Ekassa paras epiduraali
Tokassa lämmin suihku
Kolmannessa kohdunkaulanpuudute
Neljännessä ilokaasu
Tokassa lämmin suihku
Kolmannessa kohdunkaulanpuudute
Neljännessä ilokaasu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon ymmärtäny et se riippuu sairaalasta onko mahdollista. Meidän lähisairaalassa on semmonen ammehuone erikseen, mihin ei kai ilokaasua saa, mutta jos ois toiveissa synnyttää veteen, niin sinne omaan huoneeseen saisi sen synnytysammeen ja silloin saisi myös ilokaasun käyttöön. Siis näin ainaki muistelen. Saatan olla myös väärässä! En päässy koskaan mihinkään ammeeseen, kun vauvan sydänäänet oli huonohkot. Mut selvittelisin omasta sairaalasta sitä tilannettaOnko kukaan saanut ilokaasua ammeeseen? Ilokaasu on mun lemppari, ammetta tekisi mieli kokeilla, mutta jos se tarkoittaa et pitäis pärjätä ilman ilokaasua niin taitaa mennä emännältä sisu kaulaan.
Mä olin Naistenklinikalla ammeessa jossa pääsi hengittelemään ilokaasua samalla. Itsellä ne supistukset tuntui yllättäen ehkä jopa kovemmilta vedessä, niin ilokaasu oli kyllä hyvä,Onko kukaan saanut ilokaasua ammeeseen? Ilokaasu on mun lemppari, ammetta tekisi mieli kokeilla, mutta jos se tarkoittaa et pitäis pärjätä ilman ilokaasua niin taitaa mennä emännältä sisu kaulaan.
@VäriSointu puhuu asiaa. Minullakin on ollut synnytyksiä laidasta laitaan. Kun vauvan asento on hyvä niin sehän tulee niin nopsaan että ilokaasulla pärjää (ja eipä juuri muuta ehdi saamaankaan).
Mutta on tullut koettua avotarjontakin, ja se on hidas ja kivulias tapa synnyttää. Olin hyvin iloinen siitä että sain tuolloin spinaalipuudutuksen, ja puudutuksen turvin kätilö käänsi vauvan niin että hän pääsi syntymään. Isopäinen poika ei olisi tullut muuten alateitse avosuisessa tarjonnassa. Mutta hyvin kävi ja puudutus riitti just sen verran kun oli tarpeen.
Taysissa saa, ei ollut mikään "juttu" heille vaan onnistui ilman muuta. Ja ilokaasu on tosiaan paras, olen ilokaasupäissäni sanonut haluavani ainakin kahdeksan lasta.Onko kukaan saanut ilokaasua ammeeseen? Ilokaasu on mun lemppari, ammetta tekisi mieli kokeilla, mutta jos se tarkoittaa et pitäis pärjätä ilman ilokaasua niin taitaa mennä emännältä sisu kaulaan.
Toisessa synnytyksessä sain ja oli kyllä hyvä yhdistelmä. Tukihenkilö piti olla ammehuoneessa, muuten ei ois saanu ilokaasua.Onko kukaan saanut ilokaasua ammeeseen? Ilokaasu on mun lemppari, ammetta tekisi mieli kokeilla, mutta jos se tarkoittaa et pitäis pärjätä ilman ilokaasua niin taitaa mennä emännältä sisu kaulaan