Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pidetään peukut pystyssäMä testasin tänä aamuna, AIn mukaan haamulinja, en kyllä nähnyt sitä itse. Mutta mun tavoite olikin että näen joko tyhjän tai hailakan viivan tänään. Ovitrelle naksut ovat siis nyt ainakin 25mlUn alla eli jos seuraavina päivinä testaa ja kaksi viivaa nii se on embaby. Jotenkin tuntuu silti vähän surulliselta että ei näkynyt mutta matematiikka sanoo että jos veressä on 25-30mlu niin virtsaan tulee noin puolet siitä, eli ei riitä ihan positiiviseen testiin. Katsotaan mitä ensi viikolla tapahtuu![]()
Olen pahoillaniEi se siitä. Nega.Nyt edessä laihdutus avun kanssa ja lahjasolujen tutkiminen.
Mä oon yleensä puoli tuntia köllötellyt, vaikka lääkäri sanoi et se lääke imeytyy ihan minuuteissa joKlinikalle ilmoitin raskaudesta niin he sanoi sieltä että voisin käyttää lugeja 400mg aamulla ja illalla alkuperäisen suunnitelman mukaan alkuraskauden ultraan asti. Te jotka ootte lugeja käyttänyt, onko siinä joku aika mikä olis hyvä/pitäis pötkötellä lääkkeen laiton jälkeen? Vitsi nämä on sotkuisia![]()
Klinikalle ilmoitin raskaudesta niin he sanoi sieltä että voisin käyttää lugeja 400mg aamulla ja illalla alkuperäisen suunnitelman mukaan alkuraskauden ultraan asti. Te jotka ootte lugeja käyttänyt, onko siinä joku aika mikä olis hyvä/pitäis pötkötellä lääkkeen laiton jälkeen? Vitsi nämä on sotkuisia![]()
Luin jostain että olisi hyvä olla rauhassa n 20 min aikanakin laiton jälkeen. Mä yleensä makoilen sohvalla tai sängyssä silloin. Töissä tyydyn omaan tuoliin. Käytän phs kokoajan ettei vaan tarvitse kokoajan alushousuja vaihtaaKlinikalle ilmoitin raskaudesta niin he sanoi sieltä että voisin käyttää lugeja 400mg aamulla ja illalla alkuperäisen suunnitelman mukaan alkuraskauden ultraan asti. Te jotka ootte lugeja käyttänyt, onko siinä joku aika mikä olis hyvä/pitäis pötkötellä lääkkeen laiton jälkeen? Vitsi nämä on sotkuisia![]()