Paras raskausapp?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Coco83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Flo ja preglife mullakin. Flota joudun tosin vähän säätelemään kun näytti ihan liian isoja viikkoja 🫣😄

Mulla kans Flo Preglife ja Pregnancy+

Flo
+ oireiden kirjaaminen helppoa!!!
+ näkee kalenterista, missä kohtaa raskaus on menossa tulevaisuudessa eikä tarvitse laskea (esim. itseä kiinnosti joulun aika paljonko ois sillon viikkoja)
- kaikki artikkelit ja muu extra on maksumuurin takana

Pregnancy+
+ vauvan koon seuranta
+ hyvät viikkokoonnit
+ lisätietoa myös ilmaiseksi (osa vaatii premiumin)

Preglife
+ vauvan koon seuranta
+ hyvät viikkokoonnit
+paljon tietoa ilmaiseksi
+ kuponkeja mm. ilmaiseen synnytysvalmennukseen verkossa
+ näkee kalenterista, missä kohtaa raskaus on menossa

Esikoisen raskaudessa oli Flo, Preglife, Libero ja Ovia Pregnancy. Varmaan nyt riittää vähempikin 😅 Tuota Ovia Pregnancya en enää löytänyt AppStoresta (löytyi vain joku eri, Ovia Parenting), mutta aiemmin ladattujen listalta sain sen vielä ladattua.

Kiitos vinkeistä! Mulla ei edellisessä ollut mitään, mut nyt voisin kokeilla jotain näistä.

Mieluummin överit kuin vajarit?

Käytössä:
Libero
Preglife
Flo
Premom
Stardust

Näistä toistaiseksi omat suosikit on Stardust ihan visuaalisuuden vuoksi ja preglife. Voi olla, että jotain tippuu käytöstä tässä edetessä.

Oura ja Garmin connect tulee vähän vielä sivussa kaiken lisänä. 😅

Esikoisen kanssa oli Ovia, Preglife, Libero ja Fitbit kun vielä sen koje oli käytössä.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Otin nyt kokeiluun Preglifen. Ärsytti kun pyysi koko ajan tekemään tiliä ym, jotenkin epäilyttää mitä kaikkea tietoa itsestäni annan jos teen sen. Mut onneksi vaikuttaa toimivan ilmankin tiliä, ja kiva just et helposti näkee missä mennään. :)

Mulla oli raskautta yrittäessä käytössä Flo ja se on pysynyt, toki siinä on suomeksi melko vähän sisältöä 👀 Pidän sen kuitenkin käytössä koska unohdin perua kokeilutilauksen ja tosta meni 35 euron vuosiveloitus 🫠😂

Lisäksi latasin nyt myös Preglifen ja tuo vaikuttaa kivalta!

Apua, mität Appi-Eemeleitä ootte! 😂🤭 Ajattelin, että neuvolasta saa sen vihkon, ni se riittää seurantaan.. 😂😂😂😂 Mulla on omassa kalenterissa jo viikot ylhäällä jouluun asti ja keväälle laitan loput, kun saan uuden kalenterin ens vuodelle. Ei sillä muuten niin väliä, kun neuvolasta kuitenkin pitäävät huolen, et kaikki asiat tulee tehtyä oikea-aikaisesti. 😌

Tuli myös nyt ladattua tuo Preggers👍 kiva kun pystyi jakamaan myös miehelle, hän on innoissaan niistä 3d kuvista❤️ Onko tuosta tietoa, miten helppo muuttaa kk jälkeen ilmaisversioon ja putoaako jotain tärkeitä ominaisuuksia pois? Meillä siis molemmilla miehen kanssa nyt tuo premium. Muuten aiemmin seurannut kiertoa ihan Garminin apista ja nyt siellä myös tuo raskauden seuranta

Apua, mität Appi-Eemeleitä ootte! 😂🤭 Ajattelin, että neuvolasta saa sen vihkon, ni se riittää seurantaan.. 😂😂😂😂 Mulla on omassa kalenterissa jo viikot ylhäällä jouluun asti ja keväälle laitan loput, kun saan uuden kalenterin ens vuodelle. Ei sillä muuten niin väliä, kun neuvolasta kuitenkin pitäävät huolen, et kaikki asiat tulee tehtyä oikea-aikaisesti. 😌
Meinaatko sitä vihkoa mihin merkitään seuraavan neuvolan aika? 😅 Meillä ei ainakaan mitään muuta muistaakseni saatu. Viime raskaudessa tykkäsin seurata aina uuden viikon alkaessa, mitä silloin tapahtuu, mut silloin tosiaan vaan Googlen kautta tulin näihin artikkeleihin. Toi on vähän helpompi ton apin kautta nyt 😊 mut en mäkään viimeksi kokenut jääneeni paitsi mistään ilman appia!

Eikä sitä korttiakaan enää ainakaan Pirkanmaalla saa vaan sähköisesti kirjaillaan!

• Surullinen
Reaktiot: iLa
Meinaatko sitä vihkoa mihin merkitään seuraavan neuvolan aika? 😅 Meillä ei ainakaan mitään muuta muistaakseni saatu. Viime raskaudessa tykkäsin seurata aina uuden viikon alkaessa, mitä silloin tapahtuu, mut silloin tosiaan vaan Googlen kautta tulin näihin artikkeleihin. Toi on vähän helpompi ton apin kautta nyt 😊 mut en mäkään viimeksi kokenut jääneeni paitsi mistään ilman appia!
Eeeeiiii, mulla li viimeks semmonen kirjanen, missäs oli sikiön kehityksestä raskauden aikana tosi selkeesti kaikki. Taitaa olla vau:n vihko (?). Osa porukasta saa sen neuvolasta ekalla käynnillä ja osa apteekista. Riippuu paikkakunnasta. Siinä on myös tilaa kirjata omia oireita/tuntemuksia, jos haluaa. 😁

Eeeeiiii, mulla li viimeks semmonen kirjanen, missäs oli sikiön kehityksestä raskauden aikana tosi selkeesti kaikki. Taitaa olla vau:n vihko (?). Osa porukasta saa sen neuvolasta ekalla käynnillä ja osa apteekista. Riippuu paikkakunnasta. Siinä on myös tilaa kirjata omia oireita/tuntemuksia, jos haluaa. 😁
Okei, toi kuulostaa jo paljon paremmalta 😀 olisko ne sit niitä samoja mitä täältä vau-sivuilta luin 😊

En oo vielä "uskaltanut" ladata mitään. Muuten kyttään niitä koko ajan! Ehkä siinä puolivälin kohdilla sitten 😆

Takaisin