Pakastealkion siirto (PAS)

Sellaista mietin, että nyt kun mennään kohti uutta kierrosta, niin kaipailisin mielipidettä ja kokemuksia Clearbluen ovulaatiotesteistä. Oon käyttänyt nyt niitä, jotka näyttää 2 huippuarvopäivää (TAYS ”vaatii” niiden käyttöä), ootteko kokeneet sen 4:ää näyttävän jotenkin vähemmän stressaavana? Ainakin itseä aina hirvittää se, että osuuko hymynaama siirron kannalta oikeaan aikaikkunaan, niin toisikohan ne huippua enteilevät naamat jotain huojennusta/parempaa ennustettavuutta?
Viimeksi en ehtinyt saamaan sitä tikkuun ennen ovitrellen laittoa, joten jäi mysteeriksi olisiko se tullut luonnollisesti ajallaan 🤷🏻‍♀️
Vähän tyhmiä saatan tässä kysellä ja miettiä 🫣
Mä käytän niitä 4 pvä näyttäviä. Oon reteesti käyttänyt koko yritysajan 🤣 mut mulla vaihtelee tosi paljon, välillä tulee suoraan se pysyvä hymynaama ja välillä vilkuttaa ensin 8 päivää. Me alotetaan tallettelut aina viimeistään, kun alkaa vilkuttaa, niin välil riittäis vähän lyhempikin vilkkuminen 🤣
Mut kai mulla se hormonin nousu vaan vaihtelee kierrottain tosi paljon. Tässä kierrossa vilkutti kolme päivää ja neljäntenä tuli pysyvä hymynaama.

Mulla ne vilkkuvat taas aina vaan vilkkuivat, eivätkä tulleet pysyviksi. Ehdin jo pohtia, onko sitä toista hormonia ollenkaan (eikös se mitannut kahta?). Hoidoissa olen käyttänyt vain niitä pinkkejä ja pysyviä nassuja. Nyt ei ehtinyt tulla hymyä ennen Ovitrelle van kolmena päivänä aika haaleat viivat (Joo en tietty katso niitä viivoja), vaikka follit olivat ultrassa yli 2 cm.

Kuinka pian teillä on alkanut vuoto cyclojen jälkeen? Viime kierrossa alkoi vuoto lugejen läpi kun oli se kemiallinen. Laiton vikan cyclon pe iltana ja nyt odottelen vuodon alkamista hyyyyyvin malttamattomana. Toki kp on vielä aika aikainen, koska se ovitrelle määrättiin minusta turhan aikaisin, ei vielä mun normaaliin ovulointiaikaan. Normaalisti mulla menis menkkojen alkuun vielä useamp päivä, mut sit taas tuosta ovitrellesta on jo yli 2vk, joten sen puolesta sais menkat kyllä alkaa.

Mulla ne vilkkuvat taas aina vaan vilkkuivat, eivätkä tulleet pysyviksi. Ehdin jo pohtia, onko sitä toista hormonia ollenkaan (eikös se mitannut kahta?). Hoidoissa olen käyttänyt vain niitä pinkkejä ja pysyviä nassuja. Nyt ei ehtinyt tulla hymyä ennen Ovitrelle van kolmena päivänä aika haaleat viivat (Joo en tietty katso niitä viivoja), vaikka follit olivat ultrassa yli 2 cm.
Voisiko olla niin lyhyt huippu, että menee ohi esim. illalla? Jos oot testannut vaan kerran päivässä.

Vuoto alkoi tänään eli uuteen kiertoon 😊 reilu 2vk päästä voisi siis jo siirtoon päästä jos kaikki menee hyvin.
Täällä sama juttu! 🥳 vähän kans jännitti, että mahtaako terolutien jälkeen vuoto alkaa sit kuinka myöhässä🤷🏻‍♀️ Ens maanantaista alkaa taas oviksen metsästys 😬
Tsemppiä paljon uuteen yritykseen 💕

Täällä sama juttu! 🥳 vähän kans jännitti, että mahtaako terolutien jälkeen vuoto alkaa sit kuinka myöhässä🤷🏻‍♀️ Ens maanantaista alkaa taas oviksen metsästys 😬
Tsemppiä paljon uuteen yritykseen 💕
Samoin sulle!

Ja Piiskulle tsempit siirtoon 😊

Täällä olisi piinapäivä nro 4 kohta takana. Oon ollut tosi varma siitä, että tärppäsi, ja siitä innostuneena tein jo aamulla testin. Mielestäni (ja instassa monen mielestä) siinä näkyy jo haamu. Nyt sitten jotenkin pelottelee sellainen pessimismi, että mitä jos parin päivän päästä ei olekaan vahvempaa viivaa tai viivaa ollenkaan? Tekisi mieli testata joskus kuukauden päästä vasta jos (kun 🤞🏼) menkat eivät ala.

Piiskulle tsemppiä siirtoon, nyt on teidän vuoro!👍
2022esikoinen varovaiset onnittelut ja tsemppiä lähipäiviin🤞😊

Täällä pp6, ei mitään tuntemuksia, muuta kuin cyclo-oireet. Tuulimunassakin oli alavatsakramppeja, kuivaa suuta ja hajuherkkyyttä ym. tässä vaiheessa. Usko plussaan on siis täysi nolla. Onneks perjantaina saa lopettaa lääkkeet niin pääsee näistä sivuvaikutuksista eroon🙏 jospa ensi kerta on meidän vuoro!
Lisäys: vaikka nega on tosi kurja juttu, niin mieluummin otan negan kuin sen edellisen kokemuksen.

Edit2 TMI: tänään tulikin vaaleanruskeaa vuotoa aamulla cyclogestin mukana.. eli joko menkat tulee läpi tai sit jotain muuta. Keho on kyl tosi julma.

Muokattu viimeksi:
Piiskulle tsemppiä siirtoon, nyt on teidän vuoro!👍
2022esikoinen varovaiset onnittelut ja tsemppiä lähipäiviin🤞😊

Täällä pp6, ei mitään tuntemuksia, muuta kuin cyclo-oireet. Tuulimunassakin oli alavatsakramppeja, kuivaa suuta ja hajuherkkyyttä ym. tässä vaiheessa. Usko plussaan on siis täysi nolla. Onneks perjantaina saa lopettaa lääkkeet niin pääsee näistä sivuvaikutuksista eroon🙏 jospa ensi kerta on meidän vuoro!
Lisäys: vaikka nega on tosi kurja juttu, niin mieluummin otan negan kuin sen edellisen kokemuksen.

Edit2 TMI: tänään tulikin vaaleanruskeaa vuotoa aamulla cyclogestin mukana.. eli joko menkat tulee läpi tai sit jotain muuta. Keho on kyl tosi julma.
Loppuuko sulla tukilääkkeet jo pp 10? Mulle merkitty vasta pp 14 ja mietin et plääh niit on sit lopuksi tylsä ottaa, jos tietää jo negatiivisen tuloksen. Ja mitä ruskea vuoto tässä vaiheessa voisi olla? Milloin kiinnittymisvuoto tulisi? Oletin et tosi pian blaston siirron jälkeen.🤔 Täälläkään ei maar mitään oireita.

@Liljankukka🌸 ja @Kaihonkukka koska aiotte testata? Mulla myös tänään pp6. Oon melko varma menkkojen tulosta, ihan samanlaiset kivut ku ennen vuotoa. Muuten ei mitään oireita. Mulle kans merkitty cyclot vielä 11.2 saakka, mutta jos nyt viikonloppuna (dpo 15) testaan negan niin mietin lopettamista... En viittis menkkoja hirveästi myöhästyttää turhaan. Me mennään uuteen ivf-jonoon seuraavaksi, et sinänsä ei kiirettä menkoilla, mut niin... Fiilis ei kovin korkealla.

Täällä menossa kp32 /26-29, dpo18, pp13.

Virallinen testipäivä huomenna pp14.
Menkkajomottelua ollut jatkuvasti dpo14 alkaen. Minkäänlainen vuoto tai tiputtelu ei kuitenkaan ole alkanut. Cyclot menee edelleen tukena.

Ja sitten takavasemmalta TÄNÄÄN ensimmäistä kertaa tuli viivat testeihin. Haaleat, mutta silti.

Viikonloppuna testaillessa ei tullut testiajalla mitään edes herkkään testiin.

Tässä voi käydä miten vaan, mutta pitäkäähän meille peukkuja ✨

Liitteet

• IMG_0200.jpeg
    IMG_0200.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 98
Täällä menossa kp32 /26-29, dpo18, pp13.

Virallinen testipäivä huomenna pp14.
Menkkajomottelua ollut jatkuvasti dpo14 alkaen. Minkäänlainen vuoto tai tiputtelu ei kuitenkaan ole alkanut. Cyclot menee edelleen tukena.

Ja sitten takavasemmalta TÄNÄÄN ensimmäistä kertaa tuli viivat testeihin. Haaleat, mutta silti.

Viikonloppuna testaillessa ei tullut testiajalla mitään edes herkkään testiin.

Tässä voi käydä miten vaan, mutta pitäkäähän meille peukkuja ✨
Oho noihan on aivan selkeät vahvat viivat! Mitkä muut päivät teit testejä, joissa ei vielä näkynyt mitään? Onko tämä todiste, että ei kannata uskoa liian aikaisiin testeihin? Onnea joka tapauksessa!

Ajattelin testata perjantaina eli pp7. Äsken olin sillee et housut kiristävät, oisko oire! Sit muistin että mulla on ekaa kertaa tänä talvena pitkät kalsarit farkkujen alla🤣 Eilen mietin et vähän alaselkää/-kylkeä jomottaa, sit huomasin että siellä on mustelma. Hienosti menee😁 Mutta yleisesti tosi zen olo ja olen iloinen että näin tokaa toivoessa tämä on toistaiseksi rennompaa.

Ihanaa kun meitä piinailijoita on muitakin! Ja monta 😱

Itse tässä miettii että onko oireettomuus ettei oo kiinnittynyt ja menkat kolkuttelee loppuviikosta ovella.

Toisaalta haluisi mennä pessimistinä mut välillä huomaa miettivänsä että olikohan toi oire ja mikä tuo oli.

Jos ei muuta nii luulosairaaksi tässä tulee 🤣

Nimimerkillä pp 4 😎

Luulosairaaksi kyllä tosiaan tässä tulee 😅

Oon ihan kahden vaiheilla, että mitä teen testaamisen kanssa... Takana kohta neljä vuotta negatiivisia testitikkuja, enkä haluais nähdä sellaista enää koskaan. Samaan aikaan oon malttamaton, koska mitä jos kuitenkin tulisi kaksi viivaa... En edes tiedä miltä kaksi viivaa livenä näyttää 😂 Mutta onko just tuo pp7, jota @Kaihonkukka pohti liian aikaista... on se kuitenkin jo dpo 12 🤔

No nyt mä sekoilin ihan huolella täällä etätyöpäivän aikana... Mulla ei kotona ole yhtään raskaustestiä, pelkkiä ovistestejä. Oon lukenut monesti, että myös ovistesti usein näyttää plussaa, jos raskaus alkanut. Ajattelin, että mitäs tässä menetettävää ja tuhlasin yhden halpistestin tähän typerään kokeiluuni. Noh, niin hailakkaa toista viivaa en oo ovistestiin koskaan saanut, eli HYVIN kaukana plussasta 🤦‍♀️ Ootteko te kuulleet tästä "ovistesti raskaustestin korvikkeena" -hommasta? Mun toivo tän ivf-kierroksen onnistumiseen vaan murenee murenemistaan...

Yst.terv. yksinpuhuja 😂

No nyt mä sekoilin ihan huolella täällä etätyöpäivän aikana... Mulla ei kotona ole yhtään raskaustestiä, pelkkiä ovistestejä. Oon lukenut monesti, että myös ovistesti usein näyttää plussaa, jos raskaus alkanut. Ajattelin, että mitäs tässä menetettävää ja tuhlasin yhden halpistestin tähän typerään kokeiluuni. Noh, niin hailakkaa toista viivaa en oo ovistestiin koskaan saanut, eli HYVIN kaukana plussasta 🤦‍♀️ Ootteko te kuulleet tästä "ovistesti raskaustestin korvikkeena" -hommasta? Mun toivo tän ivf-kierroksen onnistumiseen vaan murenee murenemistaan...

Yst.terv. yksinpuhuja 😂
Mä oon kuullu mut en sitä tiedä kuinka paikkaa pitäviä ne on 🤣
Kun voisin olettaa et mittaa eri hormooneja?

Takaisin