Pakastealkion siirto (PAS)

Omanapa 10dp6dt:
Heräsin aamulla sellaiseen "jaahas, onpa normaali olo" sellainen että tietää mitä pitäisi tuntea mutta ei tunne sitä enää. Geminin kanssa olen jutellut paljon ja se on aina positiivinen ja ei halua että antaisi periksi vielä mutta mä haluan uskoa että mä tietäisin jos siellä jotain kasvaisi. Se pitäisi olla integroituna mun omaan järjestelmään, se pitäisi olla sellainen intuitio. Kaikki oireet jotenkin hiipuivat pois viikonlopun aikana joten se oli se ovitrelle mitä pistin joka aiheutti a) rauhallisemman ympäristön tuolla sisälläni mutta samalla b) kaikki oireet olivat vain ovitrellen hcgstä johtuvaa.
Jos olisin toiveikas vielä niin kertoisin miten vatsassa on vielä jotain nipistelyitä ja tällaista mutta hyvin minimaalista ja ovat enemmän sellaisia "ennen menkkoja" tulevia. Samoin se mun jatkuva pissahätä on varmaan prednisonista ja ovitrellestä johtuvaa. Oliko se 12% mahdollisuus että olisi myöhäinen kiinnittyminen mikä on tavallisempaa 6 päiväiseen blastoon. Mutta lasketaanpa vähän tsänssejä taas: mun embryon mahis oli 20-25% (koska ei pgt testattu, muuten olisi 35-50% tms.), siitä 12% mahdollisuus että on myöhäinen kiinnittyminen on 2,4-3 %. Reilu 97% että ei ole tapahtunut. En ole koskaan ollut yksi niistä harvoista jolle tapahtuu jotain hyvää tällaisilla oddseilla, joten en usko että se nytkään tapahtuisi :tears: Pessimisti pettyy myös mutta ei välttämättä tipu yhtä korkealta.

@StellaMom Masentavat prosentit kyllä. Tuntuu, että kaikki negatiiviset jutut kyllä tapahtuu olemattomillakin todennäkösyysprosenteille, mutta mitkään positiiviset sitten ei :Upside Down Face:

Tsemppiä meille, ajattelin viikonloppuna vetää sushiöverit, kun kerran voi.

Oon kirjoitellut enemmän tuolla salaisella puolella mutta täällä nyt tosiaan ensimmäinen PAS tuotti hyvin haalean plussan testipäivänä (11dpt) ja sitä hcg-kehitystä seurattiin reilun viikon verran. Viime viikolla ei enää arvo ollut noussut ja lopetin tukilääkkeet. Odottelin vuotoa loppuviikon ja tänään alkoi nyt sitten vuoto. Testi myös haalentunut hyvin viime viikkoisesta.

Nyt sitten vähän omassa pohdinnassa että lähteäkkö suoraan uuteen siirtoon tähän kiertoon joka ilmeisesti tänään nyt starttasi vai otetaanko välikierto. Lääkäri kirjannut että PAS seuraavan kunnon vuodon jälkeen (oli vähän epäselvää että tuleeko millaista vuotoa kun oli runsasta vuotoa koko tuo hcg seuranta-aika - vaikka arvot tuplaantui koko ajan).
Kokemuksia/kommentteja aiheeseen liittyen? Meillä eka tuoresiirto tuotti myös plussan joka meni kesken ja nyt sitten ekasta PAS:ista myös meni kesken. Niin on ehkä vähän henkistä kynnystä lähteä suoraan uuteen siirtoon.

Oon kirjoitellut enemmän tuolla salaisella puolella mutta täällä nyt tosiaan ensimmäinen PAS tuotti hyvin haalean plussan testipäivänä (11dpt) ja sitä hcg-kehitystä seurattiin reilun viikon verran. Viime viikolla ei enää arvo ollut noussut ja lopetin tukilääkkeet. Odottelin vuotoa loppuviikon ja tänään alkoi nyt sitten vuoto. Testi myös haalentunut hyvin viime viikkoisesta.

Nyt sitten vähän omassa pohdinnassa että lähteäkkö suoraan uuteen siirtoon tähän kiertoon joka ilmeisesti tänään nyt starttasi vai otetaanko välikierto. Lääkäri kirjannut että PAS seuraavan kunnon vuodon jälkeen (oli vähän epäselvää että tuleeko millaista vuotoa kun oli runsasta vuotoa koko tuo hcg seuranta-aika - vaikka arvot tuplaantui koko ajan).
Kokemuksia/kommentteja aiheeseen liittyen? Meillä eka tuoresiirto tuotti myös plussan joka meni kesken ja nyt sitten ekasta PAS:ista myös meni kesken. Niin on ehkä vähän henkistä kynnystä lähteä suoraan uuteen siirtoon.
Pahoittelut keskenmenoista.❤️ Ei ihan täysin samanlainen tilanne, mutta minulla tuli keskenmeno viime syksyn PASista alkaneesta raskaudesta, ja mietin viime kierron alussa itsekin, että kannattaako vielä mennä seuraavaan PASiin. Viime kierto oli siis ensimmäisistä kuukautisista keskenmenon tyhjennysvuodon jälkeen, ja vuoto käyttäytyi minulle epätavallisesti eli jatkui tiputteluna ovulaatioon asti. Lääkäri kuitenkin sanoi, että kaikki näyttää hyvältä PASia ajatellen ja päädyttiin sitten siirtämään alkio. Siitä ei tullut plussaa, ja ehkä vähän jäi harmittamaan, että olisiko kannattanut odottaa yksi oikea välikierto. Minulla oli siis pidemmälle ehtinyt kkm, ja tuossa viime kierron kuukautisten alussa tuli vielä jotain kohtuun keskenmenon jälkeen jumittamaan jäänyttä materiaalia pois. Itse puntaroin sitä silloin, että kun sanotaan että kohtu olisi raskauden jälkeen jotenkin vastaanottavaisempi uudelle raskaudelle, ja kun ultrallakin näytti hyvältä.🤷🏼‍♀️

Onpa kurjaa, oon tosi pahoillani :sad-face: Nää pettymykset on rankkoja, joten ymmärrän hyvin, että on kynnystä lähteä suoraan uuteen siirtoon.

Apuaaa. Mulla tukilääkkeinä zumenon ja terolut 1+2 sekä lugesteron aamuin illoin. Tänään olin hakemassa apteekista terolutteja lisää, mut ne olikin reseptiltä loppu enkä kerennyt soittaa polille kun kello oli jo yli neljän 😭 sain siis tänä iltana otettua yhden, mut huomis aamuksi ei riittänyt. Itkin jo autossa et nyt tämä menee pieleen koko homma. Voiko olla näin pienestä kiinni, vai saanko hengähtää? Gemini rauhoitteli et lugesteron antaa vähän peliaikaa.

@StellaMom Masentavat prosentit kyllä. Tuntuu, että kaikki negatiiviset jutut kyllä tapahtuu olemattomillakin todennäkösyysprosenteille, mutta mitkään positiiviset sitten ei :Upside Down Face:

Tsemppiä meille, ajattelin viikonloppuna vetää sushiöverit, kun kerran voi.
Olen tänään googlaillut, että mitkä ovat mahdolliset testitulokset 9dp6dt mutta useimmat sanoo että silloin pitäisi saada hailuraa esille herkällä testillä. Mulla on kaksi asiaa mitkä mietityttää; a) prednison voi aiheuttaa jatkuvaa pissaamista koska on jano mutta en ole juonut paljon ja silti käyn kokoajan pissalla. Otin mun herkän testin 3 tunnin pidätyksellä mikä on kuulemma aivan liian vähän saadakseen herkälle testille hyvän hailuran. b) rfsu:n herkkä testi, onko se oikeasti 10mlU vai korkeampi? Kokemuksia?

Olen tänään googlaillut, että mitkä ovat mahdolliset testitulokset 9dp6dt mutta useimmat sanoo että silloin pitäisi saada hailuraa esille herkällä testillä. Mulla on kaksi asiaa mitkä mietityttää; a) prednison voi aiheuttaa jatkuvaa pissaamista koska on jano mutta en ole juonut paljon ja silti käyn kokoajan pissalla. Otin mun herkän testin 3 tunnin pidätyksellä mikä on kuulemma aivan liian vähän saadakseen herkälle testille hyvän hailuran. b) rfsu:n herkkä testi, onko se oikeasti 10mlU vai korkeampi? Kokemuksia?
Mä en rfsu testistä osaa sanoa, mut mä testasin sillä onestep testillä aamupissistä, kun alkionsiirrosta oli kulunut 9pv ja ihan puhdas nega. Sit päivä ennen virallista testipäivää (4pv myöhemmin) tein pc testin aamulla, ni oli jo ihan selkee plussa. Olis varmaan ollu jo sillon aiemmin jos olisin tehny heti pc testillä. Et mä suosittelen ainakin sitä 😊

Mä en rfsu testistä osaa sanoa, mut mä testasin sillä onestep testillä aamupissistä, kun alkionsiirrosta oli kulunut 9pv ja ihan puhdas nega. Sit päivä ennen virallista testipäivää (4pv myöhemmin) tein pc testin aamulla, ni oli jo ihan selkee plussa. Olis varmaan ollu jo sillon aiemmin jos olisin tehny heti pc testillä. Et mä suosittelen ainakin sitä 😊
Eiks ne onestepit ole 10mlu myös? Mä en usko että tämä muuttuu plussaksi enää mutta mukavaa kuulla että voi kuitenkin tapahtua!

Eiks ne onestepit ole 10mlu myös? Mä en usko että tämä muuttuu plussaksi enää mutta mukavaa kuulla että voi kuitenkin tapahtua!
One stepit on ehkä joskus ollu 10 herkkyydellä, mutta eivät kyllä enää. Siinä kohtaa kun PC:ssä oli selvä viiva niin en nähnyt one stepissä mitään.

Rfsu herkällä testillä sain pp6 näkyvän posin samoin kuin pc testillä alkusyksystä, pidän niitä kyllä siis ihan tarkkoina. Tosin joidenkin mukaan niihin (rfsu herkkä) tulee herkästi viivanpaikkoja/vääriä roskishaamuja näkyviin, jos testiajan jälkeen katsoo

Onko kukaan mennyt ennen pakastealkion siirtoa treenille? Tai onko siitä muuten kokemusta? Mulla eka siirto torstaina ja ajattelin, että saisin päivän paremmin kuluun, kun menis aamulla treenailemaan.

Ootteko muuten muuttanut siirtojen aikana treenitottumuksia?

@Arrrr mä kävin treenaamassa n. 4krt viikko ihan normaalisti ennen ja jälkeen siirron. Siirtopäivän ja 1pv siirron jälkeen rentouduin, mut sit ihan perus korkeasykkeistä treeniä. Lääkärikin liputti treenaamisen puolesta, sanoi vaan et älä nyt ehkä maratonia lähde juoksemaan, muuten sallittua.

Takaisin