Kyfi3153640
Oman äänensä löytänyt
Toivottavasti herää vaan myöhässä [emoji23] on vaan outoa olla yksin näiden ajatusten ja olojen kanssa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minun mies ei paljon puhu asiasta, mutta kuuntelee minun pulputusta ja huolipuhetta. Tuntuu, että säikähti siitä tammikuun keskenmenosta niin paljon, ettei nyt uskalla juuri odottaa ennenkuin jotenkin asia varmistuu.
Hauska oire parisuhteessa on se, että saan orgasmin nyt helpommin. En tiedä johtuuko se parantuneesta kehonkuvasta vai parisuhteen tiivistymisestä tai ihan jostain biologisesta esim.limakalvoille. Mutta mukava raskausoire.
Meillä seksi parani synnytyksen jälkeen huomattavasti. Ainakin mun mielestä :D
Meillä mies innoissaan. Hänelle ensimmäinen ja pitkään toivonut lasta. Asensi omaan puhelimeensa raskaus sovelluksen jotta voi seurata viikottaista kehitystä. [emoji85]
Minun mies ei paljon puhu asiasta, mutta kuuntelee minun pulputusta ja huolipuhetta. Tuntuu, että säikähti siitä tammikuun keskenmenosta niin paljon, ettei nyt uskalla juuri odottaa ennenkuin jotenkin asia varmistuu.
Hauska oire parisuhteessa on se, että saan orgasmin nyt helpommin. En tiedä johtuuko se parantuneesta kehonkuvasta vai parisuhteen tiivistymisestä tai ihan jostain biologisesta esim.limakalvoille. Mutta mukava raskausoire.