Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kovasti toivotaan että viiva jatkaa vahvistumistaanNiin ja oikeestihan mun testaamattomuudelta katkesi selkäranka maanantaina iltapäivällä (pp5), ja testissä näkyi haalea toinen viiva, joka tänään aamulla oli hieman vahvistunut (mutta haaleahan se on vieläkin).
Kaikki raskausuutiset on tuntunu välillä niin raskailta, että tuntuu pahalta sanoa ääneen ja tuntuuhan se samalla myös pirujen maalailulta seinille. Mutta eihän raskaus kertomisesta kesken mene, vaan menee jos menee.
Omia kuulumisia päivittelen varmaan vasta testipäivänä, mutta musta on jotenkin ihana muutenkin osallistua täällä keskusteluihin. Kun välillä joku voi ehkä oikeasti hyötyä siitä mikä itsellä on auttanut
Ihanaa! Tsemppiä seuraavaan stressausvaiheeseen! Mä vähän jo arvasin sen sun aiemman testipäivänä plussasta verikoe- kommentin perusteella, että joku plussan alku siellä olis. Se oli niin optimistisen sävyinen mun silmään, että pakko oli olla.Niin ja oikeestihan mun testaamattomuudelta katkesi selkäranka maanantaina iltapäivällä (pp5), ja testissä näkyi haalea toinen viiva, joka tänään aamulla oli hieman vahvistunut (mutta haaleahan se on vieläkin).
Kaikki raskausuutiset on tuntunu välillä niin raskailta, että tuntuu pahalta sanoa ääneen ja tuntuuhan se samalla myös pirujen maalailulta seinille. Mutta eihän raskaus kertomisesta kesken mene, vaan menee jos menee.
Omia kuulumisia päivittelen varmaan vasta testipäivänä, mutta musta on jotenkin ihana muutenkin osallistua täällä keskusteluihin. Kun välillä joku voi ehkä oikeasti hyötyä siitä mikä itsellä on auttanut
Kovasti toivotaan että viiva jatkaa vahvistumistaanminkä merkkisiä testejä oot käyttäny, onko ollu herkkiä vai ihan norm?
![]()
No niitä itekin käytän aina. Joskus jossain luki että ne näyttää jo 10miu vaikka lukee eri herkkyys virallisestiMä oon nyt käyttäny pc:n normitestejä, tuntuvat olevan reilusti herkempiä kuin ilmoitetaan ja en oo ikinä saanu niihin viivanpaikkoja tai muutakaan virheellistä. (Ja ne on halpoja).
Ja voi kiitos kaikki ihanat, kaikki tsempit otetaan kyllä vastaan. Ja toivo että täällä muutkin piinailijat saa hyviä uutisia.
@Kumma saako kysyä oliko teillä siirto eilen? Toivottavasti kaikki on siellä hyvin![]()
Joo, siirto oli tiistaina ja kaikki hyvin tai muusta ei ainakaan tiedä. Testipäivä ens viikon la. Yritän parhaani mukaan täällä unohtaa ajatella koko asiaa. Niin hyvin jo onnistuin että unohdin kokonaan jännittää ainoan alkion sulatusta.Mä oon nyt käyttäny pc:n normitestejä, tuntuvat olevan reilusti herkempiä kuin ilmoitetaan ja en oo ikinä saanu niihin viivanpaikkoja tai muutakaan virheellistä. (Ja ne on halpoja).
Ja voi kiitos kaikki ihanat, kaikki tsempit otetaan kyllä vastaan. Ja toivo että täällä muutkin piinailijat saa hyviä uutisia.
@Kumma saako kysyä oliko teillä siirto eilen? Toivottavasti kaikki on siellä hyvin![]()
Tämä! Mä ehkä jännitin sitä tilannetta ja mun tunteita enemmän ja vasta kun lääkäri sanoi että alkio oli hyvin selvinnyt sulatuksesta niin tajusin että sekin olisi voinut tapahtuaJoo, siirto oli tiistaina ja kaikki hyvin tai muusta ei ainakaan tiedä. Testipäivä ens viikon la. Yritän parhaani mukaan täällä unohtaa ajatella koko asiaa. Niin hyvin jo onnistuin että unohdin kokonaan jännittää ainoan alkion sulatusta.
Mulla menkkamaista jomotusta alavatsalla ja reisissä. Lämpötilat joo vaihtelee välillä tuntuu että olisi jopa kuumetta ja välillä sit paleltaa.Omanapa näin 7 päivää PASin jälkeen. Viikko sitten tähän aikaan olin kauhean jännittynyt ja mies huomasi sen myös. Olen kontrollifriikki ja tätä asiaa en voi hallita joten saatan hermoilla tyhmistä asioista. Eilen ja tänään kaikki pahimmat turvotukset ja jomotukset ovat poistuneet. Tilalle välillä paikallista jomotusta munasarjojen kohdalla vasemmalla. Eilen illalla oli ensin todella kylmää ja sitten todella kuumaa, ja tämä vaihteli noin 5 minuutin sisällä toiseen suuntaan. Muuten ei oikein mitään erityistä. Pessimisti minussa sanoo että ei ole mitään kiinnittymistä tapahtumut, muuten tuntisit itseäsi erilaiseksi.
On ärsyttävää, mulla sovellus ilmoittaa että kuukautiset olisivat pitäneet alkaa, ja eivät ole. En ole vielä nähnyt mitään läpivuotoakaan mutta oletan että jos sellaista alkaa tulla niin ei ainakaan ole kiinnittynyt. Jopa mun kemiallinen sekä kkm olivat ilman tiputtelua. Lääkkeiden oireet hävisivät (tai hilliintyivät) pari päivää sitten. Eilen illalla oli toispuoleista jatkuvaa paikallista jomotusta (keltarauhanen?) ja tänään ehkä vähän menkkamaisempaa koko-alavatsa-jomotus. Kaverille just sanoin että haluan tietää, jos on hyviä uutisia. Jos ei ole niin pitää olla tässä tyhmänä vielä viikonlopun aikana. Googlasin ja totesin että tsänssi on se 25% ehkä.Mulla menkkamaista jomotusta alavatsalla ja reisissä. Lämpötilat joo vaihtelee välillä tuntuu että olisi jopa kuumetta ja välillä sit paleltaa.
Uskoisin et nääkin vaan lääkkeistä, mikä tietty ärsyttävää.
Äh. Voi eiTäällä alkoi eilen tiputtelu cyclojen läpi ja nyt pp11 testi puhdas negaBlööh. Toivoin niin, että kolmen siirron aikana onnistuisi, mut ei auta kun jatkaa kohti seuraavaa.
Tsemppiä seuravaan kierrokseen! Meillä mies on se positiivinen ja mä pessimisti. Joten aika samalla tavalla ajattelin, en myöskään ajatellut että eka punktio olisi nolla munasolua pakkaseen. Mutta ehkä se oli meillä hyvä tapa saada matto vedettyä alta että ei odota ihmeitä. Ei voi tehdä muuta kuin yksi päivä kerrallaan eteenpäin ja toivoa jaksamisia uuteen päivään aina.Moi vaan pitkästä aikaa. Meillä ei joulukuussa onnistunut eka PAS ja tuli tuossa välissä mutkia matkaan, joten meni yksi kierto väliin. Nyt kuitenkin alkoi taas uusi kierto ja toivon ovista oikeille päiville, niin päästäis toiseen siirtoon. Fiilikset on vähä vaihtelevat asiasta. Jotenkin vaan odotan millo tulee seuraava jarru tähän meidän hommaan, kun koko ajan tulee jotain estettä..
Toivotan sulle parempaa onnea @StellaMom !Äh. Voi eitällaista kun kuulee niin omat odotukset lässähtävät kyllä myös. Onko jokaisessa siirrossa tullut läpivuotoa jos ei ole onnistunut? Mä en tiedä vielä miten mun vartalo toimii kun eka PAS meneillään vasta. Teillä kuitenkin vielä pakkasessa tavaraa?
Mulla alkoi tänään sellaiset perus kuukautiskivunkaltaiset jomotukset. Aamupäivällä ja nyt iltapäivällä. Vielä ei ole tullut mitään vuotoa läpi mutta kai se tässä alkaa viikonloppuna niin ettei kauheen innoissaan tarvitse testailla maanantaina. Millaiset lääkkeet on ollut nyt käytössä? Oon varmaan sanonut jo mut mulla on 3*cyclogest ja 2* terolut ja 1* prednison endoa varten.Toivotan sulle parempaa onnea @StellaMom !Mulla on joo kaikissa kolmessa alkanut tiputtelemaan läpi, seuraavaan kiertoon saan kai järeämmät tukilääkkeet. Meillä on on joo pakkasessa vielä monenmonta alkiota, kesällä ollut stimulaatio ja keräys ja muu meni tosi hienosti. Kun nyt niistä palluroista joku tarttuisi vielä mukaan!
![]()