Parisude ja uusi tulokas.

Ollaan oltu yhdessä 18 vuotta, mistä 2,5 vuotta naimisissa. Suhde on käynyt läpi sen verran myrskyjä, että kestää lähes mitä vain. Lapset on ollut meille aina toive ja unelma. Kahden piti riittää, mutta niin se mieli vain muuttuu ja kolmas haluttiin. Ei tämä uusi tulokas ole sitä mitenkään muuttanut. Onnellinen lisä se kyllä olisi meidän perheeseen. Me ollaan onneksemme vältytty kaikista vauva-ajan kriiseistä. Vauva-aika on ennemminkin tehnyt meistä teräksisen parivaljakon, joka puhaltaa yhteen hiileen.
 
Me ollaan tunnettu vasta alle kolme vuotta ja asuttu yhdessä niistä melkein 2,5. Näin neljänkympin lähestyessä sitä tekee päätöksiä pakosta vähän rivakammin. Muuten olisin ehkä halunnut olla pari vuotta vielä vaan kahdestaan. Mutta parisuhde tuntuu vankalta ja paranee vaan ajan myötä. :Heartred Mies toivoi lasta vähintään yhtä paljon kuin minä ja on nyt tosi onnellinen, sekin tuo luottamusta tulevaan.
 
Meillä on jo yksi lapsi niin en usko että kovin paljon uusi vauva muuttaa parisuhdetta. Muutenkin oltiin seurusteltu niin vähän aikaa ennen ensimmäistä raskautta, että meidän parisuhde on oikeestaan tehty vasta raskaus/vauva-aikana :)
 
Me ollaan oltu yhdessä 10 vuotta ja meillä on 2v8kk Esikoinen, joten luotan, että eiköhän tästäkin selvitä hengissä. :D Vauvavuosi kun ei mitään ihan herkkua ole, varsinkaan, jos yöt on huonoja. Mutta toisiamme tukien huonolla huumorilla eteenpäin!

Mies on kyllä ihanasti huomioinut mu tässä raskauden aikana, olen voinut huonosti niin olen saanut levätä ja ruokaa valmiina sänkyyn jne. Mies on myös valtaosin hoitanut kotityöt. Vauvasta ei olla paljoa puhuttu, ainakaan yhtä paljon kuin Esikoisesta aikoinaan, mutta hyvillä mielin mieskin vauvaa odottaa ja se on mulle tärkeää, on hyvä tietää, että tässä hommassa ollaan yhdessä. ♡
 
Takaisin
Top