Pakastealkion siirto (PAS)

Mä testasin tänä aamuna, AIn mukaan haamulinja, en kyllä nähnyt sitä itse. Mutta mun tavoite olikin että näen joko tyhjän tai hailakan viivan tänään. Ovitrelle naksut ovat siis nyt ainakin 25mlUn alla eli jos seuraavina päivinä testaa ja kaksi viivaa nii se on embaby. Jotenkin tuntuu silti vähän surulliselta että ei näkynyt mutta matematiikka sanoo että jos veressä on 25-30mlu niin virtsaan tulee noin puolet siitä, eli ei riitä ihan positiiviseen testiin. Katsotaan mitä ensi viikolla tapahtuu 👍🏻🫣

Klinikalle ilmoitin raskaudesta niin he sanoi sieltä että voisin käyttää lugeja 400mg aamulla ja illalla alkuperäisen suunnitelman mukaan alkuraskauden ultraan asti. Te jotka ootte lugeja käyttänyt, onko siinä joku aika mikä olis hyvä/pitäis pötkötellä lääkkeen laiton jälkeen? Vitsi nämä on sotkuisia 😅🙈

Mä testasin tänä aamuna, AIn mukaan haamulinja, en kyllä nähnyt sitä itse. Mutta mun tavoite olikin että näen joko tyhjän tai hailakan viivan tänään. Ovitrelle naksut ovat siis nyt ainakin 25mlUn alla eli jos seuraavina päivinä testaa ja kaksi viivaa nii se on embaby. Jotenkin tuntuu silti vähän surulliselta että ei näkynyt mutta matematiikka sanoo että jos veressä on 25-30mlu niin virtsaan tulee noin puolet siitä, eli ei riitä ihan positiiviseen testiin. Katsotaan mitä ensi viikolla tapahtuu 👍🏻🫣
Pidetään peukut pystyssä 😊👍🏻👍🏻

Klinikalle ilmoitin raskaudesta niin he sanoi sieltä että voisin käyttää lugeja 400mg aamulla ja illalla alkuperäisen suunnitelman mukaan alkuraskauden ultraan asti. Te jotka ootte lugeja käyttänyt, onko siinä joku aika mikä olis hyvä/pitäis pötkötellä lääkkeen laiton jälkeen? Vitsi nämä on sotkuisia 😅🙈
Mä oon yleensä puoli tuntia köllötellyt, vaikka lääkäri sanoi et se lääke imeytyy ihan minuuteissa jo 😊 ja joo, sotkee kyllä 😆

Semmonen vinkki vitonen minkä ite aikanaan kuulin, että ei sotke niin pahasti jos pistää ensin suoraan ja sit kääntää vielä poikittain, kannattaa kokeilla 😅 toki ei nyt silti ihan sotkutonta ollu, mutta ehkä se vähän autto!

Edit: eiku sekoitin nyt luget ja cyclot keskenään, sori 🙈

Muokattu viimeksi:
Luin jostain että olisi hyvä olla rauhassa n 20 min aikanakin laiton jälkeen. Mä yleensä makoilen sohvalla tai sängyssä silloin. Töissä tyydyn omaan tuoliin. Käytän phs kokoajan ettei vaan tarvitse kokoajan alushousuja vaihtaa 😂

Kiitos vastauksista! Arkena on tosi aikaiset herätykset nii mietin kuinka paljon aiemmin sitä pitää herätä 😅. No pitää ottaa siltä kannalta että kerkeepä paremmin töihin sit 😅🙈

Omanapa: Tein tänä aamuna puhtaan herkän testin, se oli vähän odotettua eilisen jälkeen! Hiljaisuus koko tämän odotusajan aikana oli vähän merkki siitä että luultavasti ei tässä tapahtunut kiinnittymistä! Verikoe on vasta keskiviikkona mutta oletan että tämä ei tuo tulosta, ei ole mitään isoja oireita jotka toisivat toiveita vielä vaikka aina positiivinen mies on sitä mieltä että ei anneta periksi vielä.
Gemini on sellainen hassu että se tuo esille kaikenlaisia tietoja aina, ja siellä tuli että jos esim mun 3h pidätys aamulla oli liian laimea koska olen joutunut juomaan niin paljon tai kiinnittyminen tapahtui myöhemmin niin hcg ei ole noussut tarpeeksi että näkyisi. Joo kaikki on mahdollista mutta olen pessimistinen ja en usko siihen 🤐
Suunnitelma on silloin seuraava: välikierros, stimulaatiokierros, välikierros, Pas (jos niitä embryoita tulee vielä). Katsotaan jos taas muutetaan jotain protokollassa.

Lisäys edelliseen: mun jatkuva pissahätä on silti vieläkin kova 😂 mä en muista yhtään tällaista edellisen kierroksen yhteydessä. Se on kuulemma vielä toiveikas oire mun lopullista verikoetta ajatellen. Ehkä ihan hyvä ettei tätä pettymystä käynyt läpi viikolla ja nyt voi valmistella itseään siihen. Jos sieltä tulisi mitään muuta vastausta niin en kyllä ymmärrä mun kroppaa ollenkaan. Ja luulen että lopetan testaamiset kokonaan, turhaa rahanmenoa ja stressiä 😂

@ Pöh, harmittaa sun puolesta. Pidetään kuitenkin vielä sormet ristissä verikokeeseen asti. Tuo jatkuva pissahätähän on tosi monella oireena.

Gemini ja tekoäly ylipäätään ovat siitä jänniä, että tuntuu että monesti niiden vastaukset ovat melkein kuin mielisteleviä. En tiiä, pitäiskö niille ennen keskustelua aina sanoa tyyliin, että "älä yritä vastauksilla miellyttää. Ole brutaali, kerro niinkuin asiat ovat" 😆

Tää koko homma on kyllä yhtä stressiä ja rahanmenoa 🙃 Tämä(kin) tuntuu välillä aika epäreilulta tässä koko prosessissa.
Kyllähän noihin kaikkiin testeihin jo saa upotettua pitkän pennin melkein huomaamatta.

Mulla on pahoinvointi vaan lisääntyny ja nyt tullu myös jäätävää huippausta. Aina kun nouset ylös niin pyörii, eikä oo sitä samanlaista, perinteistä matalasta verenpaineesta johtuvaa, että silmissä sumenee hetkeksi ja sit menee ohi jos nopeesti nousee. Vaan ihan kunnolla pyörii. Aamulla sai ottaa seinästä ihan kiinni 😵‍💫
Tätä oiretta ei ollu viime syksynä, kun kohdunulkoisesta plussasin. Herättää vähän toivoa, mutta voi toki olla vaan korvasakat väärässä asennossa ja se heiluttaa 😵‍💫

@Nostromo mulla on tuota huippausta ollut koko tää viikko, aattelin että se on joku oire jostain lääkkeestä enemmän kuin raskaudesta mulla.
Nyt päivällä ja illalla vatsassa tapahtuu, jotain jomotusta ja jumitusta kun ensin vasemmalla (endo puoli) jomottaa, nyt siirtyi oikealle missä mahdollinen keltarauhanen ois ollut. En oikein tiedä mitä ajatella näistä, myöhäinen kiinnittyminen on aina mahdollista mutta mä en usko mun onneen että sellaista tapahtuisi! Katsotaan testaanko ollenkaan silloin ke aamuna kotona kun on näin huono testauskokemus. 🙃

Takaisin