Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos onnitteluista! Ihan uskomaton fiilis, ihka ensimmäinen plussa koskaan tällä yli 2 vuoden taipaleella
@Fellowes joo alempi on Onestep ja ylempi Pregcheck. Ainakin tuotetietojen mukaan toi Onestep pitäis olla herkempi. Mulla ei kyllä ole noita Onestepin testejä enää, sillä tuhlasin ne kun testasin Ovitrellen poistumista. Uitun vielä RFSUn testiä, vanhentunut kyllä viime kuussa ja siinä näkyy myös viiva. Nyt mulla on näitä RFSUn ja Pergcheckin testejä joilla voi testata vahvistumista. Tosi kiva että kaikki kolme testimerkkiä mitä on, on kaikki näitä jotka saaneet aika huonoa palautetta just valehaamuista/viivanpaikoista
Tässä vielä tämä RFSU
View attachment 150513
Tuhannesti onnea plussanneille!!Oon jännityksellä seurannut monen teidän matkaa. @Ness vaikuttaa tosi hyvältä, kun kaikkiin testeihin tullut plussa, tuskin kaikki testit sekoileis
Meillä oli viime viikolla eka PAS (icsi alkiodiagnostiikan vuoksi). Nyt pp9 (dpo 13) ja aamulla tein ekan testin. Onestep selkeä nega, pregcheckiin tuli hailura mut voi toki olla vaan valeviiva tai viivanpaikka. Ei auta kuin odotella muutama päivä ennen kuin testaan uudelleen. Vähän jo varaudun negatiiviseen, vasta 3.12 virallinen testipäivä. Ei oo helppoo
View attachment 150517
Jee onneaKiitos onnitteluista! Ihan uskomaton fiilis, ihka ensimmäinen plussa koskaan tällä yli 2 vuoden taipaleella
@Fellowes joo alempi on Onestep ja ylempi Pregcheck. Ainakin tuotetietojen mukaan toi Onestep pitäis olla herkempi. Mulla ei kyllä ole noita Onestepin testejä enää, sillä tuhlasin ne kun testasin Ovitrellen poistumista. Uitun vielä RFSUn testiä, vanhentunut kyllä viime kuussa ja siinä näkyy myös viiva. Nyt mulla on näitä RFSUn ja Pergcheckin testejä joilla voi testata vahvistumista. Tosi kiva että kaikki kolme testimerkkiä mitä on, on kaikki näitä jotka saaneet aika huonoa palautetta just valehaamuista/viivanpaikoista
Tässä vielä tämä RFSU
View attachment 150513
Muistelen että mulla tuli molempien siirtojen jälkeen vähän vuotoaHeips,
Minäkin liityn keskusteluun! Minulla ensimmäinen alkionsiirto oli tiistaina ja kuvittelen menkkamaista jomoa jo nyt. Eilen tuli pientä vuotoa, eli päivä siirron jälkeen. Onko muilla tullut? Minulla on täsmälleen sama testipäivä kuin @Katariina123 :lla. Jännittää kovasti ja toiveet korkealla. Yritystä nyt 2,5 vuotta takana ja ensimmäinen ivf oli syyskuussa.