Paras raskausapp?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Coco83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Coco83

Jostain jotain jo tietävä
Toukokuiset 2026
Kertokaapa kokemuksia, millä sovelluksella tykkäätte seurata raskautta ja mitä suosittelisitte 💕

Mulla on käytössä raskaus+. Pidän siinä siitä ominaisuudesta kun voi seurata vauvan kokoa joko hedelmillä, herkuilla tai eläimillä☺️ Sovelluksessa näkyy myös vauvan paino ja pituus eri viikoilla.

Mulla kanssa on tuo Flo ollut kierron seurantaan ja nyt raskauteen. Lisäksi on ollut nyt kokeilussa vissiinkin Philippsin sponssaama Pregnancy+, siinä oli aika paljon kanssa kivaa pientä nippelitietoa joka viikolle.

Mulla oli esikoisesta ja nyt taas Preglife käytössä. Siinä tulee viikottain tekstit vauvasta, äidistä ja myös puolisolle on oma. Lisäksi kertoo, minkä kokoinen vauva on joka viikko. Oon tykännyt myös, kun siinä on päiväkirja mukana, mihin voi lisätä kuvia ja kirjottaa ylös omia ajatuksia raskauden aikana.

Flo mulla tuli vähä vahingossa kun kiertoa seuraan sillä.
-Preglife
-Preggers
-Pregnancy +

En ole vielä päättänyt mikä noista on kivoin nii tulee vähä selailtua kaikkia..

Mulla on testissä seuraavat:

Flo - ollut kuukautisten seurantaan käytössä, preggers ja preglife on kyllä jo peitonnut tämän raskauden seurantaan
Preggers - tässä mun mielestä kiva tuo animaatio jossa voi nähdä vauvan kehittymisen ja saa sen skaalattua vastaamaan todellista kokoa 😅
Preglife - täällä aika paljon kaikkea kivaa nippelitietoa ja tuo kalenteri josta voi tarkistaa viikot tietyille päivämäärille on kiva

Mulla on käytössä Preggers ja Preglife, en osaa niistä parasta valita😄

mulla oli ekassa käytössä preglife, tykkäsin! Nyt on Flo ja Premom, niistä en osaa vielä mitään sanoa. Todennäköisesti otan preglifen rinnalle ☺️

Mullahan on näemmä näitä sovelluksia enemmänkin, mitä aiemmin mainitsin 😅 Just huomasin, että Ourakin tarjoaa nykyisin raskausseurantaa.

Mä oon jatkanu flon ilmaisversiolla, jotai käytin menkkojen seurantaan. Mun mielestä oikein passeli :)

Mä latasin Preglife sovelluksen nyt Liberon rinnalle ja raskauteen tuli yksi päivä lisää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Torstaina toivottavasti tarkentuu :folded:

Näiden vinkkien jälkeen mulla on nyt käytössä:
- Flo
- Pregnancy+
- Preglife
- Preggers

Eiköhän nämä riitä ja täydennä toisiaan 😅😂. Monessa on paljon samaa sisältöä ja päällekkäisyyttä, mutta tuleepahan viesti selväksi.

Mulla on ollut käytössä Preglife ja Raskaus+

Preglifen latasin. Viime raskaudessa oli joku toinenkin, mutta nyt en muista mikä.

Takaisin