nyt uskalla juuri odottaa ennenkuin jotenkin asia varmistuu.
Hauska oire parisuhteessa on se, että saan orgasmin nyt helpommin. En tiedä johtuuko se parantuneesta kehonkuvasta vai parisuhteen tiivistymisestä tai ihan jostain biologisesta esim.limakalvoille. Mutta mukava raskausoire. :cat:

mulla oli esikoista odottaessa ehdottomasti elämäni parasta seksiä!
 
Meillä mies innoissaan. Hänelle ensimmäinen ja pitkään toivonut lasta. Asensi omaan puhelimeensa raskaus sovelluksen jotta voi seurata viikottaista kehitystä. [emoji85]

Sovelluksen kautta pääsee varmasti vieläkin paremmin mukaan raskauteen. Voi, kun suloista! :)
 
Meillä poikaraskaus tappoi seksielämän pitkäksi aikaa, vasta tyttöraskaus tai sitten ikä korjasi asian. Nyt ei kyllä ole tehnyt mieli yhtään pitkään aikaan, toivottavasti ei käy kuten viimeksi poikaa odottaessa.
 
Mies juttelee jo mun mahalle, vaikka seuraa kans kehitystä sovelluksen kautta ja tietää, että siellä on vasta parisenttinen ihmisen alku :Heartred Eka lapsi molemmille ja mies on vielä enemmän innoissaan, kuin mä. Tää on ollut mulle vähän ylläri, kun yleensä ei suunnittele elämäänsä nykyhetkeä pidemmälle ja on jopa inhorealisti monissa asioissa. Nyt puhuu auton vaihdosta ja kehdon veistämisestä :-)
 
Minun mies ei paljon puhu asiasta, mutta kuuntelee minun pulputusta ja huolipuhetta. Tuntuu, että säikähti siitä tammikuun keskenmenosta niin paljon, ettei nyt uskalla juuri odottaa ennenkuin jotenkin asia varmistuu.
Hauska oire parisuhteessa on se, että saan orgasmin nyt helpommin. En tiedä johtuuko se parantuneesta kehonkuvasta vai parisuhteen tiivistymisestä tai ihan jostain biologisesta esim.limakalvoille. Mutta mukava raskausoire. :cat:

Meillä vasta ar-ultra ja sydämen syke saivat tulevan isän rentoutumaan ja onnen valloilleen. Samoihin aikoihin huomioin alapään entistä paremman tuntoherkkyyden ja helpommat orgasmit. Ehdottomasti paras raskausoire :-D Edes pahoinvointi ei ole vienyt sitä iloa! (ainakaan vielä)
 
Esikoinen kun synty niin mies tokas vaan, että "katoppas" :grin:grin
 
Ihania miehiä teillä:Heartred

Meillä ei mies ole kommentoinut juuri mitenkään paitsi tuuletellut että pääsee autokaupoille. Joku 7 hlö pitäis löytää, missä olisi tila koirallekkin. Eiköhän jenkkiauto kaupoille suunnata.

Mutta jos hänkin tästä heräis, ainakin antaa mun nukkua kun väsyttää ja kyselee oloja. Ehkä tää neljäs raskaus ei enään niin herätä fiilistä kun tossa nuo kolme jo pyörii ilahduttamassa arkea.
 
Takaisin
Top