Sandra84
Kommentoinnin ninja
Mä olen läpikäynyt 5 IVF-hoitoa. Onko sun kohdalla nyt kaikki kokeiltu? Ubikinoli käytössä 200mg? DHEA (resepti) 2-3kk käytössä ennen hoitoa? Pitkä ja lyhyt kaava? Letrozol-buustaus ennen hoitoa?Näinhän se sit meidän kohdalla kävi,että vahva nega tuli. Ekasta kierrosta ei tosiaan saatu yhtään pakkaseen kun kaikki kuukahti eri kehitysvaiheissa. Tää toka kierros tuotti kaksi pakkaseen jotka meni alkion kromosomitutkimuksee ja vain toinen oli sit kromosomistoltaan siirtokelpoinen. Ja tämä ei sit tarttunu matkaan.
En tiedä jaksanko ja pystynkö käymään kolmatta kertaa tätä läpi...kun tulokset on olleet noin huonoja. Mietin vaan,et onko mitään järkeä ja toivoa...
Mulla ekasta hoidosta tuli yksi alkio. Toisesta tais kans tulla yks, joka pääsi siirtoon. Pitkällä kaavalla saatiin yks blasto pakkaseen. Sit DHEA auttoi varmasti, että munasoluja saatiin enemmän. Lopulta eniten ja nyt meillä on yksi 4AA alkio (josta ei saatu PGT-A testitulosta) ja kiinnittymisen ajankohtakin on katsottu BeReady-testillä. Ainoa 4AA-laatuinen, joka ollaan saatu (paras luokitus). Mulla oli ikää silloin 40. Nyt 41. AMH mitattuna 0.62 viime vuonna. Mitä sulla se on? Mä en nyt ehtinyt selaamaan, ootko sen jonnekin laittanut?