Pakastealkion siirto (PAS)

Heippa,

Miten siirto luomukiertoon siis tapahtuu jos ovis testi on posi esim kp 10, ni kp mikä olisi sitten 5 päiväisen blaston siirto? Tarvitseeko käydä ultrassa ennen siirtopäivää?
Julkisella ja yksityisellä voi vähän poiketa toisistaan. Blastot siirretään yleensä 5-6pv ovulaatioplussasta. Yksityisellä yleensä ultrataan ennen ovulaatiota, julkisella ei välttämättä ollenkaan. Ultraus olisi siis ennen ovulaatiota jotta nähdään follikkelin ja limakalvon kehitys.

Heippa,

Miten siirto luomukiertoon siis tapahtuu jos ovis testi on posi esim kp 10, ni kp mikä olisi sitten 5 päiväisen blaston siirto? Tarvitseeko käydä ultrassa ennen siirtopäivää?
Mulla siirrettiin 6 päivää ovulaatioplussan jälkeen. Oli kans 5 päiväinen alkio, tehtiin KYSissä. Ultrattiin kp 11, ei sen jälkeen enää

Onko täällä KYSsissä hoidoissa olevia?

Onko tietoa milloin poli aukeaa elokuussa? Milloin aikaisintaan rupeavat tekemään hoitoja? Saakohan polille yhteyttä heinäkuussa 😶

En tiedä milloin KYSissä jatkavat hoitojen tekemistä, mutta mulle sanottiin että kyllä siellä joku vastaa viesteihin, vaikka tauolla ovatkin.
Omapolulla oli info, että sairaanhoitaja vastaa viesteihin vasta oliko 26.7 jälkeen? Kiireettömät viestit tauolla tuohon saakka.

Minulla todennäköisesti alkaa kierto ennen tuota päivää 😐 Ja kortisoni tarkoitus ottaa kiertoon mukaan ilmeisesti.. Aloitanko sen vaan itsekseni ja otan yhteyttä sitten, kun tuonne yhteyden saa 😏 Mutta mitenhän tuo ultrakin ennen siirtoa.....

Takaisin