Mulla on käytössä raskaus+. Pidän siinä siitä ominaisuudesta kun voi seurata vauvan kokoa joko hedelmillä, herkuilla tai eläimillä Sovelluksessa näkyy myös vauvan paino ja pituus eri viikoilla.
Mulla kanssa on tuo Flo ollut kierron seurantaan ja nyt raskauteen. Lisäksi on ollut nyt kokeilussa vissiinkin Philippsin sponssaama Pregnancy+, siinä oli aika paljon kanssa kivaa pientä nippelitietoa joka viikolle.
Mulla oli esikoisesta ja nyt taas Preglife käytössä. Siinä tulee viikottain tekstit vauvasta, äidistä ja myös puolisolle on oma. Lisäksi kertoo, minkä kokoinen vauva on joka viikko. Oon tykännyt myös, kun siinä on päiväkirja mukana, mihin voi lisätä kuvia ja kirjottaa ylös omia ajatuksia raskauden aikana.
Flo - ollut kuukautisten seurantaan käytössä, preggers ja preglife on kyllä jo peitonnut tämän raskauden seurantaan
Preggers - tässä mun mielestä kiva tuo animaatio jossa voi nähdä vauvan kehittymisen ja saa sen skaalattua vastaamaan todellista kokoa
Preglife - täällä aika paljon kaikkea kivaa nippelitietoa ja tuo kalenteri josta voi tarkistaa viikot tietyille päivämäärille on kiva