P
pitkätossu
Vieras
Mä sain tänään klinikalta viestiä uuteen siirtoon ilmoittautumisen yhteydessä, että ei pitäisi noi kuusi naksua näkyä enää yli viikon päästä. Eli kenties meillä yritti pallura ekaa kertaa ikinä kiinnittyäEi lääkäri sanonut miten kauan, mutta google kertoo että kuudella naksautuksella kaikki pitäisi olla poissa jo pp8 (tai alle 10mlU mikä on herkän testin raja), siksi pp11-12 on raskaustesti. Hailura sen jälkeen voi olla hyvinkin sitä että jokin yritti kiinnittyä. Mulla oli aika heikko plussa pp10 viime kierrossa joka voi olla juuri se että myöhäinen kiinnittyminen tai sillä oli vaikeuksia kiinnittyä tai kiinnittyi ja sitten ei jatkanut kehitystä kun oli kromosomeilta poikkeava.
Mäkin toivon toki että tämä kierto olisi nyt SE kierto. Mulla tosiaan on niin hiljainen kierto menossa että mun usko on 10% (haluaisin sanoa nolla mutta aina löytyy joku pieni toivo tuolla takaraivossa). Mua huolestuttaa enemmän oireettomuus vaikka se voi juuri olla se hyvä merkki tässä kierrossa.Mä ostin eilen raskaustestit valmiiksi, eka testaus geminin mukaan voi olla pp 8 joka ois lauantaina, mutta en tiedä teenkö sitä. Se on 25mlU herkkyys ja jos on kiinnittynyt se voi hyvin näkyä jo. Samalla mietin että pitäisikö vain odottaa vielä, maanantainakin on aikaisin jo. Pelkään sitä itkua kun/jos on nega, haluan säästää itseäni siitä.
Toihan se on, kun ei voi oireista tai niiden puutteesta mitään päätellä! Kunpa sen heti niistä tietäisi, niin säästyisi monelta ajatukselta
Mä ostin eilen raskaustestit valmiiksi, eka testaus geminin mukaan voi olla pp 8 joka ois lauantaina, mutta en tiedä teenkö sitä. Se on 25mlU herkkyys ja jos on kiinnittynyt se voi hyvin näkyä jo. Samalla mietin että pitäisikö vain odottaa vielä, maanantainakin on aikaisin jo. Pelkään sitä itkua kun/jos on nega, haluan säästää itseäni siitä.