Parhaat imetysliivit

Mulla on kans pääsääntöisesti käytössä Lindexin imetystopit ja omistan niitä neljät ja on ihan parhaat ja tukee hyvin , kun ei oo mitkään kovin suuret rinnat. Lämpimästi suosittelen ☺
Lisäksi on anitan liivit ja yhdet bella bambinasta hankitut. Mutta noita toppeja käytän eniten.
 
Minä käytän kotona vaan toppeja. Rintatulehduksen jälkeen näin. Lindexin liivit ostin, mutta ne painaa jotenki sivusaumoista, vaikka on sopivat. Parit Bravadon imetysliivit on ja sellaiset ajattelin tilata taas, ku toiset noista pienet ja siksi varmaan rintatulehduksen sainki.
 
Mulla on kotona vaan urheiluliivejä/ -toppeja koska on niin pirun mukavia, mutta nyt (kun maidontuotantokin tuntuu vähän vilkastuneen) oon alkanu pelkään että näillä imettäminen aiheuttaa tukoksia jos rinnat ei pääsekään tyhjeneen kunnolla/ tasaisesti...? Huomenna tiedossa eka ihmisten-ilmoille-päivä ja tarkotus olis löytää yhdet kunnon liivit (joihin vois ehkä vaikka vähän tuhlata/ panostaakin) ja sit kotikäyttöön jotain mukavia lötköpötköjä. Onko kellään vinkkiä mistä kandee käydä kattoon, Ideaparkiin oon menossa?

Ai niin, itseasiassa! Ostinhan mä Tokmannilta kahdet KiroilevaSiili-liivit jotka makso kympin kipale. :D Niiden mallina sellaset murkkuikästen ensiliivit, elikkäs niinku kaks kankaista kolmioo etumuksessa. On mukavat, ja helppo kaivaa kotosalla tissi esille. Vaikka onhan ne aika jäätävät, ja toiset muuten hajoskin jo, mutta aattelin et kyllä ne matkauniliiveistä menee sit jatkossakin, mä kun en osaa nukkua ilman liivejä/ toppia muualla ku kotona. Mutta taidan siis ostaa vastaavia vielä parit lisää.
 
Eilen kävin ostamassa toisen parin Kappahlin imetysliivejä (kahet n.20€), tukee ihan kivasti, vaik koko tällähetkellä 85E ja helpot käyttää. Ne menee myös yöllä. Niissä on just sellaset "luukut" ja kankassuikale tossa rinnan reunalla (saa hyvin harson viritetty tissin lämmikkeeks)
Kappahlin imetystopit on kans käteviä, luukku systeemi kans. Niissä se rinnan alle tuleva kuminauha vaan painaa joskus ja hiostaa.

Mut ois tarkotus käydä la ostamassa kunnon tukevat liivit ihan liiviliikkeestä, ku toi käsien puutuminen on kuulemma yläselästä lähtösin ja sen hoitoon auttaa taas kunnon tukevat liivit.
 
Takaisin
Top