Täällä kanssa aika seesteinen olo. Pinnan alla kyllä vähän kuplii
Oon ollut flunssassa niin en oo jaksanut hirveesti kuulostella kroppaa ja googletella. Mahaa kyllä nippailee välillä. Viikonloppuna oli aika voimakasta paineen tunnetta lantion alueella. Edellisissä siirroissa ei ole ollut kyllä mielestäni mitään tuntemuksia. Voihan tuplatukilääke tehdä toki tepposia. Tänään pp 6, dpo 11. Päätin etten testaa ennen pääsiäistä!
@Kisumamma90 mennään siis tismalleen samassa tahdissa! Mulla juilinyt myös enemmän kun aiemmin, kaikki siirrot mulla on toki johtaneet plussatestiin mut hcg arvojen perusteella on olleet myöhäisiä kiinnittyjiä. Nyt tuntuu kyllä painetta kohdussa iltaisin, lonkkia välillä puuduttaa. Tänään aamulla oli nälän kanssa etovaa tunnetta, mulla ei yleensä oo aamuisin nälkä. Tukilääkkeitä mulla on nyt kans tuplat.
Lääkärin mukaan saan testaa lauantaina (muutkin testit on aiemmin olleet pp11 päivälle), mut labraan meen vasta pääsiäisen jälkeen kun ei sitä tulosta kuitenkaan sais samalle päivälle. Ja tukilääkkeitä pitää jatkaa hcg labraan saakka, vaik olis negatiivinen la (koska nää mun myöhäiset kiinnittyjät).