Parhaat alkoholittomat?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tindell
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bavarian vehnäolut on mun mielestä paras alkoholittomista oluista. Myös Heinekenin alkoholiton ihan ok ja ovat molemmat 0,0%.

Hyvää alkoholitonta viiniä en ole kyllä päässyt maistamaan, mutta kuohuviinit toimii vähän paremmin.

Taitaa olla aika mahdoton tehtävä löytää hyvää alkoholitonta korvaajaa, kun itse pidän eniten kirpeän kuivista siidereistä ja hapanoluista tyyliin mitä happamampi, sen parempi, eli Coolheadit on ihan ykkösiä. :grin Fizzin siideri oli ihan ok, mutta sekin liian makea omaan makuun, Happy Joe on vielä testaamatta. Joku kuiva(hko) skumppa tai valkkari olisi kiva löytää kesää ajatellen, mutta oon jo asennoitunut ettei sellaisia ole, että makuvissyillä tai soda streamin vesiä tuunaamalla mennään.

Taitaa olla aika mahdoton tehtävä löytää hyvää alkoholitonta korvaajaa, kun itse pidän eniten kirpeän kuivista siidereistä ja hapanoluista tyyliin mitä happamampi, sen parempi, eli Coolheadit on ihan ykkösiä. :grin Fizzin siideri oli ihan ok, mutta sekin liian makea omaan makuun, Happy Joe on vielä testaamatta. Joku kuiva(hko) skumppa tai valkkari olisi kiva löytää kesää ajatellen, mutta oon jo asennoitunut ettei sellaisia ole, että makuvissyillä tai soda streamin vesiä tuunaamalla mennään.

Jos ei tarvitse olla sataprosenttisen alkoholitonta, niin todella hyvä kuiva siideri on Saimaan Panimon YesYes -omenasiideri, jota jo aiemmin mainostin tässä ketjussa. Mielestäni heittämällä parempi kuin esimerkiksi Happy Joe, joka omaan suuhuni maistui lähinnä hiilihapolliselta omenamehulta. Tuossa YesYes:ssä on siis 0,3 prosenttia alkoholia, eli vähemmän kuin simassa. Toki ymmärrän, että jotkut eivät halua juoda edes sitä simalasillista raskausaikana.

Takaisin