Pakastealkion siirto (PAS)

Paljon onnea plussasta @Ness ! 😍🥰 ihanaa lukea näitä plussauutisia täältä!

Toi toinen muuten näyttää kovasti semmoselta raskauskeijun onestepiltä, katoinko oikein? Ihan vaan siis sillä, kun ne sit vahvistuu jotenki tosi hitaasti, nii ei kannata säikähtää jos ei näy selvää kehitystä parin päivän sisään! Mulla näytti muut testit ihan räikeetä plussaa siinä vaiheessa ku noi oli vielä tosi hailuroita 😅

Kiitos onnitteluista! Ihan uskomaton fiilis, ihka ensimmäinen plussa koskaan tällä yli 2 vuoden taipaleella ✨

@Fellowes joo alempi on Onestep ja ylempi Pregcheck. Ainakin tuotetietojen mukaan toi Onestep pitäis olla herkempi. Mulla ei kyllä ole noita Onestepin testejä enää, sillä tuhlasin ne kun testasin Ovitrellen poistumista. Uitun vielä RFSUn testiä, vanhentunut kyllä viime kuussa ja siinä näkyy myös viiva. Nyt mulla on näitä RFSUn ja Pergcheckin testejä joilla voi testata vahvistumista. Tosi kiva että kaikki kolme testimerkkiä mitä on, on kaikki näitä jotka saaneet aika huonoa palautetta just valehaamuista/viivanpaikoista 🤣

Tässä vielä tämä RFSU
IMG_2157.jpeg

Tuhannesti onnea plussanneille!! 😍 Oon jännityksellä seurannut monen teidän matkaa. @Ness vaikuttaa tosi hyvältä, kun kaikkiin testeihin tullut plussa, tuskin kaikki testit sekoileis 😄

Meillä oli viime viikolla eka PAS (icsi alkiodiagnostiikan vuoksi). Nyt pp9 (dpo 13) ja aamulla tein ekan testin. Onestep selkeä nega, pregcheckiin tuli hailura mut voi toki olla vaan valeviiva tai viivanpaikka. Ei auta kuin odotella muutama päivä ennen kuin testaan uudelleen. Vähän jo varaudun negatiiviseen, vasta 3.12 virallinen testipäivä. Ei oo helppoo 😅

20251128_082244.jpg

Kiitos onnitteluista! Ihan uskomaton fiilis, ihka ensimmäinen plussa koskaan tällä yli 2 vuoden taipaleella ✨

@Fellowes joo alempi on Onestep ja ylempi Pregcheck. Ainakin tuotetietojen mukaan toi Onestep pitäis olla herkempi. Mulla ei kyllä ole noita Onestepin testejä enää, sillä tuhlasin ne kun testasin Ovitrellen poistumista. Uitun vielä RFSUn testiä, vanhentunut kyllä viime kuussa ja siinä näkyy myös viiva. Nyt mulla on näitä RFSUn ja Pergcheckin testejä joilla voi testata vahvistumista. Tosi kiva että kaikki kolme testimerkkiä mitä on, on kaikki näitä jotka saaneet aika huonoa palautetta just valehaamuista/viivanpaikoista 🤣

Tässä vielä tämä RFSU
View attachment 150513

Joo nehän on muka tosi herkkiä, mutta mulla kyllä ainaki epäherkemmät testit antanu selvempää viivaa aiemmin ku nuo onestepit 😅 enkä oo ilmeisesti ainoa.

Ihan selkee plussa kyllä mun mielestä, ei mikään viivanpaikka 😍 eiköhän ne tuosta pian vahvistu!

Muokattu viimeksi:
Tuhannesti onnea plussanneille!! 😍 Oon jännityksellä seurannut monen teidän matkaa. @Ness vaikuttaa tosi hyvältä, kun kaikkiin testeihin tullut plussa, tuskin kaikki testit sekoileis 😄

Meillä oli viime viikolla eka PAS (icsi alkiodiagnostiikan vuoksi). Nyt pp9 (dpo 13) ja aamulla tein ekan testin. Onestep selkeä nega, pregcheckiin tuli hailura mut voi toki olla vaan valeviiva tai viivanpaikka. Ei auta kuin odotella muutama päivä ennen kuin testaan uudelleen. Vähän jo varaudun negatiiviseen, vasta 3.12 virallinen testipäivä. Ei oo helppoo 😅

View attachment 150517

Jos tuo ihan testiajalla tuli, niin hyvin vois olla plussa 😊 onestepin perusteella en ainakaa vielä heittäs kirvestä kaivoon, niinku tossa ylempänä marmatinki niin ne on oman kokemuksen perusteella aika surkeita 😅👎🏻 toivotaan että viiva vahvistuu! 😍

Sen verran tuun kommentoimaan noista raskaustesteistä, että vaikka onestepin pitäisi olla herkempi, mitä esim. PC, ei se sitä ole. Mulla PC näytti hailuraa, kun onestep ei näyttänyt mitään ja näin myös monella muulla. Kun PC antoi leffaviivat, näytti onestep edelleen säälittävää viivaa. 😅 Ja oman sekä muidenkin kokemuksen mukaan PC ei anna viivanpaikkoja. Jos siihen toinen viiva ilmestyy, se on todellinen. 😊

@Ness mielettömiä uutisia, oon todella onnellinen että teillä tarttui nyt kiinni ekaa kertaa, toi fiilis on ihan mieletön ku ekaa kertaa näkee viivan raskaustestissä 🧡✨ toivotaan viivalle paljon vahvistumista!

Tässä vielä tämä RFSU
View attachment 150513
Jee onnea 🫶🥰😍 ihanaa lukea onnistumisia ja elää mukana !

Suositus liuskatesteistä: easy@home/ premom. Pitää tilata esim i herbistä. Niillä oli tosi hyvät arvostelut ja itsellä näkyi plussa (siis maailman haalein haamu) dpo 9.

@Ixia86 yllätys 😆 Ne OneStepin testit on kyllä saanee tosi paljon huonoa palautetta. Mulla siinä sentään eilen näkyi jotain, mutta eipä tarvitse niitä enää testailla kun loppuivat 😆

@Liina1234 toivon todellakin että vahvistuu ja pysyy matkassa ❤️🤞Aikaista vielä on!

@VenusAurora kiitos suosituksesta! Nää testit iherbistä ei taida mulla ehtiä enää mukaan ainakaan tähän testailurumbaan, mutta laitan korvan taakse jos vielä joutuu palaamaan siirtoon ja tarvii testailla. Maanantaina virallinen testipäivä ja jos vielä plussaa näkyy, niin meen sit klinikalle HCG-mittaukseen, niin näkee todellisen tilanteen ✨

Tän päivän testit näytti aika samalta kuin eilen, ehkä hitusen vahvistusta. Mut huomenna sen todellisen vahvistumisen sitten vasta näkee 🙏🌈

Heips! Kirjoittelen kans pitkästä aikaa.
Meillä icsi hoidot ollut käynnissä n. 6kk eli keräys oli touko-kesäkuussa ja saatiin silloin 6 alkiota lopulta pakkaseen. Eka siirto tehtiin syyskuussa (ovis aikaansaatiin lääkkein kun kaikki näytti olevan siihen valmista ultrassa) ja siitä raskaustesti nega.

Sit osui huonosti seuraavat kierrot ovis väärälle päivälle ja kerran en saanut sitä kiinni / ei tullut kierrossa. Eilen sitten tehtiin toinen alkionsiirto luonnolliseen kiertoon ja täällä raskaustesti päivä 11pvä siitä eli ensviikon lauantai.

Nyt odottelen josko tästä onnistuisi ja sais parhaan mahdollisen joululahjan.
Tukilääkkeinä pistin tänä aamuna gonapeptylin ja eilisestä illasta alkaen menee terolut 1+2 /vrk.

Onko muita jännittäjiä samoihin aikoihin? ☺️

Hei,

Olisiko vinkkejä miten valmistautua PAS:n. Rautaa ajattelin tankata ja mama monivitamiinia mut mitä muuta?

Siirrot menevät ensi keväälle. Pakkasessa ❄️❄️❄️ blastokystiä.

Todettu syväendometrioosi joka leikataan ennen siirtoja.

Onko kellään ollut endoa? Onko ollut käytössä dienogest:iä? Tai jotakin muuta valmistetta endoa rauhoittamaan? Kokemuksia? Onko ollut apua endoon. Onko lopputuloksena ollut raskautuminen?

Niin, ja onko kokemuksia/tietoa että kummassa paremmat onnistumis % luonnollisessa vai lääkkeellisessä kierrossa? Ja miksi luonnollinen tai lääkkeellinen valitaan?

Kiitos vastauksista❤️

Muokattu viimeksi:
Moikka! Mä olen täällä lueskellut ja koittanut kirjoittaa pari kertaa, mutta jostain syystä mennyt sivusto kännykällä sitten aina jumiin. 😁 Josko nyt onnistuisi!

Mulla samankaltainen tilanne kuin @Katariina123. Keräys oli kesäkuun alussa ja yksi siirto on nyt syksyllä saatu tehtyä. Pari kiertoa meni ohi, kun en saanut ovulaatiota kiinni. Se oli itselle ihan uutta ja onpas harmittanut tosi paljon, kun on joutunut odottamaan niin paljon.

Tässä kierrossa on letrot tukena ja toivottavasti ens viikon lopulla ois siirtoa. Ylihuomenna ultraan tsekkaamaan, miltä näyttää letrojen vaste.

Katselin kalenterista, että testipäivä menee yli joulun, jos siirtoon päästään. Mutta varmaankin plussa näkyisi jo ennen tilkan pp14 testipäivää 😁 Pakkohan se olisi ennen aattoa testata, että saa sitten joko iloita tai juoda suruunsa muutaman lasin viiniä.

@Kaipuu mäkin olen mietiskellyt pitäisikö näihin siirtoihin jotenkin valmistautua. Oon myös popsinut rautaa kun muistan ja jättänyt alkoholin minimiin. Muuten viettänyt ihan tavallista elämää!

Heips,
Minäkin liityn keskusteluun! Minulla ensimmäinen alkionsiirto oli tiistaina ja kuvittelen menkkamaista jomoa jo nyt. Eilen tuli pientä vuotoa, eli päivä siirron jälkeen. Onko muilla tullut? Minulla on täsmälleen sama testipäivä kuin @Katariina123 :lla. Jännittää kovasti ja toiveet korkealla. Yritystä nyt 2,5 vuotta takana ja ensimmäinen ivf oli syyskuussa.

Heips,
Minäkin liityn keskusteluun! Minulla ensimmäinen alkionsiirto oli tiistaina ja kuvittelen menkkamaista jomoa jo nyt. Eilen tuli pientä vuotoa, eli päivä siirron jälkeen. Onko muilla tullut? Minulla on täsmälleen sama testipäivä kuin @Katariina123 :lla. Jännittää kovasti ja toiveet korkealla. Yritystä nyt 2,5 vuotta takana ja ensimmäinen ivf oli syyskuussa.
Muistelen että mulla tuli molempien siirtojen jälkeen vähän vuotoa 🤔 arvelin että oisko katetri raapinut mennessään, inssienkin jälkeen taisi aina vuotaa hiukan.

Tsemppiä, toivotaan että alkio tarraa tiukasti kiinni! 🙏🏻

@Kyfi1234 Täällä myös tullut molempien siirtojen jälkeen pientä vuotoa, mutta nyt aamun jälkeen ei ole enään tätä ollut. Epäilen samaa kuin @Fellowes juuri mainitsi, että voi olla katetrista johtuvaa.

Vatsan alue on ollut myös vähän turvoksissa ja on menkkamaisia vatsa tuntemuksia.
Muistan et tällaista taisi olla viime kerrallakin ja luinkin, että monet epäili lääkkeidenkin aiheuttavan tätä. On siis varmasti ihan normaalia tässä vaiheessa.

Pidetään pystyssä molempien puolesta, odottavan aika tuntuu niin pitkältä. Mutta kiva kun mennään samaa tahtia!🙏

@pitkätossu Tsemppiä huomiseen ultraan! Toivotaan, että sielläkin päästään siirtoon suunnitellusti ja sitä kautta jännittämään tulevaa! 🙏

Ja tiedän tunteen tuosta, miten pitkältä aika tuntuu kun kierrot vain alkavat ja menevät ohi. Samaistun. Mutta toivotaan, että meidän odotus palkitaan! ☺️

Takaisin