Parisuhde raskausaikana

Mutter

Varmaotteinen viestittelijä
Lokamammat 2018
Miten teidän mies reakoi raskauteen, onko parisuhde muuttunut jotenkin?
 
Meillä mies tosiaan superonnellinen, oli googlaillut, kuinka yleistä on saada useampi kuin yksi keskenmeno... Hän on samalla huolissaan ja samalla niin innoissaan. :Heartred Meillä siis parisuhde kukoistaa. :-)
 
Aika rauhallisesti tähän toiseen. Yks päivä mietti, että mitäs ne kaks pikku-vipeltäjää täällä kotona oikeasti tarkoittaa. :joyful: Ja että katsotaan nyt rauhassa tässä miten homma etenee..

Ekassa raskaudessa hyvin hellä, suojeleva. Lähensi kyllä meitä. Ei ota raskautta itsestäänselvyytenä.
 
Onnelinen mies täällä :) Yhdessä kuitenkin odotettu tätä uutista toukokuusta asti. Meni pari päivää uskoa, että on totta :grin Huolehtii, että syön tarpeeksi (huono syömäri täällä...) ja ulkoilen päivittäin. Muutenkin on aivan ihana :smug::smug:
Parisuhde oli parhaimmillaan ensimmäiset pari kuukautta yrityksen aloittamisesta, sitten alkoi vähän tulla huoli esiin ja stressi, mutta nyt taas kaikki paremmin kuin hyvin. Mitä nyt mielialat vähän vaihtelee ja syntyy pientä hetkellistä kränää, mutta ei olla koskaan osattu tapella. Saa nähdä tuleeko tähän meidän "ei olla tapeltu koskaan" muutos tässä raskausaikana :eek::grin
 
Ensimmäinen raskaus ja me kummatkin vielä vähän sekaisissa tunnelmissa. Minä otan rennommin, mies vähän stressaa rahallista puolta. Kuitenkin suojeleva minua (meitä) kohtaan ja onhan tästä puhuttu jo vuoden verran.
 
En tiedä. Ei puhu paljoa, antaa ymmärtää että kävi miten kävi niin homma ok. Se vähän tuntuu pahalta...:/ Vähän innostuneempaa tukea kun toivois... Tässä joutuu oikeasti miettimään, kun ei ole ulko puolisoa apuja edes isovanhemmista että miten me enää hoidetaan parisuhdetta kun on kolme lasta.
 
Meillä mies on kovin innoissaan raskaudesta, mutta ei tunnu aina ymmärtävän mun hankalaa/muuttunutta olotilaani. Ja kun lopetin tupakoinnin heti plussattuani, niin kotona tapeltiin, niin ettei aikaisemmin ole tapeltu.. Ei ihan ymmärretty toisiamme. Toisaalta suhdettakin takana suht vähän aikaa.
 
Esikoisen raskausaika ja syntymä lähensi meitä entisestään, ja ollaan kyllä tiiminä oottamassa tätä toistakin :)
 
Nyt kun olen oksentanut kellon ympäri olen jättänyt kaikki kotityöt miehelle. Se tuntuu häntä nyppivän mutta saa luvan nyt auttaa kun tätä krapulaa ja päänsärkyä tuntuu riittävän.
 
Meillä mies on ottanut aika rennosti uutisen toisesta lapsesta. Innoissaan on mutta ei ymmärrä mun pelkoja ja jatkuvaa testailua ja oireiden seurantaa :woot:
 
Meillä mies on jokakerta ollut ihan innoissaan ja ei malttaisi pitää salaisuutta! :)

Hellii ja huolehtii musta kyllä aina, mutta raskausaikana vielä enemmän! :)
 
Mies ei vielä ole oikein sisäistänyt uutista

Älä huoli, niillä kestää! Mun miehelle esikoinen tuli aikanaan konkreettisemmaks kun alko liikkeet näkyy masun päälle ja poju potki kovasti. Oikeasti se tajusi olevansa isä kun poika oli noin 2viikkoa vanha..
 
Takaisin
Top