Flo ja preglife mullakin. Flota joudun tosin vähän säätelemään kun näytti ihan liian isoja viikkoja 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en tiiä mut mulla oli ihan sama! Olisiko ainakin pari pvä heittänytFlo ja preglife mullakin. Flota joudun tosin vähän säätelemään kun näytti ihan liian isoja viikkoja![]()
Meinaatko sitä vihkoa mihin merkitään seuraavan neuvolan aika?Apua, mität Appi-Eemeleitä ootte!Ajattelin, että neuvolasta saa sen vihkon, ni se riittää seurantaan..
Mulla on omassa kalenterissa jo viikot ylhäällä jouluun asti ja keväälle laitan loput, kun saan uuden kalenterin ens vuodelle. Ei sillä muuten niin väliä, kun neuvolasta kuitenkin pitäävät huolen, et kaikki asiat tulee tehtyä oikea-aikaisesti.
![]()
Eeeeiiii, mulla li viimeks semmonen kirjanen, missäs oli sikiön kehityksestä raskauden aikana tosi selkeesti kaikki. Taitaa olla vau:n vihko (?). Osa porukasta saa sen neuvolasta ekalla käynnillä ja osa apteekista. Riippuu paikkakunnasta. Siinä on myös tilaa kirjata omia oireita/tuntemuksia, jos haluaa.Meinaatko sitä vihkoa mihin merkitään seuraavan neuvolan aika?Meillä ei ainakaan mitään muuta muistaakseni saatu. Viime raskaudessa tykkäsin seurata aina uuden viikon alkaessa, mitä silloin tapahtuu, mut silloin tosiaan vaan Googlen kautta tulin näihin artikkeleihin. Toi on vähän helpompi ton apin kautta nyt
mut en mäkään viimeksi kokenut jääneeni paitsi mistään ilman appia!
Okei, toi kuulostaa jo paljon paremmaltaEeeeiiii, mulla li viimeks semmonen kirjanen, missäs oli sikiön kehityksestä raskauden aikana tosi selkeesti kaikki. Taitaa olla vau:n vihko (?). Osa porukasta saa sen neuvolasta ekalla käynnillä ja osa apteekista. Riippuu paikkakunnasta. Siinä on myös tilaa kirjata omia oireita/tuntemuksia, jos haluaa.![]()